28 Aralık 2015 Pazartesi

Avon Big False Lash Mascara

Avon Big False Lash Mascara
Avon'un geçtiğimiz ay ki katalogun da Avon Big False Lash Mascara'yı gördükten sonra bende denemek istedim ve siparişimi verdim. Ürün ilk kez katalog da yer almıştı ve takma kirpik etkisi yarattığını vadediyordu.

Daha önce de blogum da sizlere uzun süredir kullandığım Pastel Big N Black Maskara'dan bahsetmiştim o yazımı okumak isteyenler için tık tık..

Pastel'den önce yine Avon'un Super Shock isimli maskarasını çok uzun yıllar kullanmıştım. Gerçekten çok güzel bir rimel fırça kılları çok sık olduğu için kirpikleri tel tel ayırıyordu tek sıkıntısı vardı oda kirpikleri çok fazla uzatmıyordu. 

Bende fırçasını beğendiğim içim atmadım ve diğer maskaramı kullandıktan sonra tekrar bu fırça ile ayırmaya başladım. Uzun bir zamandır da Pastel markasını kullanıyorum ve memnunum diyebilirim. Pastel'den sonra dediğim gibi Avon'un yeni çıkardığı, Big False Lash Mascara'yı denemek istedim.
Big False Lash Mascara
Ürün elime ulaştığın da dış tasarımını çok beğendim. Siyah ve güzel bir pembe tonunun birleşimi tasarıma çok yakışmış. Gelelim fırçasına ben Pastel'e çok benzettim. Yapısı ve formu olarakta çok benziyor. Kirpiklerimi tam istediğim gibi up uzun yaptı. 

Takma kirpik etkisi yarattığını iddia ediyordu vadettiğini vermeye çalışan bir ürün diyebilirim. Tek sıkıntı topaklanmalar bırakmasıydı uçlarında. Onu da tıpkı Pastel'de yaptığım gibi burda da Super Shock maskaramın fırçasıyla üzerinden geçmem oldu. O zaman tel tel kirpiklerimi ayırabildim. 

Fiyatı da 12 tl civarındaydı. Şimdi katalog da ne kadar bilmiyorum. Mutlaka indirime girdiği zaman olacaktır. Size tavsiyem Avon'dan rimel almayı düşünüyorsanız bu ürünü en başa yazmanız. Bir defa da olsa şans verilmesi gereken bir ürün.
Super Shock Mascara
Benim Avon Big False Lash Mascara ilgili görüşlerim bu şekilde eğer sizlerde kullanıyorsanız veya önerebileceğiniz güzel bir ürün varsa bana yorum bırakabilirsiniz. Kendinize çok iyi bakın, güzel günler..

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder