16 Aralık 2015 Çarşamba

Mükemmel Bir Animasyon: Çılgın Hırsız

Çılgın Hırsız Filmi
Animasyon izlemeye çok seven birisi olarak, eğer sizlerde animasyon seviyorsanız Çılgın Hırsız ya da özgün adıyla Despicable Me mutlaka ama mutlaka izlemelisiniz derim. Tekrar tekrar oturup izleyebileceğiniz bir animasyon bütün seri bir solukta izlenebilecek tatda :)

Sadece çocuklar için değil her yaşta bireyin oturup hiç sıkılmadan gülerek izleyebileceği bir animasyondur. Çılgın Hırsız 1'i izledikten sonra hiç vakit kaybetmeden Çılgın Hırsız 2'yi izlemiştim. Çılgın Hırsız 3'ü merakla bekleyenler için 30 Haziran 2017'de vizyona girecekmiş napalım o zamana kadar bekleyeceğiz diyorum. 
Çılgın Hırsız 2 dünya çapında 935.8 milyon dolar hasılat yaparak Amerikan sinema tarihindeki 10. en büyük animasyon filmi olmuş. Bu başarıyı kesinlikle hakettiğini düşünüyorum. Özellikle seslendirmeler müthiş, görsel açıdan son derece renkler uyumlu. Müzikler aynı şekilde eğlendirici hiçbir kusur bulamıyorum.

Çılgın Hırsız da en sevdiğim sahne hiç kuşkusuz sizlerle de aynı olabilir Agnes'ın istediği oyuncak için 'bunun için canımı bile veririm' diyişi olmuştu, en son oyuncağı kazanınca yumuşacık diyerek sallayışı tam ısırmalıktı. Bir animasyon karakteri bu kadar mı tatlı olur o konuştukça ben ekrana yapışıp sevmek istiyorum :)
Bu arada Despicable Me konu olarak Gru adındaki kafası karışık ve kötü yürekli kişinin en büyük hayali dünyanın uydusu Ay'ı ele geçirmektir.Üç küçük yetim olan Margo, Edith ve Agnes, Gru ile karşılaştıkların da kimsenin göremediği bir ayrıntıyı fark ederler: Gru onlar için potansiyel bir baba adayıdır olaylarda bunun üzerine gerçekleşir.

Çılgın Hırsız 2 de ise eski süper kötü Gru, suç dolu geçmişini bir kenara bırakır ve evlatlık edindiği kızları Margo, Edith ve Agnes ile birlikte sakin bir hayata adım atar.Anti-Villain League isimli son derece gizli bir örgüt, Gru'yu tehlikeli bir olayı araştırması için göreve çağırır ve ona bu görevde Minyonlar'ın yanısıra bu organizasyonun en iyi ajanı olan Lucy de yardım edecektir. Gru artık iyi adamlarla anlaşma imzalamış ve dünyanın kurtuluşu için mücadele eden birine dönüşmüştür.
Eğer yılbaşı akşamı güzel bir vakit geçirmek istiyorsanız patlamış mısır ve cipslerinizi alıp çocuklarınızla beraber çılgın hırsızları izleyin derim. Umarım sizler de benim kadar çok seversiniz, eğer filmi izlerseniz ya da izlediyseniz düşüncelerinizi bana aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın..

4 yorum:

  1. O kızlara bayılıyorum ya.:)

    YanıtlaSil
  2. O küçük sarı olanlar minyonlar dimi?? Temizlikçi kıyafeti olan tam komediydi yanlış hatrlamadysam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çılgın hırsız 2'de kapıya bakıyodu :D fotoğrafını ekleyemedim :/ çılgın hırsız 2 yazın çıkıyo görsellerde

      Sil