25 Aralık 2016 Pazar

Avon | Planet Spa | Çikolata İçerikli Yüz Maskesi

Avon Yüz Maskesi

Herkese Merhaba,

Bu yıl bitmeden bloguma bir yazı daha yazabiliyorum, geçtiğimiz günlerde size bahsettiğim not defterini tutma işi bana iyi geldi. Artık planlı ve programlı gitmem hayatımın düzene girmesi açısından güzel bir gelişme oldu. 

Bugün ise sizlere Avon'un 'Planet Spa' serisindeki çikolatalı maskesinin bendeki izlenimlerinden bahsedeceğim. Ürünün başlığını yazarken bir yandan da elimde maske o güzelim çikolata kokusunu kokluyorum 🙈🙈 Gören şüphesiz deli heralde bu kızcağız der.. 

Lakin benim yerimde kim olsa aynı durumda olurdu. Neyse ki beni anlayan blogger arkadaşlarım var. Maskeyi bundan çok çoook önce katalogda 'Planet Spa' ürünlerinden 2 tanesini birlikte seçtiğinde ucuza geliyordu. Çok önce diyorum çünkü bununla beraber aldığım diğer maske bittiği için bende uzun süredir bunu kullanmaya başladım.
Avon Planet Spa Maske
Avon Planet Spa
Kullanıp bitirdiğim siyah havyar özü içeren soyulabilen yüz maskesi beni oldukça mutlu etmişti. Onun bu maskeden farkı soyulabilen bir yüz maskesi olmasıydı. Şuan fotoğrafta gördüğünüz ise nornal 10 dakika bekletip ılık su ile yıkanılan bir yüz maskesi.

Çikolatalı yüz maskesinin faydası cildi beslemeye ve nemlendirmeye yardımcı olması. Peki cildi besleyip yumuşatıyor mu sorusunun yanıtı 'Evet' yüzümü yıkadıktan sonra nemlendirdiğini görüyorum.
Avon Planet Spa Blog
Avon Planet Spa Çikolata İçerikli Yüz Maskesi
Öncelikle size ürünün içindekilerinden bahsedeceğim. Su, Afrika Shea Yağı, Kakao, Alkol, Gliserin, Parfüm, Selüloz sakızı, Hidrojene bitkisel yağ, Metil paraben, Magnezyum alüminyum silikat. İçeriğinde daha birçok şey bulunuyordu benim çevirebildiklerim bu kadar.

Her ne kadar kokusuna ayılıp bayılsamda içerik olarak gördüğünüz gibi hiçte masum değil.  O yüzden bu maske bittiğinde tekrar aynısından almayı düşünmüyorum. 

Cilde uygulanışı ise şu şekilde temiz yüzünüze boyun bölgenize kadar ince bir tabaka halinde sürün. 10 dakika kadar bekledikten sonra ılık su ile yıkayın. Ben elinizle sürmeyin mutlaka maske fırçası kullanın derim. Çünkü maskenin rengide kahverengi olduğu için elinizi birdaha temizlemek zorunda kalacaksınız.
Yüz Maskesi
Avon Planet Spa Maske İncelemesi
Kıvam olarak aşırı koyu olmadığı için yüze sürüp dağıtması oldukça kolay. 10 dakika sonra ilk sürdüğünüzle aynı olmuyor daha kurumuş oluyor. Yüzünüzü yıkadığınızda kahve telvesi gibi parça parça temizlendiğini göreceksiniz. Kokusu bildiğiniz çikolata kokusu sürerken bile insanın yiyesi geliyor. Sonrasında cildiniz daha nemlenmiş oluyor bendeki etkisi bu şekildeydi.

Altını çizdiğim gibi her ne kadar maskeyi sevsemde içerisinde paraben, alkol ve parfüm olduğu için birdaha almayı düşünmüyorum. Benim maske ile ilgili düşüncelerim bu şekilde 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

73 yorum:

  1. Gözdemmm kokusu güzelmiş ama ya çikolata krizlerine birebir o zaman öylemi 😀. En azından kilo aldırma derdi yok koklar koklar dururuz 😀. Şaka bir yana benim bildiğim en iyi maske yaş maya maskesi içeriklerden pek anlamadığım için. En azından o doğal 🤗. Sevgilerimle canım benim 😍❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra'm çikolata kokusu sayesinde insan acıktığını hissediyor 🙈 Doğal maskeler eskiden çok yapıyordum uzun zamandır yapmıyorum yaş maya maskesi hiç duymadım ama bakacağım internetten merak ettim 😊 Öpüyorum seni 💙

      Sil
  2. Kokusu resmen burnuma geldi yiyesim geldi ekranı 😉. Güzel bilgiler için teşekkürler.canim Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bide siz beni sürerken görmelisiniz her yer çikolata kokuyor 😌 İştah açıcı maske 😋

      Sil
  3. Çikolata kokusu ile ben o maskeyi saatlerce tutabilirim..:) Beklenen sonucu vermesi de çok güzel. Güle güle kullanın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 👍 Çikolata kokusu olan ürünleri ayrı bir seviyorum yüzü yumuşacık yapıyor, keşke içeriğide daha temiz olsaydı 👯

      Sil
  4. İçeriği yüzünden almadığım bir üründü. Ama kokusu şahane olduğundan eminim. Zaten çikolatalı birşeyin kötü kokması imkansız 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Çağla, kokusu inanılmaz cezbediyor 🙆

      Sil
  5. Bu yil ilk kez çikolata maskesi kullandim gerçekten cildime bir canlilik verdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacığım bu maskede yüzü yumuşacık yapıyor ve nemlendiriyor o bakımdan iyi 👏 Yaşasın çikolata kokulu maskeler 💛

      Sil
  6. Yaa çikolatalı maske mi, avon içerik konusunda bu kadar kötü olmasa kesinlikle denerdim. Çok güzel gözüküyor :) Yazı da çok keyifli, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende gördüğümde direk çikolata kokusunu merak ettiğim için denemek istedim 😊 Kokusu yapısı maske sonrasındaki etkisi güzel olsa da içeriğinden dolayı bu maskesini bir daha almayı düşünmüyorum 😞

      Sil
  7. Bende buram buram çikolata kokan kozmetik ürünlere bayılsam da içeriği dediğin gibi pek sağlıklı değilmiş. Öpüyorum canım arkadaşım :)
    Bende mi not defteri tutsam acaba.
    Plansız ve programsızlıktan yazı giremiyoum bloga :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm 💖 Kesinlikle sevdiğin şekilde bir not defteri al ve ona yazmadıklarının listesini yap sonra bu hafta bunu yazabilirim şeklinde notlar al çok faydasını gördüm 👍 Bende seni öpüyorum canım benim 😚

      Sil
  8. Fotoğraflar içimi açtı yahu :) Not defteri tutma olayına başlayıp devamını getiremedim bir türlü iyi mi.. Ama inadım inat o defter tutulacak! :D Çikolatalı maske konusu kalbimi çarptırsa da sonucundan anladığım kadarıyla uzak durayım.. Kalemine sağlık canımcıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavruuuu 😌 Ahahahah ya al benden de o kadardı ilk başta hepsi yarım yamalak ne nerede belli değil dedim yeter artık ve topladım kendimi 😉 Hatta hızımı alamadım 2017 yılı isteklerimin listesini bile yaptım 😻 O çikolata kokusu yok mu çok güzel ama içeriği 👎 Öptüm seni koskocaman 💚

      Sil
  9. içeriğinin temiz olmaması maalesef kaybettirdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😕 Keşke düzeltseler kesinlikle almaya devam ederdim

      Sil
  10. komşum şimdi ben de içeriğe evi gelince bakıyorum, kokusuna tav olup alabilirdim hani =)) neyse çizik attık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah komşum ya bende katalogda göremediğim için içeriğini aldıktan sonra görüyorum 😌 Kokusu buram buram çikolata yıkadıktan sonra biri koklasa yüzünü der çikolata kokuyor 🙈

      Sil
  11. Çikolatalı mı, hmm çok ilginçmiş :) İçeriği de temiz olsaydı keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın iştahını açıyor 😊 Keşke bende aynısını dilerdim 👏

      Sil
  12. Çikolatalı duş jeli ailecek favorimiz seviyoruz çikolata kokusunu :) paraben ve alkol hassas cilde zarar verir kullanmamak en iyisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolatalı vücut kremleri kullanıyorum onlarda güzel 🙈

      Sil
  13. I'm experiencing a mask of the same line and I'm delighted, I love the results!

    Kiss, Hellen ❤
    http://instantesimprovaveis.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  14. Gözde harika bir yazı olmuş...:) Takipteyim :)
    Beklerim ben de

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 😊 Teşekkür ederim mutlaka ziyaret edeceğim blogunuzu 😚

      Sil
  15. Gratisde satılan tek kullanımlık maskeler var ben onlar dışında çok kullanmıyorum zaman bulup 10 dakika bekle yıka uğraştırıyor . Çikolata da cezbeder arada kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kullanımlık maskeleri de kullanıyorum ama bunlarda ayrı güzel tavsiye ederim bu tarz maskeleri 👍

      Sil
  16. İçerik temiz olmayınca almıyorum ama şuan baktığınızda neredeyse çoğu markanın içindekiler bu şekilde dikkat etmek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki öyle tamamen içerik olarak temiz bulmak zor oluyor 😕

      Sil
  17. Avon markasının parfüm ve rımellerini çok seviyorum ama cilt ürünlerini almaya elim bir türlü gitmedi. Kokusu davetkar olmalı..
    sevgiler..
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon'un birçok ürününü deniyorum benim tercihlerim genelde parfüm, vücut kremleri ve yüz yıkama jelleri oluyor 😊

      Sil
  18. İçerikten sınıfta kaldı Gözdem :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. çikolatayı çok sevmeme rağmen kozmetikte kokusu hiç hoşuma gitmiyor benim :( ben de body butter almıştım, bitsin diye zorla sürüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam tersi beyaz çikolata severim diğer bitter, sütlü sevmem ama kozmetikte hoşuma gidiyor ağır olsa bile koku ben seviyorum 🙈🙈

      Sil
  20. Planet spa ürünleri avonun en iyi serilerindendir bu ürününe bende dikkat etmemişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskelerinde bu seriden kullanıyorum öncekilerden memnun kalınca bende öyle devam etmiştim 😌

      Sil
  21. Çikolatalı olması muhteşem. Ben seviyorum Avonu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En cezbedici yanı çikolatalı olması 😊 Benimde sevdiğim markalardan birisi

      Sil
  22. Alırken dikkat etmek lazım..
    Evde yapılabilen doğal maske tarifleri oluyor onları önerebilirim
    Bir salatalığı macun kıvamına gelene kadar ezip 10 dakika beklediğinde mis gibi oluyor canım :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salatalık mı ay denerim ki bunu kolaymış 👯 Önceden yapıyordum ama artık hazırlamaya üşeniyorum 😶

      Sil
  23. Hem de diyete başlamışken bunu kullanmamam lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman çok kötü denk gelmiş 😐 Kesinlikle koklama bile derim canım 😉

      Sil
  24. Thank you for following me, I'm following you too :)

    xo
    An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook

    YanıtlaSil
  25. Kokusunu hayal bile edemiyorum, etmesem daha iyi olabilir Gözdem:D Nemlendirme özelliği olması güzelmiş, kullanması da keyiflidir eminim ki... Tek çeşit paraben varsa, denenebilir aslında ama içerikteki alkollerin cinsine bakmak lazım. Güle güle kullan canım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah Blana'm kokusu çok çoook güzel ❤️ Maskeyi yüzüme sürerken keyif alıyorum ama yeme isteği uyandırıyor orası kesin 🙅 Nemlendirmesini çok sevdim ama internetten araştırdığımda zararlı olan şeylerde vardı❗️Teşekkür ederim 😚

      Sil
  26. Interesting product! I haven't tried it)
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The smell is so beautiful 😉 Content is bad 👎

      Sil
  27. Bende kullaniyorum canım hatta yeni yorumladim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm blogunda 😊 Güzel yazı olmuş canım yorumumu bıraktım öpüyorum 💕

      Sil
  28. Great post dear...lovely pics..:-)
    Thank you for following my blog! I've followed you, too ))

    YanıtlaSil
  29. Hello, thank you for following, I follow you back:)

    YanıtlaSil
  30. Something interesting) thanks for visiting) I follow you back)
    http://toriwesley.blogspot.ru

    YanıtlaSil
  31. Güzellik 💙 Sanırım vardır çünkü başka bloglarda da denk geldim ben alalı çok uzun zaman oldu diğer maske bittikten sonra açtım 😉 Kokusu, yapısı cildimdeki hissiyatını çok sevdim ama işte bunun içeriğinden dolayı almayacağım diğer planet spa maskesini kullanmaya devam edeceğim 💃 Teşekkür ederim yavru 😚

    YanıtlaSil
  32. Uau! Amo chocolate e tudo que tem chocolate na composição!
    Nunca tinha ouvido falar dessa máscara, mas fiquei super louca para experimentar!
    E o cheirinho, então... Muito bom!

    www.estilocomportado.com.br

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The smell is fabulous 😊😊 Beautiful mask 😉

      Sil
  33. Diyette olduğum için çikolatalı olunca ben bunu yerim😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂😂 Nilgün Hanım öyle güzel kokuyor ki insanın sürdükten sonra her türlü yiyesi geliyor 💛

      Sil
  34. Oiii *-* OBRIGADA por comentar meu cantinho, estou seguindo aqui também. Beijos ♡


    floordemandacaru.com

    YanıtlaSil
  35. Hi, I'm following you too.
    Avon products are usally very good!

    xoxo
    http://orangelily.com.br

    YanıtlaSil
  36. Que produto maravilhoso, amei demais! Já estou seguindo o blog, beijos
    www.achatadebatom.blogspot.com

    YanıtlaSil
  37. Çikolatalı maske denince gözlerimden kalpler çıktı <3 :D İçerik yönünden de temiz olsaymış tadından yenmezmiş canım, ellerine sağlık <3 Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha 😀 O zaman sakın alma resmen iştahımı arttırıyor insanın çikolata yeme ihtiyacı geliyor 🙈 Evet içerik yönünden çok sevemedim ama bitene kadar kullanmaya devam 😉

      Sil