29 Mayıs 2016 Pazar

The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

the balm mary lou highlighter

Uzun zamandır merak ettiğim ve araştırdığım The Balm markasının Mary Lou Manizer Aydınlatıcısından bahsetmek istiyorum sizlere. Ürünü bu ayın başında Gratis'in %50 indiriminden satın aldım. İndirimin ilk gününde gitmeme rağmen rafta aydınlatıcıdan son bir tane kalmıştı.

Bu şansı kaçıramayacağım için hemen attın sepete. İndirimden aldıklarımı toplu yazmak yerine tek tek deneyimledikten sonra yazıyorum. Uzun bir süre yazılarımda %50 indiriminden aldıklarımı görebilirsiniz bu yüzden şaşırmayın :)

Gelelim Mary Lou Manizer Aydınlatıcıyı nasıl seçtiğime. Kırmızı Rujlu blogun sahibi canım arkadaşım Blana sağolsun diyorum. Nerede aklımı karıştıran bir ürün olsa hemen ona koşuyorum. Oda elinden geldiğince yardımcı oluyor bana. The Balm Highlighter dediğim anda hemen yardımcı olmaya çalıştı. Buluştuğumuz da yanında Mary Lou Manizer ile gelmişti. Oda bana bu rengin daha çok yakışacağını daha önceden demişti ve haklı çıktı. 
the balm highlighter
The Balm Mary Lou Manizer
O gün Blana'da gördükten sonra tamam dedim bundan almalıyım. Aldıktan sonra kullanmayı hiç bırakmadım. Her ne kadar mat bir makyaj sevsem de aydınlatıcı kullanmayı çok seviyorum. Uzun zamandır allık kullanmıyorum diyebilirim sadece aydınlatıcı tercih ediyorum. Elmacık kemiklerime ve burun üstüne sürmeden edemiyorum :)

Siz isterseniz kaş altına ve dudak üstü ile çenenize de sürebilirsiniz. Kullanımda dikkat etmeniz gereken nokta fırçayla bir kere aldıktan sonra fazlalığı atmanız. Pigmentasyonu yüksek olduğu için elinizi bol keseden alıştırmayın diyorum yoksa yüzünüzde çok fazla parlama yapabilir, ne kadar doğal durursa o kadar güzel olur diyorum.
the balm mary lou manizer aydınlatıcı fiyatı
The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı
Gelelim rengine tam şampanya rengi, altın rengine de hafiften kaçıyor. Tam istediğim renk yapısı açısından da oldukça güzel. Buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum. Esmerlere nasıl gider çok fikrim yok, ben kendimden yola çıktım. 

Normalde satış fiyatı 66 tl civarındayken ben %50 indirimle 32.90 tl ödedim. Ürün 8.5 gr'lık ağırlığa sahip yani nerden bakarsanız bakın rahat bana bir seneden fazla gider. Hemen bitmesini istemediğiniz ve hemen uçup gitmeyen bir aydınlatıcı isterseniz bakmalısınız derim. İçerisinde paraben bulunmuyor, tek sıkıntısı çok abartırsanız gözeneklerinize dolma yapabilir. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

88 yorum:

  1. Makyajla pek aram yok ama Gratis'e uğramadan duramıyorum ben de :) Sevgiler canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkler cezbedici dimi :)) insanın aldıkça alası geliyor ben zor tutuyorum kendimi yoksa batıcam :)))

      Sil
  2. Daha iki gün önce Gratis'e girip indirimsiz fiyatını görünce boynum büyük çıktım oradan. Bir gün benim de olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ahhh aynısı bende de oldu işte :D sırf anneler günü indirimini bekledim bu yüzden son 1 tane kalmıştı onu da kaptım :)) ileride indirim olur tekrar ;)

      Sil
  3. Çoook uzun süre gidiyor kuzu bn 2014 te almıştım , bozulmadı da :)) Çok seviyorum indirimli the balm ı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2014 müü 😮o zaman ben rahat 2 sene kullanırım ki 😊tam ömürlük aydınlatıcı dimi ^.^

      Sil
  4. Ben de cok gec tanistim bu ürünle ama severek kullaniyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende geç tanışanlardanım :)) Arkadaşım sayesinde hiç tereddüt etmeden aldım ;)

      Sil
  5. Gözde'mmm en sevdiğim aydınlatıcılardan biridir Mary lou😍 Sana da çok yakışacağını biliyordum😊 Aydınlatıcılara zaten çok düşkünüm, nedir bendeki bu parlama hevesi (boraman) 😃😃 Şu ara likit bir aydınlatıcıyı kapatıcıyla karıştırıp komple yüzüme sürersem ne olur, sorusunun peşindeyim🙈 Güzel günlerde kullan Gözde😍😘❤️❤️ (Ayrıca sen beyaz tenlisin, buğday ne ya, kim kandırdı seni😃)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Blanam ikimizde seviyoruz seninle aydınlatıcıyı ışıl ışıl olma isteği var ikimizde de 😂beni de sen cezbettin hep bak :)) beklerim senden yaparsın denersin tutamazsın kendini :D yı ben beyaz değilim sarışında değilim niye bana böle yapıyosunuz kumralım ben 😂😂

      Sil
    2. Gözde'm ak paksın, ne kumralı... :))

      Sil
    3. ya banane değilim işte size öyle geliyor 😂😂

      Sil
  6. Aydınlatıcı çok güzel, güzel günlerde kullanın Gözdecim ama ben şu defteri nerden aldıgınzı sorabilir miyim :))) zaafım var! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde defterlere düşkünlüğüm var :)) alttaki elle dergisinin yanındaydı, üstteki kırmızılı küçük D&R kasa önündeydi 2 tl filan olması lazım bakarsın ;)

      Sil
  7. Güle güle kullan canımm benimde merak ettiğim ürünlerden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süslü mutlaka indirimdeyken bak derim çok uzun yıllar gider tasarruflu olur :))

      Sil
  8. Mary Lou Manizer önce elimden çıkardım, sonra pişman olup bir daha aldım. Kesinlikle seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben biraz geç keşfettim seveni çok fazlaydı keşke daha önce alsaymışım dedim çok doğal ve kalıcı bir aydınlatıcı :))

      Sil
  9. Hemen uçup gitmemesi güzelmiş. Tavsiyeni degerlendiricem canım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakmanızı öneririm Nilgün Hanım hem kalıcılık hem de uzun süreli kullanım için kaliteli bir ürün ;))

      Sil
  10. Mary Lou suz blogger/vlogger kalmayacak yakında aydınlatıcı=mary lou :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha gerçekten öyle dimi herkes çok seviyor şuan bana da en başarılısı o geliyor :)))

      Sil
  11. Çok başarılı ve sevilen bi aydınlatıcı. Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) uzun süreli kullanıldığı için bana da almak mantıklı geldi :)

      Sil
  12. En sevdiğim aydınlatıcım bunu bulmak icin delirmiştim en son bakmadıgım gratis kalmamıştı çok seviyorum ve vazgeçemiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çağla inan bende son 1 tane kalmıştı onu aldım ilk günden hemde :)) herkes kapmış :)

      Sil
  13. O değil de fotoğrafların gün geçtikçe güzelleşiyor Gözde, renkleri çok iyi kullanıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu yorumun beni çok mutlu ettim :)) çok sevindim beğenilmesine özen gösteriyorum :)

      Sil
  14. bende çohh beğendimm hemen alacağımm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al bebeğim bence de bu sana rahat 2-3 yıl gider 😉

      Sil
  15. güle güle kullan canım benim de favori toz aydınlatıcım bu. indirimde alındığı zaman en uygun fiyatlı ve en güzel performanslı drugstore aydınlatıcısı olduğunu düşünüyorum =) eline sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle duygu :) herkesin favorisi oldu sanırım sevilmeyecek gibi de değil :)) indirimdeyken alınmalı ;)

      Sil
  16. The Balm ürünleri cidden sağlam oluyor onu biliyorum bak :))
    İndirimde iyi yakalamışsın ama Gözdem ben ne zaman denk gelsem, talan edilmiş oluyor. :D Onun dışında pek benlik değil maalesef, hihi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavrum sen kullanır mısın bilmiyorum ki ama the balm indirimdeyken anca alınır :D ahahah düşünemiyorum seni Gratis indirimdeyken ordan oraya koşarken 😂

      Sil
  17. En sevdiğim aydınlatıcı lardan biri,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ;) hepimizin bir numarası oldu :))

      Sil
  18. thank you for follow me I follow you too GFC N.381
    kISSES

    YanıtlaSil
  19. Koç Blana ise garati ürün derim ben de iyi yapmışsın komşum almakla ;)
    Ahahaha aydınlatıcı dediğin de verdiğim tepkiyi hatırlıyorsun değil mi?
    Sevmişsin ne güzel! Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah 😂😂 komşum ben senin tepkileri hiç unutmuyorum güldürüyosun beni 😂Blana derse alırım zaten biliyor o benim ne istediğimi :)) ben artık 3-5 yıl kullanırım size çektim bak :)

      Sil
    2. Tüketimde de örnek biziz 😂

      Sil
    3. Ahahah rol modelim sizlersiniz 😂😁

      Sil
  20. En üstteki fotoya bayıldım :) Makyaj yapmıyorum ama fotoğraf seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim ki :)))

      Sil
  21. Kendi kendime profesyonel makyaj yapmayı pek beceremem.. Bu yüzden henüz aydınlatıcı denemem de olmadı... Ama denemek isterim... Bakalım nasıl olacak..:) Çok teşekkürler.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceden bende çok fazla bilmezdim zamanla sevince her şeyi alıp denemek istiyorsunuz :)) makyaj yapmayı keyifli hale getiriyor bu ürünler :)

      Sil
  22. Gerçekten çok güzel bir aydınlatıcı. Bana çok sarı kalıyor ama yine de azıcık uygulama çok yeterli oluyor ve farkedilmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten biraz bile uygulamak yetiyor çok abartınca kötü duruyor zaten :))

      Sil
  23. The balm ürünlerini ben de zevkle kullanıyorum.İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :)) bakalım indirime girdikçe diğer ürünlerinden de almayı düşünüyorum :)

      Sil
  24. aydınlatıcı kapatıcı kafam çok karıştı neyi nereye süreceğimi bilemiyorum artık :)evet gözdecim blanacım sağolsun bana da öneri de bulundu. maşallah siz uzman oldunuz :) the balm çok iyi marka güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah demirkadın güldürdün beni yahu 😂kapatıcıyı göz altına ve far için baz yapabilirsin :) aydınlatıcı da yanaklara, burun ve çene bölgesini parlatmak için kullanılıyor simsli böyle :)) ben blana kadar değilim öğreniyorum git gide 😊😊

      Sil
  25. Güzellikkkkk :)) kesinlikle almalısın bende blana sayesinde almıştım zaten :) indirime girdiğinde al normal fiyatındayken o kadar verme derim zaten sana ;) ayy tişekkür ederim ^.^ ben bunu baya uzun süre kullanırım ;)

    YanıtlaSil
  26. Güzel günlerde kullanmanı dilerim.

    YanıtlaSil
  27. Çok bereketli bir ürün yıllarca kullanabiliyor insan ve fiyatıda oldukça uygun oluyor böylece:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçektende öyle :)) verdiğimiz parayı hakeden ürün :) ben en az 2 sene kullanırım ^^

      Sil
  28. The balm ürünlerini bende çok severek kullanıyorum Gözde'm <3 hepsi birbirinden kullanışlı ve güzeller insan gördümü almadan duramıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelyaaa :)) dimi ya bende giriyorum ya Gratis'e almadan duramıyorum ki illa hepsi benim olucak :D onlar benim bibeklerim ;)

      Sil
  29. Merhaba çok sevdigim bir aydinlatici güle güle kullan :) bende bloguma beklerim

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) oldukça kullanışlı bir aydınlatıcı neredeyse herkesin favorisi :) seni takip ediyorum ;)

      Sil
  30. The Balm'ın Bon Jovi paletinde de bulunuyor. O yüzden o bile bana çook uzun süre yeter, takibe aldım ben de beklerim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o paletini bilmiyorum ama indirimdeyken bakabilirim ;) ben normalde de ürünleri çok bitiremediğim için bu üründe bana oldukça uzun süre yeter :)) uzun zamandır takip ediyorum sizi ^.^

      Sil
  31. Kıbrıs'ta gratis yok. İndirimde de Türkiye'de olmuyorum genelde. şans :) Yani indirimde yarıya ineceğini bildiğim bir şeyi almak saçma geliyor halbuki mesela ben missha ürünleri kullanıyorum bunlardan daha pahalı lakin indirime girmiyor :D
    Lafı uzattım bende bir mimin var yapmak istersen;

    http://www.nabrut.com/2016/06/tikandibabahikayesi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'in olmaması kötü olmuş :( bende genelde indirimi bekliyorum yoksa almıyorum diğer bakım ürünlerini alıyorum :D missha ürünlerinden denemedim daha bb kremine kafayı takmıştım bir ara muhtemelen elimdekiler bitince alıcam :)) aa görmedim uzun süredir girmiyodum bloga müsait olunca bakıcam ;)

      Sil
  32. Aydınlatıcıyı senle duyuyorum ilk defa. Bence ben de edinmeliyim bir tane. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz-kış kullanılır ama sever misiniz bilemedim ki :( ama çok uzun yıllar gider o açıdan almaya değer ;))

      Sil
  33. Cildim yağdan parıl parıl parladığı için aydınlatıcı kullanamayangillerdenim ben :(
    Ama bende bunun Betty'si var. Çok seviyorum tabi ki far olarak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceyda yazın güzel olur ama parlaması bi şey sürmene gerek kalmaz ;) Betty'sine de bıkarım ben indirimdeyken :)

      Sil
  34. bende the balm istiyorum bende ama indirimliyken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh dimi Nesli en iyisi indirimdeyken almak :))

      Sil
  35. thank you :))
    I'm following you ;)

    YanıtlaSil
  36. Uygun fiyat,bol pigment daha ne olsun.Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 gerçekten öyle hem fiyatı iyi denk geldi ürün zaten kaliteli :))

      Sil
  37. mrb zıyaretınıze teşekkürederım hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  38. Gözde'cim ben de çok seviyorum. Genelde sadece elmacık kemiklerime hafifçe sürdüğümden bir yıldır üstü bile bozulmadı. Ne bereketli şeymiş. Başka aydınlatıcılar görüyorum da sırf bu yüzden alamıyorum. Bitemiyor :)))) Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçeciğim 😊 bende allıkları eskiden çok sevmezdim artık sıkça kullanıyorum gözüme güzel gelmeye başladı 😌 Çok teşekkür ederim canım benim 💙

      Sil
  39. Hi dear!
    Thank's for your visit in my blog, I'm follow you too :)

    Lovely post! Love the lipstick <3
    xoxo

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  40. Selam.ben size Bakuden yaziyorum.İstanbula gelicezde chok rica ediyorum bana soylermisiniz bu aydinlaticidan nerden ala biliriz? simdiden tesekkkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Garatis'den alabilirsiniz indirime girdiği dönemlerde oluyor uygun fiyata alabilirsiniz :)

      Sil