29 Eylül 2016 Perşembe

Schwarzkopf Gliss Serum Deep Repair Şampuan İncelemesi

Schwarzkopf

Herkese Merhaba,

Blogumda yer verdiğim her kategoriye yazı yazarken önem veriyorum ama bakım ürünlerini yazarken ayrı bir mutluyum ki sormayın. Alışverişe çıktığım zamanda reyonlar arasında en çok duş jelleri, saç bakım ürünlerinin olduğu taraflarda yere çömelmiş bir Gözde oluyor.

Geçtiğimiz günlerde hatta sosyal medya da bir çocuk şöyle bir tweet atmış okuyunca çok güldüm. 'Kız çikolatalı deodarant, portakallı duş jeli, çilekli vücut losyonu kullanayım derken waffle olmuş'.. Vallahi çikolatalı deodarant hiç kullanmadım, görsem yalan yok koklardım güzelse alırdım.

Kendimi kaptırdım gidiyorum evvet neydi konumuz Schwarzkopf şampuanlarım. Bir buçuk seneden beri vazgeçmeden kullanmaya devam ettiğim şampuanım. Markayı ve saçlarımda ki başarısını sevdiğim için her şişe bitiminde başka bir çeşidini deniyorum.

Schwarzkopf Gliss Serum Deep Repair
Schwarzkopf Gliss Serum Deep Repair Şampuan
Daha önce blogumda sizlere siyah ve kırmızı olan renklerini anlattım. Okumak isteyenler yazıma buradan ulaşabilir. Birde saç bakım kremlerini denemiştim o yazımı okumak isteyenlerde buradan bakabilir. 

Gelelim benim bu sefer aldığım 'Canlılığını yitirmiş ve yıpranmış saçlar için olanını' incelemeye. Yazın saçım çok yıprandığı için kendim evde uçlarını aldım hatta baya bir kestim. Çok pis saç keserim diyormuşum yok yook valla youtube de videolar izleyip kesiyorum ara ara yoksa senede 1 kere kuaföre uğramışlığım mevcut oluyor.

Bu tatlı ve güzel mor ambalajlı şampuan diğer Schwarzkopf şampaunlarına oranla daha farklı kokuyor. Kokusu kötü gibi algılanmasın her zaman ki gibi kokusunu çok sevdim. Köpürmesi saçı temizlemesi de diğerleri gibi başarılı.
Schwarzkopf Şampuan İçeriği
Schwarzkopf Gliss Şampuan İçeriği 
 Daha önce de söylemiştim blogumda ben arkasında yazan saçları köklerden itibaren canladırır ya da yıpranmış saçınızı yeniden tamamen yapılandırır kısımlarına inanmadığım için içerik kısmında oraları atlayarak okuyorum. Saç maşa, düzleştirici, boya derken zaten yıpranıyor yani köklerden itibaren saçını yeniden onarır demesi bana anlamsız geliyor. 

Saçımın her ay uçlarından kesip aldığım için o elimize gelen çatallaşma hissi de ortadan kalkıyor. Benim için önemli olan saçımı daha parlak ve kolay taranmasını gerçekleştirmesi. Schwarzkopf Gliss Serum Deep Repair Şampuan da saçlarımı tararken kolay taramamı sağladı bu sayede daha az saçım dökülüyor.
Schwarzkopf Gliss Şampuan Fiyat
Schwarzkopf Gliss
Saçımı parlatması konusuna gelirsek kuruttuğum da aynada bana parlak geliyorlar. Saçları kuru olan birisi olarak şunu söylemek istiyorum saçlarımı yumuşacık yaptı. Kendi hali dışında düzleştiri ile yaptığımda uçları yumuşacık oluyor oynayasım geliyor sürekli.

Kısacası siyah ve kırmızı olan serisine göre daha çok sevdim. Schwarzkopf kullanmadan önce kullandığım başka bir şampuan benim saçlarımda çok kepek yapmıştı o zaman kepeklerimden Schwarzkopf sayesinde kurtulmuştum. 

O zamandan beri saçlarımda hiç kepek oluşmadı bu konuda sıkıntı yaşayanlar varsa bir denesin derim. Belkim sizinde saçlarınızdaki kepecikleri yok eder. Ben indirimden 6.90 tl ödeyerek satın almıştım. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

65 yorum:

  1. Glıss şampuanları ben de çok beğeniyorum. Ben million glosu çok severek kullanıyorum. Kokusu gerçektwn çok güzel. Benim saç dökülmelerime de iyi geldi. Özellikle saç kremi çok güzel. Bu çeşitlerini denemedim hiç ama genel olarak Gliss markasını seviyorum. Paylaşım için çok teşekkürler gözdemm =). Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehraaaa 💕 uzun zamandır kullanıyorum ve kokusu, yapısı vazgeçemiyorum markadan 😊 Saç dökülmesi bende mevsim geçişleri ile beraber olduğu için ben çok umursamıyorum 😔 Rica ederim, faydalı olabildiysem ne mutlu bana 😌

      Sil
  2. nedense bu markanın ürünleri benim saçlarıma iyi gelmiyor... ama sizin beğenmenize sevindim iyi günlerde kullanın .. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her saç yapısı aynı değil 😞 Keşke kullandıklarımız iyi gelse bende başka bir markayı severek kullanıyordum ama kepeklerden sonra vazgeçmek zorunda kalmıştım 😐 Teşekkür ederim 💛

      Sil
  3. Bne de siyah kırmızı serisini sevmedim, hatta 1 kere kullandım devamını da çamaşır makinesinde kullandım atmamak için. O kadar beğenmedim. Bu ürün güzele benziyor, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızısını bir dönem bende kullandım aslında serinin her rengini deniyorum 🙆 Dışı mavi olan bir rengi vardı mesela oda bana kötü gelmişti olabiliyor böyle 😥

      Sil
  4. aslında bu serinin tamamını çok severim ben ama başka şampuan denemekten sıra gelemiyor bir türlü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 Arada bende başka markaları kullanınca değişiklik olauyor İrem Hanım denemenizi tavsiye ederim bu rengini 👍

      Sil
  5. I love Gliss products.
    Have a good day

    YanıtlaSil
  6. Ben bu serinin maskesini kullandım Gözdem, benim saçlarıma da parlaklık verdi :) Glissi çok seviyorum, siyah serisi de favorim ancak artık saçlarımı sülfatsız şampuanlara iyice alıştırdım. ArtIk saçlarım daha yumuşak, hacimli, kolay taranıyorlar, sonuçtan çok memnunum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam bende saç kremini kullanmıştım gayet memnun kullanmıştım 😌😌 Parlaklığı bu markadan değilde diğer şampuanımdan yana daha çok görüyorum 😊 Ahahahha hangimiz istemedik ki yumuşacık pasparlak bakımlı saçlar 👏👯

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  7. Fiyatı baya uygunmuş bende bakıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😉 Gratis de ikili olarak indirim dönemleri oluyor Çağla 😊

      Sil
  8. Fabulous review. Loved your detailed post.
    I would be delighted if we could follow each other)

    http://marylyl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much 😊 I will follow you 😉 Happy days 💕

      Sil
  9. Gözdeee! :)) Benim saçlarım bildiğin halsiz, kendinden geçmiş. Normalde Pantene'den başkasını kullanamıyorum ama Gliss bu kırmızı renkli olanını denemeyi çok istiyorum. Özellikle senin yazından sonra. :D Teşekkürler canım benim, eline sağlık! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkknurrrr yavru 💙 Bende bir dönem Pantene kullanmıştım 😊 Bir dene belki diğer markadan daha çok seversin benim kepeklerime çok iyi geldi 😉 Ne demek canım benim yararlı olabilsiysem ne mutlu bana 💃

      Sil
  10. Saçlarımla şu sıralar sorun yaşıyorum. Şampuan değiştirmeyi düşünüyorum. Saçların taranmasını kolaylaştırması hoşuma gitti denemekte fayda var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka duştan sonra saçınıza saç bakım yağı sürmenizi öneririm taramadan önce saçı yumuşatıyor ben çok faydasını gördüm 😊

      Sil
  11. schwarzkopf'un ürünlerini birkaç kez deneme fırsatı bulmuş ve hiç memnun kalmamıştım canım ama saçlarım çok kuru, neme ihtiyacı var bu aralar :( Yorumların için teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😔 Üzücü olmuş her saç tipine iyi gelmiyor.. Size elseve mucizevi bakım yağını öneririm o zaman benimde saç uçlarım kuruydu artık daha iyi birde duşta şampuandan sonra saç kremi, faydaları oldu bana 😉

      Sil
  12. gorgeous product
    I'd love to know your opinion on my NEW POST
    have an happy day
    kiss
    ---> tr3ndygirl fashion & beauty blogger <---

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Absolutely 😉 thanks for your comment 💛

      Sil
  13. Bana çok uygunmuş Gözde'cim, alıyorum listeye. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Gökçecim 😊 İnşallah sende benim gibi seversin 🍀

      Sil
  14. Hi dear lovely blog congratulation! Thanks for visiting my blog, now I follow you and I add you to GF circle!

    https://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for visiting my blog 💐 Always welcome 😊

      Sil
  15. Ben de daha önce bu markayı kullanıyordum ve memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 👍 Uzun zamandır favorim marka Yeliz 😌

      Sil
  16. Gliss ürünlerini ben de beğeniyorum.Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim markayı sevince bende bütün çeşitlerini denemeye çalışıyorum 🙈

      Sil
  17. Daha önce saç kremini kullanmıştım memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç kremini de kullandım ki 😊😊 Şu sıra kullanmıyorum ama güzeldi oda 😉

      Sil
  18. Hiç denemedim anlattığına göre güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarınızda kepek varsa kesinlikle tavsiye ederim 😌 Kendi saç tipinize uygun olanı seçip deneyebilirsiniz 👍

      Sil
  19. Siyah ve kırmızı rengi benim favorim ;)

    YanıtlaSil
  20. Saçlarım çok cansız ne kadar kestirsem de sönüklerdi.. Hindistan cevizi yağı ile parlattım öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya onu bende diğer blogger arkadaşlarda gördüm bakmam lazım ama Gratis'e uğramayalı baya oldu bakım ürünlerine dadanma vaktim geldi ilk indirimde 🙈 Tavsiyenizi dikkate alacağım 😊

      Sil
  21. Dove kullanıyorum son bir senedir canım oda yumuşak yapıyor saçı :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç denemediğim bir marka bir ara deodorantını kullanmak istemiştim sonra tereddüt de kalıp vazgeçmiştim 😶

      Sil
  22. Bu şampuan çok güzel bende beğeniyorum özellikle mavi olan rengi saçıma iyi geldi.!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🙈 Bende o rengini sevemedim saçımı basık yapmaya başlamıştı kuruttuktan sonra üstelik saç kremi ile beraber almıştım bitince daha hiç almadım 😕

      Sil
  23. Memnun kalmana çok sevindim Gözdecim. Benim kafa sorunlu hem de çok. Hemen kabuk kabuk kepek atmaya başlıyor denemeye korkar oldum :( Mutlu haftalar <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın, çok zormuş oda her şampuanı kullanmazsın tabi dikkat etmek gerekiyor 😔 Hepimiz için çok güzel haberler aldığımız güzel bir hafta olsun 💐

      Sil
  24. Benimde kullandığım tek şampuan seviyorum çok :)
    blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende vazgeçemiyorum 😊 Teşekkür ederim mutlaka uğrayacağım her zaman beklerim 💛

      Sil
  25. Auseeeemm güzellik 💖 nedense bu markadan vazgeçemiyorum ilk başlarda çok ön yargılı bakmıştım oysa ki 🙅 Elimden geldiğince saçıma çok zarar vermeden deniyorum farklı farklı şeyler 😊 Ahahhahah ayy duş jellerinin hippppsiii güzel markete gidince de deterjan bölümünü seviyorum düşün 🙈 Ayy yerim seni teşekkür ederim bu güzel yorumun için 😙😙

    YanıtlaSil
  26. Daha önce hiç bunu kullanmadım. Fiyatı uygunmuş, deneyebilirim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 Tavsiye ederim özellikle kepeklerime çok iyi geldi 👍

      Sil
  27. malesef denemediğim şampuan kalmadı malum yıpranan saç ve derisi :) birde bunu deniyim öneri için teşekürler.

    YanıtlaSil
  28. Eskiden ben de severek kullanırdım ama uzun zamandır almıyorum Gliss şampuan. İndirimlerde bakayım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullandığımdan beri vazgeçemiyorum çok alıştım 😊 Migros veya Gratislerde çok uygun fiyata düşebiliyor 😉

      Sil
  29. Komşum ben de indirimde iken stok yaptım, ikili ikili, yeni başladım kullanmaya, umarım iyi gelir bana da, kokusu kalıcı onu sevdim 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂😂 Ahahahha komşum stok bende yapıyorum dayanamıyorum indirime 🙈 İvet duştan sonra topuz yap sonra aç çok güzel kokusu geliyor 😊

      Sil
  30. Merhaba sayın gözde yardımına ihtiyacım var 25 yaşındayım saç dökülmelerim aldı 1 hatfta önce alpecin c1 kafeinli şampuan aldım onu kullanıyorum hrnüz bi faydasını göremedim. Acaba önce bu gliss le sonrada alpecin ile mi yıkasam her saçımı yıkadığında ? Çam terebenti esansı ve argan yağıda iyi geliyor demişlerdi ama uygulamadım. Alpecin ile ne kullanabilirim tavsiyelerin neler yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
  31. başka markada bir şampuan kullanıp serum olarak gliss kullansam yine aynı sonucu alır mıyım? yazı için çok teşekkürler bu arada ^^

    YanıtlaSil
  32. Senden bildirim geldi, heyecanla koştum geldim komşum :)
    Özledik artık... Anladın sen onu Gözdem...
    Bu şampuanın siyahını tavsiye etmişlerdi bana ama saçım o kadar yağlı ki benim heralde tuzlu su kullanmam gerekecek :)

    YanıtlaSil
  33. Aynı ürünün kreminide alcam birlikte kulancam tavsiye edermisiniz

    YanıtlaSil