17 Aralık 2015 Perşembe

Flormar Puffy Blush Allık Deneyimim

Flormar Puffy Blush Allık
Geçtiğimiz günlerde sizlere Flormar'ın internet sitesinden yaptığım alışverişe değinmiştim. Online alışveriş kısmında Flormar puffy blush 02 numaralı allığını da birçok blog yazısında denk gelince almak istedim. 

İnternetten alışveriş yapan birisiyseniz size kesinlikle Flormar'ın sitesinde yer alan outlet kategorisini öneririm. Birçok far, oje, allık ve bakım ürünleri çok uygun fiyata satışa sunuluyor. 

Hafta sonu alışveriş yaparsanız kargo ücreti 1 tl olarak ödemeye yansıyor. Ben de bu fırsattan birçok kez yararlanarak alışveriş yaptım, deneyip kullandıktan sonra sizlere Flormar puffy blush hippie fest allığından bahsetmek istedim. 
Eğer buğday tenliyseniz hippie fest allığını kesinlikle size öneririm. Ben blog yazılarını okuyunca ya çok mu pembe kaçıyo dedim. Ardından ürün geldikten sonra kutusunu açıp bakınca hüsrana uğradım. Bildiğiniz yanaklarım pespembe olacak sandım. 

Oysa allık fırçası ile yanağıma sürdüğüm de gördüm ki ürünün ambalajında ki yoğunluğula hiç alakası yok oldukça doğal ve hafif duruyor. Hatta biraz fazla sürdüm dışarı çıkarken ne kadar kalıcı olucak diye bir iki saat sonra yanaklarımda ki fazlalık gitmiş ve hafifi kremsi yapısı kalmıştı çok doğal ve hoş gözükmesini sağlıyor. 

Sizlere tavsiyem fırça ile sürmeyin ben parmağımla dağıttım zaten hafif kremsi yapıda olduğu için kalıcılığını da arttırmış oldum. Hafif bronz tenlilere de hippie fest yani 02 numarasını tavsiye ederim. Normal satış fiyatı 25 tl civarında iken kendi sitesinin outlet kategorisinde 5 tl ücrete sahip. 
Açıkçası fiyatını ve kalitesini düşünürsek dışardan almak yerine kendi sitesinden alın derim. Kargo 3-4 gün içerisinde elime ulaştı. Aldığım ürünlerin hemen hemen hepsinden memnun kaldım sadece bazı oje serileri çok iyi değil ona başka bir yazımda sizlerden bahsedeceğim.

Son bir önerim de sitede gezinirken önünüze bir link çıkıyor 20 dakika içerisinde alışveriş yaparsanız ruj hediye ya da şu kadar alışverişe makyaj çantası hediye diye. Mutlaka onlardan yararlanın ben 20 dakikayı çoktan aşmama rağmen rujumu hediye olarak aldım :)

Sizlerde daha önce veya şimdi Flormar puffy blush allıklarını kullanıyorsanız bana aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz. Kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın. 

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

2 yorum:

  1. Çok beğendim canım, rengi harikaymış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim :) daha güzelleri senin olsun ;)

      Sil