19 Mart 2017 Pazar

Essence Long Lasting Lipstick | 05 Cool Nude

Essence Longlasting 05 Cool Nude

Bloguma yeni yazmayalı neredeyse 1 ay olucak. Dönem dönem kendimi her şeyden sıkılmış durumda hissediyorum. Aynı anda birçok şey düşünmenin beni yorduğunun farkındayım, bunlardan sıyrılabilsem o sıkılgan durumdan da kurutulabileceğim.

Bugün biraz daha bu ruh halinden sıyrılabilmek adına bitirmek üzere olduğum ve rengini çok sevdiğim Essence markasının 05 numaralı 'Cool Nude' renginden bahsetmek istiyorum.

Yaklaşık üç aydır neredeyse hafta içi hergün bu ruju tercih ediyorum. Fotoğrafta gördüğünüzde son kalan demleri muhtemelen Haziran ayına kadar bitirebilirim. Kafayı bir tane ruja takınca nedense illa onu kullanasım geliyor. Şu sıra elim çok fazla canlı tonlara gidemiyor, yaz döneminde bol bol stok yaptığım pembe rujlarımı kullanabilirim.
Essence Long Lasting 05 Cool Nude
Essence Long Lasting Nude
Essence'in bu ruj serisini gördüğümde ben direk 05 numarasını almak istedim iyi ki de öyle yapmışım diyorum. Kendimi bu tonu daha çok yakıştırıyorum. Fiyatının uygun olmasından dolayı alınabilecek rujlar arasında. 

Rujların rengi ambalajın rengi ile aynı olarak tasarlanmış. Deneme gibi bir fırsatımız olmadığında en azından renk tonu hakkında bilgi sahibi olabiliyoruz. Ben satın almadan önce diğer renklerine de bakmıştım. 03 rengini de almayı düşünüyorum.
Essence Long Lasting Ruj Serisi
Essence 05 Cool Nude Rengi
Kalıcılık konusunda çok başarılı değiller ne yazık ki.. En fazla iki saat kalıyor dudağımda sürekli tazelemek gerekiyor. En az iki kat sürmeniz gerekebilir bende bu şekilde istediğin rengi elde ediyorum.

Benim en sevdiğim özelliği sürmesinin çok rahat oluşu. Dudağımda ki duruşu fotoğrafta gördüğünüz bileğimdeki ton gibi. Herkesin dudak rengine göre duruşu farklı olacaktır. Denk gelirseniz seriye bakmanızı öneririm sevebileceğiniz renk tonlarına rastlayabilirsiniz. Fiyatı 8.50 tl

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

18 yorum:

  1. Güle güle kullan joker renklerden biri:)Denk geldiğimde bende Bi bakarım:)

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar bordo takıntımdan sıyrılmaya başladım. Bu ruj benim için iyi bir alternatif olabilir. Deneyeceğim :) Güle güle kullan ❤️

    YanıtlaSil
  3. Musmutlu günlerde kullanınn :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan Gözdem😊 Rengi çok güzelmiş gerçekten...😊😊 Öpüyorum kocaman❤❤

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir nude rengi. Bu tonlar nerdeyse her makyaja uyumlu oluyor. Güle güle kullan Gözdecim. 😊 Essence gratislerden gidince benim ulaşma şansım kalmadı rossmanda olmayınca Konya'da. Artık tatile falan gittiğimde bakabileceğim bir marka. 😃

    YanıtlaSil
  6. Sevdiğim ruj rengi :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. Göründüğünden daha pembeymiş *.* Güle güle kullan bayıldım çekimlerine *.*

    YanıtlaSil
  8. Merhaba blogunuzu takibe aldım sizi de bloguma beklerim :)

    http://hgkgunlukleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflar da rujun rengi de harika ♥

    YanıtlaSil
  10. Bu renkteki ojeleri de rujları da beğeniyorum güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel blog
    Beautiful...
    Pliz commnet back

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullanın.. Her makyaja uyum sağlayan renklerden

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan Gözde'cim rengi de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  14. Güzel günlerde kullanın güzel bir ürün.

    YanıtlaSil