8 Aralık 2015 Salı

Gratis'in Bee Beauty El Kremi

Gratis'in Bee Beauty El Kremi
Uzun zamandır Gratis'ten memnun kalarak kullandığım el kreminden bahsetmek istiyorum sizlere. Birçok çeşidini kullanmama rağmen en çok vanilya kokulu olanını seviyorum. Eğer vanilya kokusunu seviyorsanız mutlaka Gratis'in Bee Beauty el kremine bir göz atın derim. Kokusu çok yoğun olmadığı için sizi baymıyor. 

Gratis'in kendi bünyesinde ürettiği bu el kreminin vanilya, lavanta, yeşil çay ve gül kokulu olanları da mevcut. Gratis'e uğradığım da Bee Beauty el kremlerine bakmadan geçmiyorum. Hele bir de indirim de ise mutlaka 2 tane alıyorum.  
Çok büyük olmadığı için çanta da aşırı yer kaplamıyor. Küçük boyutta olan çantama bile rahatlıkla sığabiliyor. Ürün 60 ml. 1 tüpü bana iki aydan fazla gidiyor. Hergün en az bir kere kullanmama rağmen. 

Yapısı çok koyu olmadığı için rahatlıkla elinize sürebiliyorsunuz. Daha önce kullandığım bir marka da kıvamı çok koyu olduğu için elimde yapışkanlı bir his bırakıyordu. Bunda öyle bir kıvam yok. Çok rahat bir şekilde elinize yedirebiliyorsunuz. Hatta sürdükten sonra hemen elinizden kayıyor.
Ben indirimli fiyatta aldığım için şuan normal fiyatını bilmiyorum :/ Yılbaşı indirimleri olduğu için mutlaka bakın indirimli alabilirsiniz. Kış ayın da çok fazla sizi tahmin etmese de yaz ayları için oldukça ideal bir ürün :)

Sizlerde farklı çeşitlerini kullandıysanız ya da ürünü seviyorsanız düşüncelerinizi bana aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz. Hepinize bakımlı günler, hoşçakalın.

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder