1 Aralık 2015 Salı

Colgate Optik Beyaz Diş Macunu Deneyimim

Colgate Optik Beyaz Diş Macunu

Uzun zamandır birçok Vlogger'ın videosun da Colgate Optik Beyaz Diş Macunu kullanımına dair tavsiyelere rast geliyorum. Ambalajının kırmızı ve parıltılı oluşu ister istemez ürüne karşı merakını arttırıyor. Ben uzun yıllardır ipana kullanıyorumve gayet memnunum daha önce de blogum da sizlere bununla ilgili bir yazı ele almıştım, merak edenler için yazıma buradan ulaşabilirler tık tık..

Açıkça konuşmak gerekirse ürünün üzerinde de 1 haftaya kadar beyazlık yazısı ya da birçok kişinin bayılarak ürünü anlatışı ürüne karşı alasım varsa da bir düşündürmeye neden olmuştu. Dişlerim de hassasiyet problemi olduğu için ancak ipana'nın hassasiyet olan ürünleri bana iyi geliyor. 

Ürünü almadan önce de kafamda ki ilk soru hassasiyeti acaba arttırır mı yönündeydi. Ben Colgate Optik Beyaz Diş Macunu'na markette iki kutusu 12 tl civarında bir fiyata rastladım. Madem hazır kampanya da ee alıp deyelim bari dedim. Bu arada normalde de Colgate'in diş fırçasını kullanıyorum, Migros'ta indirimi giriyor mutlaka o dönemler de alın deneyin derim.
Ürünü yaklaşık 5-6 gün üst üste kullandım ve hassiyet problemi mi tekrar arttırırdı. Yemek yediğim anda dişlerim de o hiç sevmediğim hafif kaşınma hisssiyatı tekrar uyandı. Mecburen bırakmak zorunda kaldım. Ancak ilginç bir durum var ki oda abartıldığı kadar olmasa da bir miktar dişlerimi beyazlattı.

Kendi diş macunum olan İpana'ya geri dönüş yaptım bu üründen de vazgeçmek istemediğim için karbonatla dişlerimi fırçaladığım günlerde Colgate Optik Beyaz Diş Macunu'nu kullanmaya karar verdim. Normalde de annem Colgate kullandığı için iki diş macunu da elimin altın da rahatlıkla bulabiliyorum.
Ürünü almak isteyenler ve kararsız kalanlar için ilk önerim kesinlikle ambalıjının rengini kanmayın, dişlerinizde hassasiyet varsa tavsiye etmem. Dişlerinde bu tip problemler olmayanlar için tavsiye ederim, kokusu yapısı gayet hoş. 1 hafta sonra dişleriniz de çok bir beyazlık görmezseniz hemen ürünü bırakmayın kullanmaya devam edin illa ki bir sonuç alacaksınızdır.

Sonuç olarak Colgate Optik Beyaz Diş Macunu herkesin övgüler yağdırıp kesinlikle bunu kullanmasınız diyerek övgüler yaratabileceği bir ürün olarak görmüyorum. Kampanya ya girdiğinde alıp deneyin. Ne aman aman bayıldım ne de hayır çok kötü dedim. Ailem kullanmaya devam ettikçe bende hafta da bir ya da iki defa Colgate ile fırçalamayı sürdürürüm.

Sizlerde aşağıya bana düşüncelerinizi yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum. Farklı bir marka da önerebilirsiniz, kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın..

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

8 yorum:

  1. Bundan bende hiç memnun kalmadım, bende bi tek bende mi problem demistim �� beyazlatmasına kanmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abartıldığı kadar olmadığını düşünüyorum bende yine de sigara tüketenler için daha faydalı olabilir ;)

      Sil
  2. Uzun zamandır kullanıyorum eşim ve çocuklarımda çok memnun :) gözde sen sensodyne markasnı denedin mi ona mutlaka bak derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahhh denemez olur muyum onu da çok seviyorum :) şişede jel halinde olanı var çok güzel indirime girince hemen alıyorum :D

      Sil
  3. Gözde kahve çok tületiyo musun?? Kahve tüketenlerde çok ışe yarıyo şokta indirimdeyken almıstım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahveyle pek aram yok :/ ama doğrudur daha sarıya dönük dişlerde işe yarayabilir ;)

      Sil
  4. peki zararları var mı
    yada dişler beyazladıktan sonra kullanımı kesmek gerekir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dişleriniz beyazladıktan sonra kesmemenizi tavsiye ederim. Diş macunu olduğu için çok fazla zararı olmayacaktır. Diş beyazlatma yaptırırsanız ancak o dişlerinize ciddi zarar verecektir.

      Sil