11 Aralık 2015 Cuma

Meyve Kasalarından Kitaplık Yapımı


Merhabalar.. Bugün sizlere evinizde kendi kütüphaneninizi nasıl yapabileceğinizi anlatıyorum hem de oldukça basit bir yöntemle. Pazardan ya da marketlerden kullanılmayan kasaları istediğiniz de sizlere ücretsiz bir şekilde verebiliyorlar. 

Kasaları aldıktan sonra dışını bir güzel zımparalayın ve sevdiğiniz renklerde aldığınız boyalar ile kasaların dışını boya fırçaları ile boyayın. Kurumaya bıraktıktan sonra dışına vernikte atabilirsiniz. 

Meyve kasalarından kitaplık yapımı için bütün aşamaları tamamladığımıza göre istediğiniz alanda boş bulunan duvara kasaları çivi yardımıyla sabitleyin. Dikey ve yatay hareketliliklerle takabilirsiniz. 
Dilerseniz de duvara asmak yerine üst üste koyarak duvara sıfırlayabilirsiniz. Üzerine de objeler koyarak ya da yılbaşı ağaçlarının dışına sarılan led ışıklardan alarak etrafına sarabilirsiniz. Rengarenk değil sarı veya beyaz ışık almanızı tavsiye ederim. 

Kitaplık olarak kullanmak istemeyenlere önerim oturma odanız da sehpa olarakta kullanabilirsiniz. Sadece bir tane kasayı boyayın ve alt ayaklarına teker takın, içerisinde dergilerinizi koayarak değerlendirebilirsiniz.
Çocuk odalarında oyuncakları ayırabileceğiniz bölümler olabilirken banyoda havluluklarınızı dizdiğiniz bölüm olabilir. Kısaca oturma odalarınızda, banyoda, mutfakta her alanda bu kasaları değerlendirebilirsiniz. 

Benim aklıma gelen fikirler bu şekilde sizlerde düşüncelerinizi aşağıya bana yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum, kendinize iyi bakın hoşçakalın..

2 yorum:

  1. Ben düzgün bir kasa bulabilseydim, boyayıp, banyoma raf olarak kullanmak üzere süsleyecektim. ama herkes plastik kasaya kullanıyor, bulamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman size hemen tavsiye edebilirim inanın pazar da istediğiniz an veriyorlar hem de bir sürü para filan da almıyorlar :)) onun dışın da 2.ci tavsiyem tekstil ürünleri satan yani hobi işleri yerler var orda daha kalitelisini boyanmamış hali ile alabilirsiniz.

      Birde internetten ahşap ürünleri satan yerler var oradan da bakabilirsiniz ^-^

      Sil