10 Aralık 2015 Perşembe

Pastel Big N Black Maskara


Merhaba bu yazım da sizlere Pastel'in bir süredir kullandığım Big N Black maskarasından bahsediyorum. Bu maskarayı çok uzun zamandır kullanıyorum. Yapısı kirpikleri olduğundan çok daha fazla gür göstermesi almam için yeterli oluyor. Hem fiyat hem de kalite açısından son derece memnun edici bir maskara.

Gratis'e uğradığım da mutlaka indirim de mi diye bakıyorum. Normal satış fiyatı olarak ben 15 tl'ye almıştım. İndirim günlerinde çok daha uyguna alabilirsiniz mutlaka bakın ve kaçırmayın derim ;) 

Pastel Big N Black maskarayı diğerlerinden ayıran ne derseniz fırçası en küçük kirpiklerinize bile etki ediyor ve oldukça uzun gösteriyor. Benim kirpik uçlarım çok sarı kısa kirpiğimde çok fazla Big N Black sayesinde bütün kirpiklerimde aynı derece de maskara olduğu için, kısa kirpiklerim de daha uzun gözükerek kirpiklerimi daha sık doldurmasına yardımcı oluyor.
Tek kat kullanmıyorum rimeli mutlaka iki kat geçiyorum, sizlere de tavsiyem mutlaka iki kat uygulayın. Bu güne kadar hiç bir rimelimi tek kat sürme şansını el de etmedim :) Mutlaka iki kat sürerim. Fırçası bükülebildiği için kirpiğinizi uygularken çok rahat bir şekilde kıvırabiliyorsunuz.

Kullanım rahatlığının yanı sıra maskaram uzun süre dayanıyor hatta dibinde kalanları değerlendirmek için bir bardağa sıcak su koyuyorum ve içerisine rimelimi yerleştiriyorum. Bu sayede dibinde kalan kurumuş rimellerde tekrardan kıvam bulmuş oluyor. 

Tek sıkıntım ise kirpik uçlarım da hafif topaklanmalar bırakması ona da sağlık olsun diyorum :) Sizlerde Pastel Big N Black maskarayı kullanıyorsanız ya da önerebileceğiniz maskaralar varsa aşağıdaki kutucuğa bana yorum olarak bırakabilirsiniz. Kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın.. 

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder