23 Ekim 2015 Cuma

Avon'dan Ultra Colour Ruj Deneyimim

Avon'dan Ultra Colour Ruj
Bugün sizlere yaklaşık birkaç hafta önce aldığım ve rengini gördüğümde nihayet benim istediğim renk dediğim Avon'un Ultra Colour serisinden 'Magenta flash' rengini ele almak istiyorum. 

Uzun süredir pembenin kırmızı tonuna kaçan dudakta parlak olmayacak ve kalıcı bir ruj arıyordum. Birçok markanın mat rujlarını denedim bir süre sonra dudakta ruj kalmadı. Pembenin her tonunu denedim ama nafile.. Avon'un da bir çok rujunu kulladım, kimisinden memnun kaldım kimisi beni tatmin etmedi ama fotoğrafta da gördüğünüz ortada ki ruj benim favori rujum oldu.  

Fotoğrafta ki diğer iki renk beni çok etkilemese de Ultra Colour serisi en beğendiğim seri oldu. Magenta flash rengini görünce hemen sipariş verdim ve gelince bir hevesle denedim. Sürerken yumuşak yapısı sayesinde dudakta kayarak rahatça sürüyorsunuz ve benim için en önemlisi parlak olmaması.  

Ben genelde ruj sürdüğümde yiyen birisi olduğum için yarım saate ortada ruj filan kalmaz ☺️ Bu rujun o kadar dudağımı kemirmeme rağmen kaldığını görünce ben şok. Eğer ipeksi, kalıcı bir yapıda ruj ararsanız Avon'un Ultra Colour serisine önce bakın derim. Pembe'den hafif kırmızı tonlarına doğru geçiş yapan ruj arıyorsanız 'Magenta flash' diyorum kesinlikle. 

Yaz aylarında makyaj yapmak yerine bu ruju sürüp gayet hoş durabilirsiniz. Şuan sonbahar olduğu için çok sık kullanamıyorum. 4-5 defa kullandım, gören arkadaşlarımın ilk tepkisi rujun çok güzel ve dikkat çekiyo oldu. İşte bu cümle tekrar iyi ki ama iyi ki almışım dedirten tatlı sözler oldu. 

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.

4 yorum:

  1. Avonun bu ruju gerçekten çok güzel. bende de var. her ne kadar pembeyi sevmesemde rengi çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende pembedense daha çok bordodan yanayım ama bu gerçekten dudakta müthiş duruyor, uzun sürede çıkmıyor ;))

      Sil
  2. hepsi çok güzel, renklerine bayıldım, güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) bitmiyorlar o kadar kullanmaya :D

      Sil