30 Aralık 2015 Çarşamba

Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli

Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli
Kısa süre önce sevdiğim bir youtuber da favori ürünlerim adı altında çektiği video da görmüştüm, Garnıer Arındırıcı Temizleme Jeli'ni çok memnun kaldığını ifade etmişti. Ben de karma ciltlere uygun bir temizleme jeli ararken bu ürünü denemek istedim. Geçtiğimiz iki hafta önce Watsons'a gittiğim de ürünün indirime girdiğini görünce fırsatı kaçırmak istemedim. 

Ürünü yaklaşık olarak 6-7 defa kullandım ve ilk izlenimim gayet olumlu. Garnier markasının tercih ettiğim ikinci ürünü oldu bu ve sonuçtan memnun kaldım. Eğer sizlerinde benim gibi t bölgesi yağlı ise mutlaka bu ürünü deneyin.

Makyajımı çıkarırken de kullanıyorum, duştan sonra yüz yıkama jeli olarak da her ikisinde de severek kullanmaya devam edicem. Ürün paraben içermiyor nemlendirici olarak kullandığım kremim de zaten paraben içermiyordu, bu sayede Garnıer Arındırıcı Temizleme Jeli'ni kullandıktan sonra da diğer ürünümü gönül rahatlığı ile kullabiliyorum.
garnier arındırıcı temizleme jeli yorumlar
Benim cildimde ki en büyük sıkıntı yüzüme nemlendirici kremimi sürdüğüm de alnım da aşırı yağlanma meydana getirmesiydi. Yanaklarım ürünü gayet güzel emerken alnım ve burun üstüm parlak bir şekilde hafif yağlı bir kıvamdaydı. Makyaj yaparkende bana bu durum sıkıntı yaratıyor açıkçası :( 

Geçtiğimiz hafta duştan sonra Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli'ni kullanıp nemlendirici kremimi sürüp yattım, sabah uyandığım da yağlanmanın nerdeyse olmadığını farkettim. Ürünü hafif nemli elinize bir miktar döktünden sonra yüzünüzü köpürte köpürte yıkıyorsunuz.

Kokusu çok hoşuma gitti mis gibi kokuyor. İçerisinde ki yeşil çay ve arındırıcı moringa özleri yüzünüze ferahlatıcı bir hava veriyor. Yüzüme mutlaka masaj yaparak dairesel hareketlerle uyguluyorum ve bol suyla duruluyorum. Ürün aynı zaman da gözenekleri de sıkılaştırdığını vadediyor bu konu da çok bi şey söylemek istemiyorum herkeste işe yarayacağını zannetmiyorum. 
Arındırıcı Temizleme Jeli
Benim gibi karmadan yağlıya dönük bir cildiniz varsa yeşil rengini tercih etmelisiniz. Diğer cilt tiplerine göre ürünün rengi değişiyor. Fiyatı da 9.50 tl idi. Şimdi aynı mı çok bilemiyorum ama mutlaka indirime giriyor. Geçtiğimiz ay yine indirim de görmüştüm Migros'ta :)

Ürün hakkında ki düşüncelerim bu şekildeydi aranız da kullananlar varsa bana yorum bırakabilir ya da memnun kalmadıysanız da düşüncelerinizi belirtebilirsiniz kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın.

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

31 yorum:

  1. Bende bunun toniğini kullanıyorum canım :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim ;) başarılı bi ürün 👍

      Sil
  2. Bende bunum beyaz kaplı olanı var oda saf ve temiz neem diye geciyo bi deneyin çok güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onu da internette çok fazla gördüm temizleme jelini ararken sonra bunda karar verdim :D

      Sil
  3. Benim t bölgesini öyle bir kuruttu ki size anlatamam niye öyle oldu :/ biraz yaglıydı cok yaglı bi cildim yok sizce onunla mı alakalı bosuna almıs oldum??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke öncesinde bi cilt tipi testi yaptırsaydınız, kötü olmuş. Benim yanaklarım normal alnım ve burnum daha yağlı olduğu için dengeledi.

      Size tavsiyem gittiğiniz mağzada küçük testır vardır cilt tipi testi yapabiliyor muyuz diye sorun ;)

      Sil
    2. Aa gerçekten söylediğiniz cok iyi oldu peki kendim satın alabilir miyim bi yerden :D

      Sil
    3. bi kaç ay önce avon katalogunda vardı minik bi test kağıdı ;) bi bakın derim

      Sil
  4. Not aldım ürünü paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun kalırsanız ne mutlu bana ;) güzel bir yıl dilerim sevgiler

      Sil
  5. merhaba hani garnie saf ve temiz 3 ü bir arada varya o sivilceli yüzlere iyi gelmiyo acaba benim yüzümde çok olmasada sivilceli acaba kullanmam doğru mu benim yağlı olduğundan sivilce çıkıyort o yüzden bir temizleyici araıyom sizce bu uygunmu yoksa başka ürününün tavsiye edrermisin teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yüzümde hiç sivilce problemi olmadı Göknur Hanım iyi gelmeyen ürünü anında kullanmayı bırakın kalıcı iz filan yapmasın ;) Bu ürünü bende alnım yağlı olduğu için kullanıyorum iyi geliyor bir deneyin isterseniz. Sivilceli ciltler hakkında ürün kullanmadığım için inanın yanlış yönlendirmek istemiyorum. İnternetten sivilceli yüzler için doğal peelingler diye de arayabilirsiniz :))

      Sil
  6. Merhabalar 16 yaşındayım sizce uygun mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer akneli ve aşırı sivilceli bir cildin varsa Gratisdeki danışmanlara sor derim :) Bunun dışında normal bir cildin varsa ve benim gibi T bölgesinde ki yağlanma seni rahatsız ediyorsa indirimden kap hemen bir tane diyorum ;)) Bazen makyajımı çıkardıktan sonra da uyguluyorum iyi oluyor ^.^

      Sil
  7. Bende yağlı ve bir o kadar da gözenekli cildim için ürün arıyordum.Migrostaki indirimi görünce aldım ve kullandığımdaki sonuç beklentimden de iyidi. Cildimde yağlanmada azalma oldu ve gözeneklerim gerçekten de küçüldü. Mat, ferah ve yumuşacık oldu. Kısaca tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçtiğimiz sene Ekim ayından beri kullanıyorum Merve Özkaynak sayesinde görüp almştım :)) Eve gelen arkadaşlarımdan filanda deneyenler oldu onlarda memnun kaldı :) Sadece günde 1 defadan fazla kullanmamak lazım bu defa da yüzü kurutabiliyor ;)

      Sil
    2. Kesinlikle... dudaklarım kullandığımda beri kurudu ve kenarları yara oldu. Ama cildimdeki etkisi süper sivilcelerim tamamen azaldı. Dudaklara çok temas ettirmemek gerekiyor. Günde bir kez kullanmaya dikkat edeceğim :)

      Sil
    3. O zaman dudak ve burun kenarlarına dikkat etmelisin :/ Günde bir kere daha sağlıklı geliyor bana :)

      Sil
  8. Ben sadece bi kere kullandığımda ilk sonuç cidden çok güzeldi ama sabah okula giderken suratima surup masaj yaparak uyguladim sonra temizledim ama suratim tahris oldu cidde anlamda burun kenarlarım anladım pul pul ve kızarık ne yapıcam bilmiyorum nemlendirici kullanmadım yaptiktan sonra nasil duzelir yardim eder misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın geç dönüş yaptım :( O zaman sizin cilt tipinize uygun değil çünkü bu daha çok yağlı ciltler için yağlanmayı kontrol altına almak amaçlı bende T bölgem yağlı olduğu için kullanıyorum. Mutlaka bol bol nemlendirici krem kullanın yüzünüz pul pul olur çünkü kuruya dönük bir ciltsiniz anladığım kadarıyla. Eğer temizleme jeli alıcaksanız mutlaka hassas ciltliler olmasına bakın ;)

      Sil
  9. Bu ürün yüzde germe yapıyor mu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül Hanım, jeli yüzünüze sürüp yıkadığınızda köpürüyor bu yüzden az miktarda alıp yüzünüzü yıkayın derim. Germe derken her yüz jeli gibi yağlı cildi temizlediği için hafif bir gerilme oluyor lakin bu soyulabilen maskelerin kuruduğunda ki germe etkisi gibi değil ;) Eğer yağlı veya yağlıdan karmaya dönük bir cildim var diyorsanız indirimden alıp denemenizi tavsiye ederim. Kuru cildiniz varsa denemeyin. Özellikle yaz dönemi aşırı yağlanan ciltler için kontrol amaçlı iyi oluyor. Kullandıktan sonra hafif nemlendiricide sürebilirsiniz ben öyle yapıyorum 😉

      Sil
  10. Nemlendirici kullanmadan da olumlu etki yapar mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı cilt için sorun olmaz ama karma cilt için yanaklarda kuruma yapabilir o yüzden nemlendirmek zorunda kalabilirsiniz ;)

      Sil
  11. Merhaba :)

    Temizleyici kullandıktan sonra yüzünüze sürdüğünü nemlendiricinin markası nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba eğer karma ciltliyseniz BioNike markasının 'Defence Hydra' isimli nemlendiricisini kullanıyorum ve oldukça memnunum 👍

      Sil
    2. Karmadan da öte hatta yağlı bir cildim var ne yazık ki :/ Çok teşekkür ederim temizleyici ve nemlendiriciyi en kısa zamanda deneyeceğim :) İyi günler :))

      Sil
    3. Yağlıya dönük bir cildiniz varsa Garnier'in bu ürününü seversiniz bende T bölgemde ki yağlanma için aldım ve 1 tane bitirdim yenisini aldım yazın çok memnun kalıyorum :)) Nemlendirici incelemem blogumda da var kokusuz bir ürün bionike markasına facebooktan da cilt tipinizi anlattığınızda yardımcı oluyorlar ;)

      Sil
    4. Nemlendirici incelemenizi de okuyacağım:) yardımcı olduğunuz için sağolun :))

      Sil
  12. Bende bugun denedim yuzumu yikadiktan sonra burnumun ust kismi ve yanaklarimda kizariklik meydana geldi krem surdum yarim saat sonra gecti. Sizde kullanmalimiyim artik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzünüze fazla bastırmadan yıkadığınız sürece bir sorun oluşmayacaktır :) Hergün değil 2 günde bir kullanırsanırız sorun olmaz

      Sil