18 Aralık 2015 Cuma

Duvarları Fotoğraf ve Anılarla Süsleme

Duvarları Fotoğraf ve Anılarla Süsleme
Herkese Merhaba.. 

Bugün sizlere odanıza farklılık katmanızı sağlayacak oldukça hoş bir fotoğraflık yapımından bahsedeceğim. En eğlenceli komik ya da sizin için anlamlı olan fotoğraflarınızı bastırdıktan sonra duvarlarınızda nostaljik bir alan yansıtabileceksiniz. 

Odanız da bulunan boş bir duvara fotoğrafçıda sevdiğiniz fotoğrafları polaroid şeklinde bastırarak çift taraflı yapıştırıcı ile süsleyebilirsiniz. İsterseniz kalp ya da kare şeklinde yapıştırabilirsiniz, aralarına ayların olduğu yaz, kış, sonbahar temalı çıkışlarla da destekleyerek aylara bölebilirsiniz.

Duvara yapıştırmak istemeyenler için diğer bir tavsiyem duvardan duvara bir ip gerin ve fotoğrafları rengarenk tahta mandallar ile asın. Aralarına yaprak ve led ışıklarla da süsleyerek oldukça hoş bir görünüm yakalayabilirsiniz.  
Annanenizin evinde bulunan eski tahta mandalları evde rengarenk boyayabilirsiniz şahsen ben öyle yaptım :) Duvara yapıştırmadığınız için istediğiniz an fotoğrafları değiştirme şansını elde edebiliyorsunuz.

Diğer bir önerim ise büyük bir çerçeve içerisine yan yana fotoğrafları dizin ve duvara tablo şeklinde asın. Bunu eski fotoğaflardan başlayarak yeni fotoğraflara doğru sıralayabilirsiniz. Oturma odanızda ya da evin girişine de asabilirsiniz. Ben bunu evlendikten sonra çocuklarımın fotoğraflarıyla yaparak asmak istiyorum, özellikle kitaplık yanına çok hoş durur. 
Eğer genç kızsanız size tavsiyem yatak başucunuza asın. Hem yatak başınızı süslüyor hem de odanızı daha canlı gösteriyor. İster kalp, ister kare, ister çerçeve dilediğiniz şekilde sevdiklerinizle çekindiğiniz mutlu anlarınızı doya doya paylaşın. 

Farklı fikirleriniz varsa ya da tasarımları beğendiyseniz düşüncelerinize bana aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz, kendinize çok ama çok iyi bakın. Geriye dönüp baktığınız da biriktirdiğiniz nice daha güzel günleriniz olsun, hoşçakalın..

2 yorum:

  1. Çok güzel fotograf basan siteler var, hatta katıldığım bir etkinlikte bize verilen hediyelerin arasında en çok baskı fotoları sevmiştim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etkinlik miiii ^^ kendi fotoğrafçımdan alıyorum lakin bu sorunu yakın zaman da instax mini 8 alarak çözeceğim :))

      Sil