15 Aralık 2015 Salı

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Farklı farklı markaların makyaj temizleme suları veya sütlerine karşı birde Garnier'in kusursuz makyaj temizleme suyunu almak istedim. Önceleri makyaj temizleme mendillerini çok kullandım, onlar genellikle göz çevremi tahriş etti.  

Makyaj temizleme sütleri de çok yapış yapış geldiği için kullanmayı sevmiyorum. Takip ettiğim bir güzellik kanalının önerisi ile bende Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu'nu almaya karar verdim. 

Hazır Watsons'a uğramışken fiyatına bakmak istedim ve indirimde olduğunu gördüm. Fiyatı 20 tl'den 13 tl'ye inmişti, bende fırsat bu fırsat yararlanayım dedim. Watsons kart alırken sizlere verilen indirim kuponlarını burada kullanamıyormuşsunuz 13 tl'den 10 tl'ye inmesi gerekirken, kuponun indirimli ürünlerden işe yaramadığını söylediler.  

Ancak benim kızdığım nokta görevlinin kuponumu alması oldu indirim uygulanmayan bir üründe kupon almaları oldukça tezattı. Arkamdaki insanları çok bekletmek istemediğim için o an neyse diyerek geçiştirdim. Bu arada ben ilk kez Garnier markasının bir ürününü kullandım. İkinci olarak da geçtiğimiz gün arındırıcı temizleyici ürününü aldım onu kullandıktan sonra sizinle deneyimleri paylaşacağım.
Gelelim Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu olan 400 ml yani 200 defa kullanım sağlayan makyaj suyuna. Ürünü yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. 5-6 defa kullandım. Kullandığım rimel ıslak medille yada makyaj sütüyle çıkmıyor sadece göz makyaj temizleyicisiyle çıkıyordu. Garnier ise te seferde çıkarmama yardımcı oldu. Bu sayede sadece rimelimi çıkarmak için ayrı bir temizleme suyu almama gerek kalmadı. 

Ürün tek bir hareketle yüz, göz ve dudaklarda ki makyajı çıkarmayı hedefliyor. Ben iki adet pamukla temizliyorum. Eğer hassas bir cilt yapısına sahipseniz mutlaka almanızı tavsiye ederim. Benim yüzümdeki kılcak damarlar çok hassas her ürünü kullanamıyorum. O yüzden parfüm içermeyen ürünleri mutlaka tercih ediyorum. 

Garnier'ın bu ürünü de hem parfüm içermiyor hem de cildi arındırıp rahatlatıyor. Kullanımında durulamaya gerek kalmadığı yazıyor ancak benim içim rahat etmediği için mutlaka yüzümü makyajı çıkardıktan sonra yıkıyorum. 
Bide sizlere şunu da söylemek istiyorum eğer makyajınızı direk Garnier temizleme suyu ile çıkarmaya çalışırsanız suya dayanıklı rimellerde kalıntılar bırakabiliyor. Ben önce arındırıcı jelle yıkıyorum sonra bu ürünü kullanıyorum. Çok başarılı bir ürün mü diye sorarsanız hayır derim ama hassas ciltler için kullanımda rahatlık sağlaması benim hoşuma gitti.

Pamuğa döktükten sonra göz makyajımı temizlerken su gözüme değmesine rağmen parfüm içermediği için yakmadı herhangi bir kaşıntı kızarıklıkta oluşmadı. Daha önce makyaj temizleme mendilleriyle çıkardığımda göz altlarım kıpkırmızı oluyordu bunda o sorunu yaşamadığım için beni çok mutlu etti.

İndirimli fiyatını yakalarsanız alıp denemenizi öneririm, sizlerde görüşlerinizi bana aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz, kendinize çok iyi bakın hoşçakalın.

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

2 yorum:

  1. bunun sadece göz için olanı var oda güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onu da gördüm ama şişesi ml olarak daha azdı, fiyat olarakta sadece göz için olanına vermektense hassas ciltler için olanını almak istedim :D

      Sil