5 Aralık 2015 Cumartesi

Wet n Wild Far Paleti / Comfort Zone E738

Wet n Wild Far Paleti / Comfort Zone E738
Herkese Merhaba.. 

Bugün yaz ayından itibaren kullandığım ve memnun kaldığım Wet n Wild far paleti'ni tanıtmak istiyorum. Bende bulunan palet Comfort Zone E738, bu 8'li far paleti günlük makyajım da kurtarıcım oluyor diyebilirim. Bazen kalem sürmeye bile üşendiğim de alt gözümün dibine koyu rengini ince fırçayla göz kalemi şeklinde uygulayabiliyorum. 

Wet'n Wild ürünleri Türkiye'ye geldiğinden beri büyük bir ilgi gördü. Birçok kişi de bu far paletlerinden gördüm ve birçok blog da yazılarına rastladım. Yaz ayında Gratis'te indirimin olduğu birgün Wet n Wild far paleti o kalabalık arasından zar zor alabildim.  

Zar zor diyorum gerçekten büyük bir mücadeleydi benim için :) Far paletine gelmek istersek ben makyaj ürünlerinde daha çok mat yapıdaki ürünleri seviyorum. Krem farlar göz çizgilerime dolma yaptığı için toz farları kullanıyorum. 
Comfort Zone Far Paleti ışıltılı olduğu için genelde daha hafif tonları kullanarak göz makyajımı tamamlıyorum. Palette sol en üstün bir altında ki rengi çok fazla kullanıyorum. En üstteki rengi de genelde baz olarak tercih ediyorum. Palette tek tercih etmediğim renk sağ en üstün bir altında ki yeşil renk.

Gözlerim mavi olduğu için bu tarz açık yeşil tonunu kullanmıyorum. Daha çok kahve veya mürdüm tonlarını gözlerimde kullanıyorum. Akşam üzeri dışarı çıkacaksam eğer koyu gri far rengine gözümde yer veriyorum.  
Göz makyajınızı gün içerisinde tazeleme ihtiyacı pek duymuyorsunuz. Tek sıkıntısı her far paletim de yaşadığım sorun olan bir süre sonra renklerin uçması onun içinde ilk sürdüğüm de biraz daha koyu tutuyorum renkleri. Sonuç olarak bakarsak gerçekten güzel bir palet almanızı tavsiye ederim.  

Sürerken de çok sıkıntı yaratmıyor yumuşak bir yapıyo sahip. O gün 16 tl civarın da bir ücret ödemiştim, küsüratı oluğu için çok aklım da kalmadı açıkçası :( Eğer tek bir far paleti almayı düşünüyor ve uygun fiyata olsun derseniz Wet n Wild 8'li far paletini alın derim. Uzun süre far ihtiyacınızı karşılayacaktır.
Benim ürün hakkında ki düşüncelerim bu şekilde sizlerde görüş ve önerilerinizi bana aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum. Kendinize çok çok iyi bakın bütün renkler sizinle olsun.

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder