15 Aralık 2016 Perşembe

Cecile Nail Colors | 123 ve 60 Numara İncelemesi

Cecile Ojeleri Kullananlar

Migros'ta paket içerisinde ikili olarak Cecile ojeleri görünce en sevdiğim tonlardan bir tane kapmıştım. Sanırım Mayıs ayı filandı çünkü yaz döneminde bu ojelerimi sıkça kullandım. 

Normalde de mavinin her tonu oje koleksiyonumda var. Özellikle gece mavisi ve turkuaz tonlarını ayrı seviyorum.  Flormar, Pastel ve Golden Rose markalarının ojelerini tercih ederken bu defa da Cecile markasının 'Nail Colors' ojelerini denemiş oldum.
cecile oje nerede satılıyor
Cecile Nail Colors 123 ve 60 numara
Bendekiler su yeşili rengi olan 123 numara ve gece mavisi tonlarında olan 60 numara. Her ikisini de iki kat olarak sürüyorum. 123 numara diğeri gibi koyu bir renk olmadığı için bazen tırnağımı belli ettiği için 3 katta sürebiliyorum. 

60 numara benim favori renklerimden birisi oldu. Arada bu şekilde ikisini beraber kullanırken bazen sadece 60 numarayı sürüp çıkıyorum evden. Sedefli bu ojelerin tanesi 2.50 tl. 

Fırçası diğer ojelerim gibi geniş fırçalı değil bir tek o açıdan sürerken uğraştırabiliyor. Kuruması oldukça hızlı ben çabuk kurumasını beklemiyordum. 
Cecile oje 60 numara
Cecile Oje Kullananlar
Açıkçası bu hızlı kuruma özelliğini sevdiğim için 60 numarayı gece yatmadan öncede sürebiliyorum. Malum sabah uyandığınızda ojelerinizde yastık kılıfının izleri ile karşılaşabilirsiniz. Başıma çok geldiği için kendimi tarif etmem ne kadar da kolay oldu 😌😌

Benim tırnaklarımda maksimum 3 gün kaldılar. Zaten sıkıldığım içinde değiştiriyorum. 60 numarayı temizlerken zor olur diye düşünüyorsanız o konuda ben hiç sıkıntı yaşamadım pamukla gayet rahat temizleniyor. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

62 yorum:

  1. 123 numaralı objenin rengine bayıldım. Çok hoş. Güle güle kullanın :)

    Bloğunuzu takibe aldım. Bana da beklerim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 60 numarayı 123 numaraya göre daha çok kullandım 😌 Mutlaka ziyaret edeceğim 💛

      Sil
  2. Gözdem çok yakışmış 😊 Ben mavileri vs kendime yakıştırmıyorum ya bende asla böyle durmuyor🙈🙈 Çıkarırken bulaşmamaları ve çabuk kurumaları şahaneymiş👌🏻 Güle güle kullan, öpüyorum❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'mmm ❤️ Sana da yakışır sen yakışmadığını düşündüğün için öyle diyorsundur 😉 Ben temizlerken kesin zor çıkarlar diye düşünmüştüm ama öyle olmadı o yüzden sevdiğim renkler arasındalar 👍

      Sil
  3. Renklerin güzelliği kalp ben. Ah üşenmesemde sürsem ya artık oje bende . Geçen yıl tüm ojelerimi atmıştım sürmüyorum diye ve 2 hafta önce 2 tane aldım sürülmeyi bekliyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgeee ahaha 💙 Bende yazın daha çok sürüyorum kışın üşengeçlik olduğu daha az sürüyorum 😒 Kaç tane attım çöpe bende kuruyorlar gerçi ben yer açılsada yenilerini alsam derdindeyim 🙈

      Sil
  4. Çok güzel renkler en kısa zamanda deneyeceğim. Tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim 😊 Başka renklerine de bakacağım fırsat buldukça 😉

      Sil
  5. 123 numara size yakışmış :) Nude tonlar tercihim bu renkleri terih etmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 💕 Normalde bende soft renkler kullanıyorum ama mavi tonlar vazgeçilmezimdir 😌

      Sil
  6. Fabulous colors, love it:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Komşum! Bayıldım renklere!!! Çok severim zaten :) Sürebildiğim zamanlarda o 60 numara benzeri renk baş tacımdı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. giriş kısmı aynısından komşum :DDD ben de bayıldım renklere! + fotolara, olay!!!
      kendime oje yakıştıramasam da sende görünce bi kalpli emoji =)))

      Sil
    2. Elifff komşum 😊 60 numara dimi dimiii benim en bi sevdiklerimden inan evde mavinin 2 ton açığı yok 2 ton koyusu simlisi simsizi ne ararsan var 🙈😂

      Sil
    3. Feno'mm 💖 Sende Blana gibi yakışmaz deme bana gözün alışsa sonra benden daha çok ojen olur valla 😂 Fotoğrafları beğenince benden mutlusu yok 😚😚

      Sil
    4. olur mu ki, büyük konuşmamak lazım =)))
      valla çok beğeniyorum komşum <3 <3 <3

      Sil
    5. Olur komşum olur bak nudeler alındı, zamanla çoğalacak o ojeler 👯💖

      Sil
  8. Ikisi de cok güzel renkler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacım 💙 Daha güzel ojeler sende olsun 😽

      Sil
  9. Bu markanın rujları kötü zannediler oysa çok kullanışlı fırçası vardır. Bekarlık döneminden beri kullandığım markadır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç denemedim rujlarını aslına bakarsanız bu markanın ilk kez bu ojelerini denedim 🙊 Bundan sonra diğer ürünlerini de incelerim tavsiyeniz için teşekkür ederim 💜

      Sil
  10. Renklerine bayıldım canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Bak iyi ki almışsın sana dedim al sen seversin bu renkleri diye 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah 😂 İyi ki bi kararsız kaldım yani varya 😶 Güzeller ama sözüm yok şuan 👍

      Sil
    2. Ben sana başka maviler alırım kıss 😉

      Sil
    3. Seni işte bu yüzden seviyorum hiç kıyamaz bına 😚

      Sil
  12. Hi 😊 Thank you for visiting my blog 💛 Happy days

    YanıtlaSil
  13. Güzel renklermiş bir süredir bordo kullansamda bu renkleri değerlendirebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 Arada başka renkler sürmek iyi oluyor 👍

      Sil
  14. Gözdecim renkler tam yazlık, çok beğendim.. Bak makyajdan anlamam ama oje olmazsa olmaz :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülizzz 💕 Bende üşenmezsem mutlaka sürüyorum yoksa elim gitmiyor 🙈

      Sil
  15. Elimde bu markanın pembe ojeleri var dediğiniz gibi çabuk kuruyorlar fırça çizgilerini de belli etmese süper olcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe çok tercih ettiğim bir renk değil ama bende bakacağım diğer renklerini 😉 Evet açık renginde oldu koyu renginde olmadı 😕

      Sil
  16. Gözde'cim bu fotoğrafına instagramda da bayılmıştım, çok çok güzel. Hele o 60 numara, tam benlik bi renkmiş. Hiç göremiyorum ki cecile markasını. Görürsem muhakkak alayım. Bayılıyorum mavi ojelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçeee 💞 Çok teşekkür ederim 😌 60 numara favori mavi ojelerimden oldu bende tesadüfen Migros'ta karşılaştım sende gittiğinde bak derim paket içerisinde 2'li olarak satılıyor 😉😉

      Sil
  17. Beautiful, i love it
    I follow you! Follow me back?

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. AA ne kadar şirin renkler öyle.Güzel günlerde kullan.Musssmutlu hafta sonları sana canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim daha güzelleri sende olsun 😚 Güzel bir hafta dilerim 🍃

      Sil
  19. Marhaba. Followe for follow?:) You start, thant write me a message and I will follow you back. https://sajjida.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. mavinin her tonu benlik =) çok da yakışmış, bu renklere bayılıyorum. cecile in ojelerinin kokusu bana çok ağır geldiğinden kullanmıyorum ama performansını beğenmiştim =) eline sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim 💕 Neredeyse çoğu markanın mavi ojesini aldım 😊 Aaa bak çok dikkat etmedim kokusuna kötü olmuş senin için 😐 Pastel'in 68 numaralı ojesi var turkuaz renk tavsiye ederim canım benim 😉

      Sil
  21. Kalbimde acidan baska bir sey yok ama gercek hayata donmek lazim ojeler harikaymis💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebek Etkisi 😞 Bir insan ölmüyor sadece, Onun tüm sevdikleri, Onu sevenler, Ve biz ölüyoruz, Ama umut ölmüyor.. Umarım birgün çocuklarımız daha güzel bir geleceğe uyanabilecek umut ediyorum 🙏

      Sil
  22. Gözdeee :)) İki ojenin de rengi harika bence. Bu markayı hiç kullanmamıştım ama çabuk kuruyorsa, denerim hemen. :D Çünkü genelde yastık izinden kurtulamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak 💙 O zaman denemelisin derim, gece oje sürüp yattığımda sabah çarşaf desenli oluyor 🙈 Bu sefer olmadı ıma 😉

      Sil
  23. Küçük kızıma oje sürmeden duramıyoruz canım :)
    Ona sürerken arada kendime de sürdüğüm oluyor hoş renkler güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 Kuzenimde küçükken öyleydi bize sürdürürdü, artık onun güzel ojelerini görünce alıyorum 🙈🙊

      Sil
  24. Thank you so much 😌 I will visit your blog 💛

    YanıtlaSil
  25. Amazing nails, beautiful post :)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  26. Thank you so much for visiting and following my blog. Follow back :)!
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    YanıtlaSil