7 Aralık 2015 Pazartesi

Labirent Alev Deneyleri

Labirent Alev Deneyleri
Bugün sizlere kitap serisini de beğenerek okuduğum ve her filmini sabırsızlıkla beklediğim labirent filmi hakkında düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. 

2015 yılında gösterime girmesi dört gözle beklenen filmler arasında yer alan labirent alev deneylerini bende sinema da izledim. 

İlkinde labiretten kurtulmaya çalışan thomas'ı bu sefer farklı olaylar bekliyor. Bu filmde de en yakın arkadaşı minho ona eşlik ediyor. Film boyunca yüzümü güldüren sahneler bu ikili arasında ki diyaloglar oldu diyebilirim.
Birinci filmi izlediyseniz eğer oradan da biliceksiniz ki Minho, Thomas'a karşı bir güven içinde. Efektler ve filmin ilerliyişi hakkında diyebilceklerim ise yönetmen değişikliği hissedildiğini düşünüyorum. Çünkü film biter bitmez yönetmenine baktım aynı kişi mi değil mi diye. 

Efeklere gelicek olursanız klasikleştirilmiş yıkık şehirlerden oluşuyor. Neden bu kadar bu seriye  ilgilisin diye sorucak olanlara cevabım ise sadece filmin konusu çok farklı geldi. Bilim kurgu filmlerine aksiyonda eklenince daha keyifli hale geliyor ve bu tarz filmleri hiç kaçırmadan sinemada izlemek istiyorum. 
Zombi yok, uzaylılar yok,  tamamıyla bir grup gencin engelleri aşarak yaşam mücadelesi adı altında yaşadığı bir takım olay zincirini izleyebilirsiniz. Umarım filmi sizlerde benim kadar çok seversiniz. Özellikle kitaplarını okuyanlar için filmler ayrı bir keyif veriyor.

Film hakkında ki yorum ve fikirlerinizi bana aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum. Kendinize çok iyi bakın. Mutlu seyirler dilerim..

2 yorum:

  1. Kitaplarını okuma fırsatım olmadı ama filmlerini kaçırmadım.
    dylan o'brien'in oyunculuğunu çok beğeniyorum, teen wolf dizisinde hayran kalmıştım, bu filmde de muazzamdı, katladı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi dimi :D bende kitaplarını heyecanla okumuştum, fırsatın olursa bak derim ;)

      Sil