3 Ocak 2016 Pazar

Sesu Tüy Sarartıcı Krem

Sesu Tüy Sarartıcı Krem
Bugün aranızda tüylerini sarartmak isteyen veya tüy sarartıcı kullananlar varsa hem zararları hem de nasıl kullanılması gerektiğini anlatacağım. Evet her bayanın kafasını tüy sarartıcı kremler tüylerin hızla uzamasına yol açar mı ya da kıl köklerini daha da mı kalınlaştırır soruları kurcalar da durur. Bu ve bunun gibi birçok soruyu forum sitelerinde okuyabilirsiniz. 

Ben ilk olarak bir arkadaşımın önerisi üzerine bundan 4 yıl önce kullanmaya başladım. Üst bacağımda tüyler var ve epilasyon cihazı tanımıyor atış atamadıkları için de yaz ayında bu durum denize gittiğim de beni rahatsız ediyordu. O zamanlar için sadece bir kere kullanmıştım ve gayet iyi gelmişti.

Son iki senedir yaz aylarında bu durumu tekrarlamaya başladım. Geçen sene bu durumu çok fazla farkedemedim ama bu sene tüy sarartıcının tüylerimin rengini daha siyah yaptığını farkettim. Ürünü bir kere kullandığınız da yaklaşık olarak 1 aydan fazla sizi idare edebiliyor. 
Tüy Sarartıcı Krem
Ben iki ay sonra bile etkisinin sürdüğünü bacağım da sarı tüylerin olduğunu gördüm. İlk başta bu durum sizi mutlu etse de sarartıcının tamamen bacağımdan gitmesinden sonra ya bu tüylerim daha da siyah oldu tepkisini vermeme yol açtı. 

O an tam bir hayal kırıklığıydı, o kadar epilasyona git kurtuldum de bu seferde üst bacak tüylerim bana ihanet etsin. Oldu mu yani bu şimdi, galiba son çareyi bu philips lumealar da bulacağım. Bildiğiniz saçınıza boya yaptırdığınızı düşünün ve bir ay sonra diplerinin geldiğini :) durum aynen böyle.
Tüy Sarartıcı Krem Zararlı Mı?
Size tavsiyem sakın yüzünüze kullanmayın kollarınız ve tüylerinizin belli olmasını istemediğiniz şekilde kullanabilirsiniz. Sesu tüy sarartıcı kremin fiyatı 10 tl kabın içerisinden 1 adet ölçek kabı bir adet krıştırıcı bir adet renk açıcı krem tüp ve son alarak da bir tüp aktivatör bulunuyor. 

Kullanmaya başlamadan önce cildinizin küçük bir bölümüne ürünü uygulayın eğer herhangi bir reaksiyon oluşursa hemen ılık su ile yıkayın ve ürünü kullanmayın. Tahriş olmuş veya hassas bir cilt yapınız varsa, güneş yanığınız bulunuyorsa ürünü kesinlikle kullanmayın.

Bunun dışında gelelim nasıl kullanıldığına, ölçek kabının içerisine 10 ml yani ilk çizginin olduğu yere kadar aktivatör krem ile doldurun. 30 ml çizgisine gelene kadar da renk açıcı kremi ekleyin. Spatula ile ikisine bir güzel harmanlayın. Kremi uygulamak istediğiniz (kolunuza ya da bacağınıza) bölüme spatula yardımıyla ince bir tabaka halinde sürün. 
sesu tüy sarartıcı krem yorumları
Bu şekilde 10 dakika boyunca beklemeniz gerekiyor, ürün bir iki dakika sonra köpük köpük olmaya başlıyor korkmayın herkeste aynı tepkiyi veriyor ;) Tek sıkıntısı inanılmaz kaşınma ihtiyacı uyandırması hıtır hıtır kaşımak isteyebilirsiniz. Kullandığınız bölgede cildinizin de rengi açılacak ılık su ile duruladıktan 5 dakika sonra hem tüyleriniz sararmış hem de cildiniz eski haline dönmüş olacak. 

Benim Sesu tüy sarartıcı krem ile ilgili düşüncelerim bu şekilde eğer çok mecbur değilseniz kullanmanızı önermem ama yok kullanmalıyım diyorsanız 2 ayda bir filan uygulayın. Düşüncelerinizi benimle paylaşabilir, aşağıya yorum bırakabilirsiniz. Kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın.

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.. 

24 yorum:

  1. Bende bu tüy sarartıcıyı kullansam mı diye çok düsündum sonra vazgecmistim lise doneminde simdi yazınızı okuyunca iyi ki de vazgeçmisim dedim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalanlarda var ama ben hiç kullanmamıs olmayı isterdim Tuğçe 😑

      Sil
  2. Sorumu yanıltlar mısınız acilll bende bunu ilk kullandıgımda sürdügüm anda köpük köpük okdu korkup yıkamıstım herkeste oluyosa kullanıcam ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünü sürdükten 2 dakika sonra köpük köpük olmaya başlıyo ;)

      ben senin yerinde olsam beril önce kolumda ya da bacağımda az mikatrda dener bakardım alerjik bir durum olursa kullanmazsın :) umarım yardımcı olmuşumdur

      Sil
  3. Öncelikle herkese merhaba bende bu ürün hakkında bi kaç bi şey soylemek istiyorum, yazınızı okudum ve aynısı benim basıma geldi size yazmak istedim.

    1 sene aralıksız kullandım tüy dedigimiz varlık oldu size kıl sarı renkteyken bildiginiz siyaha döndü epilasyona gittim orda atış attılar deneme amaçlı görmüyo cihaz dediler ki bence görmesi lazımdı moralim çok bozuldu :/

    Philips lumea'yı kullanıyo musunuz alsam mı bilemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo sizin baya zor bi durum olmuş, bende Philips lumea kullanmadım ama arkadaşım mervenin blogunda kullanıcı yorumu var linkini aşağıya koyuyorum bakarsın ;)

      http://merveninevinden.blogspot.com.tr/2015/11/philips-lumea-kullanc-yorumum.html

      Sil
  4. Bence tüy sarartıcı kremler işe yaramıyor katılıyorum yazdıklarınıa, iyi bir tüy dökücü kullanmak daha mantıklı, bu konuda da Remove gayet başarılı bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece yaz döneminde kullanmayı şartladım kendimi oda 2 kereyi geçirmiyorum :) Dediğiniz markayı denemedim birdaha ki sefere ona da bakarım ;)

      Sil
  5. Gözde Hanım bende Remove ürünlerini tavsiye ederim, iki aydır kullanıyorum ağda sonrası yanma ve kızarıklık neredeyse tamamen geçti diyebilirim. Sizinde memnun kalacağınızı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeniz için teşekkür ederim epilasyona gittiğim için ben sadece daha sarı olan tüyleri sarartmak için kullanıyorum 😉 Önerinizi dikkate alacağım öpüyorum 💙

      Sil
  6. Merhaba arkadaşım. Bunu da eklemeni tavsiye ederim! Aynı zaman da pek çok tüy dökücüden daha etkilidir. safir ağda ile cildinizi pürüzsüz bir hale getirin ve dikkat çekici bir duruş sergileyin. Denedim, oldu!

    YanıtlaSil
  7. Kollarımda az tüğ var ve kumralım çoğu kişi almamamı söylüyor ama yine de görüntü biraz rahatsız ediyor beni. O yüzden kollarıma bu ürünü kullanıyorum görüntüyü hafifletiyor alma ihtiyacı duymuyorum. Bu yüzden tüm tüyler yenilenene kadar etkisi kalıyor (bir yıldan fazladır.) siz de bence bu tür amaçlar için kullanabilirsiniz ama sürekli kullanım için sakıncalı açıcıların cilt kanseri yaptığı da söyleniyor...

    YanıtlaSil
  8. Esmer biri olarak ensemdeki siyah tüylerden rahatsız oluyorum kışın pek hissettirmesede yazın beni baya rahatsız ediyor. En azından yaz aylarında kullansam sizce artiş olur mu daha da rahatsız edici mi olur yoksa denemeli miyim

    YanıtlaSil
  9. Bende kullandım kaşlarım için pişman oldum eski rengine döndüremiyorum.Ne yapmam lazım. Cevap verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş için bunu kullanmanız en başından yanlış olmuş zaten anca ilk defa duydum bu şekilde kullanan, etkisi geçtikçe eski haline gelir..

      Sil
    2. ben yüzüme hiç araştırmadan kullandım ne yapmalıyım herhangi bir yan etkisi olur mu?

      Sil
  10. Benim dipleri siyahlasmaya başladı o neden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüy sarartıcının etkisi geçtikçe eski koyu renk olan kıl geri gelicektir

      Sil
  11. Dipleri siyahlasmaya basladi neden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kere kullandığınız zaman ömür boyu o şekilde devam etmiyor maalesef tüy sarartıcı bu sonuçta etkisi geçici zaten kutu arkasında da yazıyor. Saçınızı boyatmak ile aynı mantık

      Sil
  12. ben bunu sadece 1 kerelik kullanıcam yani 1 kere kullandıktan sonra bir daha kullanmayacağım (kollarıma)
    bir zararını görür müyüm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 kere kullanım için açıkçası sanmıyorum çünkü bende kollarıma 1 kere denedim etkisi geçince eski haline geri döndü :) Hatta tatile gideceğiniz için kullanıcaksanız bronzlaşmanın etkisi ile daha da uzun süre sarı kalıyor tüyler ;)

      Sil
  13. Ya bende kullanmak istiyorum ağda yapamam zoretanin kullanıyorum öncesine yapmıştım güzel sarartiyir ama ne kadar kalıcı sesu merak ediyorum ciddi anlamda 1 ay kalıyor mu yani

    YanıtlaSil
  14. ben gayet memnun kaldım yazılan şikayetler olmadı tersine aşırı memnunum

    YanıtlaSil