24 Aralık 2015 Perşembe

Bıoblas Sıvı Saç Kremi

Bıoblas Sıvı Saç Kremi
Uzun yıllardır Bıoblas şampuanlarını kullanan birisi olarak, Bıoblas Sıvı Saç Kremi de yanın da hediye olduğunu görünce paketten yararlanmak istedim. Şampuanlarını beğenerek kullanan birisi olarak bu sıvı saç kremlerini de bi o kadar beğenmedim. Ürünü nerden baksanız 7-8 ay önce aldım, şampaunlarını bitirmeme rağmen sıvı saç kremlerinden bir tanesinin yarısına kadar geldim ve yarıda kullanmayı bıraktım. 

O zaman güzellik ürünleri satan bir mağazadan almıştım, oldukça uygun bir kampanya yapmışlardı dışarda sepette olduğunu görünce 2 tane aldım. Şampuanlarını dediğim gibi yıllardır kullanan ve memnun kalan birisi olarak o zamana kadar hiç sıvı saç kremini kullanmamıştım.
Bir hevesle ürünü kullandım ilk deneyimlediğim de bir fark göremedim, belki bir süreç gerektirir biraz daha kullanmaya devam edeyim derken 1 ayın sonun da ürünü kullanmayı bıraktım. İşe yaramadığını ve farklılık katmadığını gördüm. İçinizde belki memnun kalanlar vardır. Şampuanlarını da bu kadar severek kullanan birisi olarak üzüldüm açıkçası.

Saçlarımda ki dökülmeler uzun zamandır arttığı için annem Bıoblas şampuanlarını kullanıp memnun kaldığından bende hiç düşünmeden kullanmaya başlamıştım. Eğer saçlarınız fazla dökülüyorsa şampuanını kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim. Yaklaşık bir ayın sonunda bildiğiniz tepemde küçük saçlar çıkmaya bile başlamıştı. Bu konuda gerçekten başarılı bir marka..

Keşke aynı başarıyı bu sıvı saç kreminde de gösterebilselerdi. Ürün zayıf ve yıpranmış saçlar için yine saç dökülmesine karşı kullanıldığının altını çiziyor. Saçlarınız da elektriklenmeyi önlediğini, saça parlaklık kazandırıp, pürüzsüz görünmesini sağladığını vadediyor.
Ürünü duş aldıktan sonra saçınıza sıkarak tamamına uyguluyosunuz, saçınızı tararken kolaylık da sağlıyor. Bu arada ürün yüzde yüz bitkisel özler içeriyormuş. Ben Elseve mucizevi bakım yağından memnun kalan birisi olarak Bıoblas'ı bu konuda zayıf buldum. Bu arada denemek isteyenler için Elseve mucizevi bakım yağını kesinlikle öneririm o yazıma da buradan ulaşabilirsiniz tık tık..

Ürünü kullanıp deneyimlemem bu şekildeydi diğer şişesini hiç açmadım bile olduğu gibi duruyor. Aranız da ürünü kullananlar varsa bana düşüncelerini aşağıya yorum olarak bırakabilir. Kendinize çok iyi bakın, güzel bir gün sizlerle olsun.

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

4 yorum:

  1. sende benim gibi saç kestirmeyi sevmiyorsun hep saça yatırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç kremlerine yatırdığım paralarla kaliteli far paletleri alınırdı :D napalım sağlık olsun

      Sil
  2. Ay ben de hic beğenmedim hic taranmasini falan kolaylastirmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bu sıvı saç kremi ne yazık ki başarısız 😔 Duruyorlar öyle boşu boşuna keşke şampuanları gibi güzel çıkabilseydi en azından elimde kalmazdı saç kremleri 😕

      Sil