26 Ekim 2015 Pazartesi

Arko Nem Güneş Bakım Yağı

Arko Nem Güneş Bakım Yağı

Bu yıl keşfettiğim ve 'neden bu kadar geç kaldın sen' sorusunu adeletsizce bana sorduran Arko Nem'in 6 faktör koruyucu güneş spreyinden bahsetmek istiyiyorum sizlere.. 

Biliyorum güneş spreyini tanıtmak için biraz geç oldu, blogumu yeni açabildiğim için bir daha ki yaza size öneri vermesi açısından bu yazıyı ele alıyorum. Her yaz tatile giderken deli gibi kararmış herkes 'ne kadar da bronz bir kız' demesini dilerken annem sayesinde peynir gibi dönerdim. Sonuç olarakta herkesten duyduğum o sinir bozucu kelime olan 'ee sen hiç kararmamışsın ki' sözünü duyardım. 


Ama bu yaz öyle olmadı, bunu çok geç farkettiğim Arko Nem'in güneş bakım yağlarına borçluyum. Bu yaz benim için uzun bir tatil dönemi oldu. Ablamla beraber güneşlenmek için genelde öğleden sonra saatleri tercih ederiz. Bu arada ten rengim beyaza yakın buğdayımsı ☺️ Yanıma giderken hiç koruyucu faktör almamıştım o esnada da bir marketten Arko Nem bronzlaştırıcı sprey 6 faktör olanını aldım.
Bronzlaştırıcı spreyi sıktığım an ilk korkum vıcık vıcık yağ olmasından korkmamdı. Beklediğimin tam tersi oldu müthiş bir kokusu var dakika başı koklamama sebep oldu. Vücut yağı hemen emiyor ve vücdunuzda krem varmış gibi hissetmiyorsunuz. Denize girip çıkmama rağmen hayla etkisini göstermeye devam etti. Havuç özü ve E vitemini içeridiği için aynı zamanda cildinizi de besliyor. 

Ben bu ürünü yaklaşık olarak iki hafta kullandım. İstanbul'a döndüğüm de gören herkes nasıl böyle brozlaştın dedi. Bu cümle bu kadar mı tatlı olur onca sene sen git yanamadan gel. Bir Arko Nem derdine çare olsun. Bu arada şuna açıklık getirmeliyim benim kılcal damarlarım çok dışarıda hassas olduğu için ne yazık ki kayısı yağı ya da kakao yağı gibi ürünler kullanamıyorum. Güneşlenmem de saat öğlen 2'den sonra oluyor. 

Sprey şeklinde olduğu için elinizden düşürmeden doya doya sıkabilirsiniz. Fiyatı 15 tl civarındaydı. Ben tatile devam etmek için döndüğüm de ablam bana yenisini almıştı. Doya doya 2 şişeyi de kullandım, tabi bitmediler bidaki sene kullanmaya devam diyorum. Kesinlikle sizlere Arko Nem Sprey Güneş Yağı 6 faktörü öneriyorum. Cildiniz beyazsa çok beyazsa 30 fatörden başlayın ve öğle güneşinde güneşe asla çıkmayın. Birinci derece yanık olmak istemeyeceğinizi düşünüyorum, denemiş biri olarak ☺️


@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder