22 Aralık 2015 Salı

Uygun fiyatı ile H&M Fondöten ve Allık Fırçası

H&M Fondöten ve Allık Fırçası
Geçtiğimiz haftalarda sizlere H&M'den aldığım birkaç tane üründen bahsetmiştim. Bunların içerisinde bir de çok ihtiyacım olan çift taraflı fırça vardı. Oldukça uygun fiyata satışta olduğunu görünce hemen sepetime attım. Sizlerde H&M mağzalarına gidecekseniz mutlaka kozmetik ürünlerini inceleyin diyorum, işinize yarayacak oldukça güzel ürünler mevcut..

Gelelim benim aldığım H&M fondöten ve allık fırçasına ürünü 15 tl ödeyerek aldım. İnce olan tarafı ile fondöteninizi yüzünüze sürerken diğer tarafı ile allığınızı uygulayabiliyorsunuz. 

Benim fondötenimi yüzüme daha rahat dağıtmak için bir fırçaya ihtiyacım vardı bu şekilde görünce denemek istedim.Hangi markanın olursa olsun bu tarz fondöten dağıtan ince bölümünü önermiyorum yüzünüze uygularken çok rahatsız ediyor. En iyi sonuç için beauty blender almanızı öneririm. 
Ben fırçanın bu tarafını da değerlendirmek istediğim için fondöten yerine yüzümü şekillendirmek için kontür fırçası olarak kullanıyorum. En azından bunu uygularken fırça çok daha başarılı sizlere de bu tarz bir fırça yardımıyla uygulamanızı öneririm. 

Allık fırçası gayet hoş ve güzel. Benim için en önemli olan nokta yumuşak bir fırça olması yüzümü acıtmıyor ve rahat bir şekilde dağılıyor. Avon'dan aldığım başka bir allık fırçasının kılları çok sertti ve canımı acıtıyordu ürünü kullanmama neden olmuştu. Bunda sonuç gayet başarılı diyorum.
Gelelim fotoğrafta gördüğünüz diğer fırçalara Avon'un bu allık fırçası diğer kısa olanı gibi değil gayet güzel alalı çok zaman oldu açıkçası fiyatını hatırlamıyorum ama gördüğünüz fırçaların hepsini indirimden aldım :)

3. fırça yani beyaz olan Avon'un planet spa fırçası maskelerinizi yaparken uygulaması daha rahat oluyor. Öncelikle elinize maskeler yapışmamış oluyor, her kullanımdan sonra mutlaka yıkayın yoksa fırça da kurumalar olup pütürleşmesine sebep olabilirsiniz. 

4.cü fırçam yine Avon'un far fırçası bir ucuyla farınızı sürerken diğer ucuyla da göz kaleminizi dağıtıyorsunuz. Bunu da 8 tl gibi bir fiyata almıştım. En sondaki fırçam benim çanta fırçam yıllardır benimle. Markasını hatırlamıyorum bile üzerinde de yazmıyor zaten direk çantama atıp taşıyorum sizde böyle bir şey edinebilirsiniz kendinize.

Bugünlük sizlere fırçalarımı anlatmış oldum, dediğim gibi H&M mağazalarının mutlaka kozmetik bölümüne göz atın 2'li göz farları 10 tl'ye satılıyordu. Bunun yanı sıra birçok ürün bulabilirsiniz. Sizlerde yorumlarınızı benimle paylaşabilrsiniz, kendinize çok iyi bakın hoşçakalın..

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

6 yorum:

  1. uygun fiyata almışsın. kıfayetlerine bakmaktan kozmetik bölümüne girmeye vakit olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hepsini alası geliyo insanın, her ilde aynı fiyata olmayabilir :/

      Sil
  2. eyeliner fırçası var mıydı ? yada önerebileceğiniz bir eyeliner ve far fırça markası var mı ? bu arada bloğuma da beklerim http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birçok fırçası vardı ama çokta almanı önermem kalite olarak orta derece oda anca :)

      onun yerine mac 263 numaralı fırçaya bak derim, hem daha uzun yıllar kullanırsınız fiyat açısından biraz fazla da olsa kalitesi tartışılmaz ;)

      Sil
    2. bilgilendirme için teşekkürler

      Sil
    3. rica ederim ne demek :)

      Sil