27 Aralık 2015 Pazar

Flormar Full Color Oje Serisi

Flormar Full Color Oje Serisi
Uzun zamandır mor renkte oje almak istiyordum Flormar'ın kendi sitesinde de ojelerini çok fazla inceleme fırsatı buldum. Blog da artık o kadar çok yazdım ki duymayan kalmamıştır sanırım :) Flormar'da hafta sonuna özel 1 tl kargo gönderimi oluyor, bende bu fırsattan yararlanıp geçtiğimiz hafta bir sürü oje siparişi verdim.

Ojeleri çok seven birisi olarak en az sürebilme fırsatı bulan insan da benimdir sanırım. Kozmatik mağazasına her girişimde 1 tane oje alıp çıkarım artık hastalık kıvamında. Hani o koca sepetlerin içerisine bütün ojeleri koyuyorlar ya bildiğiniz 360 derece yuvarlak sepetin etrafın da tur atıyorum. 

İşten güçten vakit bulamayınca da anca televizyon karşısında sürebilirsem sürüyorum, bazen insan kurumasını beklerken çok üşeniyor. Benim için oje de en önemli noktalardan birisi 2 kat sürdüğüm için hızlı kuruması Flormar Full Color Serisi tam da istediğim o hızı verdi. 
İlk ojeyi denedim üflüyorum kurusun diye şöyle çekinerek parmağımı bir değdirdim meğer çoktan kurumuş bile. Diğer elime sürerken baktım ben en küçük parmağıma geçerken ilk sürdüklerim kurumuştu bile. Üstelik 1.95 tl'ye aldığım ojeden bu performansı hiç ama hiç beklemiyordum. Flormar'ı bu konu da tebrik ediyorum. Ben bu kaliteyi 5 lira ödeyerek Maybellin Color Show ojelerinde yakalıyordum. 

Şimdi ise o kadar ücret ödemeden neredeyse aynı kaliteyi yakaladım. Ben fotoğrafta gördüğünüz mor renk FC29 numarasına bayıldım. İlk katı sürdüğünüz de çamur gibi duruyo daha sonra 2 katı sürdüğüm de gerçekten mükemmeldi tam istediğim gibi bir mor tonu ortaya çıktı.

Diğer rengim ise FC08 numaralı kırmızı rengi. Bunda açıkçası daha koyu bir kırmızı bekliyordum beni yanılttı daha tatlı açık kırmızı tonu isteyenler tercih etsin. Ben kırmızı denildiği zaman tam rengini veren hafif koyu kırmızıya kaçan bir ton isterim, bu çok açık kaldı :/
Bana soracak olursanız diğer ojelerini de deneyimlediğim kadarıyla Flormar açık renklerde çok başarılı değil örtücüğü sağlayamıyor. ama mavi, yeşil, mor koyu tonlarda son derece başarılı. Bu hafta sonuna yine fırsatlar var size yazarken bir yandan da yan sekmede inceliyorum muhtemelen yine alışveriş gözüktü bana..

Sizlerde bu ojeleri kullandıysanız veya beğendiniz renkler olduysa bana tavsiye olarak bırakabilirsiniz, kendinize çok ama çok iyi bakın daha güzelleri sizlerle olsun.
Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.. 

10 yorum:

  1. Mor bende de var haki montumla dehşet güzel duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dayanamadım birkaç tane daha rengini aldım güzel bi seri hemde fiyatı uygun ;)

      Sil
  2. Sız nasıl bu fiyata aldınız suan şok oldum ben bunu 5 tl olarak gördüm değmez dedim başka hangi renkleri var biliyo musunuz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben flormar'ın internet sitesinde alıyorum hep sizde ordan bakın ;) çok fazla renk seçeneği var

      Sil
  3. iki rengide çok güzellll tam benlikler, çok hoş durmuş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet ikisi de birbirinden güzel yanına yeni renkler ekledim bile :))

      Sil
  4. Tırnaklar güzel olunca ojelerde yakışmış :)

    Blogunu çok beğendim takibe de aldım bende beklerim...

    http://yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy çok teşekkür ederim :)) geldim bile

      Sil
  5. Ben penthouse ve clear sky rengini kullanıyorum çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serinin başka renklerini de alacağım gerçekten çok güzeller :))

      Sil