3 Aralık 2015 Perşembe

Basit Dudak Dolgunlaştırma Teknikleri

Basit Dudak Dolgunlaştırma Teknikleri
Herkese Merhaba

Bugün sizlere ince dudaklara sahip olanların basit ve doğru yöntemlerle dudaklarını nasıl daha dolgun gösterebileceklerini ele alıyorum. Bu makyaj tekniklerini sizlerde kullanarak şikayetçi olduğunuz ince dudaklarınızı istediğiniz gibi gösterebileceksiniz.
Öncelikle dudaklarınız kuru ve öatlaksa mutlaka bir adet lip balm ile dudaklarınızı nemlendirin. Makyaja başladığınızda dudaklarınız çatlak olmamasına dikkat edin. Evinizde bulunan makyaj malzemeleri ile dudaklarınızı kalınlaştırma yöntemlerini anlatacağım.

Şuan piyasa da satılan dudakları kalınlaştırdığı iddia edilen ürünleri kullanmanızı tavsiye etmem. Onlarda kalıcı değil sadece kısa süreliğine dudaklarınızı kalınlaştırıyor. Bu tarz zararlı şeyler yerine makyaj ürünleriyle de aynı etkiyi yaratabilirsiniz sağlık açısından kullanmanızı tavsiye etmem.

Eğer üst dudağınız ince ise dudaklarınızın renginde kalemler ile kontür çizgisi yapın. Koyu renk bir ruj sürecekseniz koyu renk bir dudak kalemi ile kontör çizginizi yapın. Bu şekilde üst dudakları ince olanlar dolgunlaştırabilir, bende aynı yöntemi uyguluyorum ve gayet güzel oluyor :)
Alt dudaklarınız ince ve dolgunlaştırmak istiyorsanız yüzünüze kullandığınız fondotenizden bir miktar alıp dudağınıza uygulayın. Sonrasın da pudra ile sabitleyip alt dudağın doğal sınırını aşacak şekilde dudak kalemi ile kontür çekin. Parlatıcı kullanırsanız dudaklarınızı dolgunlaştırmış olursunuz. 

Umarım verdiğim tavsiyeleri beğenirsiniz bende daha önce internetten okuduğum ve uygulayıp memnun kaldıklarımı size aktardım. Mutlaka elinizin altında 1 adet dudak kalemi bulundurun. Rujunuzu kullanmadan önce ona uygun tonda sürün farkı sizlerde göreceksiniz. 

Bir ara dudak dolgunlaştırıcı ruj kullanmıştım öyle vadettiği gibi olmuyor. Bir süre sonra zaten ruju kullanmayı bıraktım. Sonuç olarak piyasada ki saçma sapan ürünlerin gereksiz olduğunu farkettiğimden beri bu yöntemleri uyguluyorum.

Farklı tavsiyeleriniz ya da önerileriniz varsa bana aşağıya yorum bırakırsanız çok mutlu olurum. Kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder