1 Temmuz 2016 Cuma

Garnier BB Kremi Neden Başarısız Buldum?

Garnier BB Cream

Herkese Merhaba, Kadir Geceniz Mübarek Olsun;

Çok uzun süredir bloguma bakamıyorum hem Çanakkaleden dönüş derken hem de teyzemin doğum zamanı yaklaşınca bilgisayarın başına bile geçmeye zaman bulamadım. Bende bebişin süslemelerini yapmak için birkaç gündür çabalıyorum. Ortaya güzel şeyler çıktı yakın zamanda sizlere bebek için yaptığım süsleri paylaşacağım. 

Gelelim bugünün konusu olan Garnier markasının BB kremine, ürünü mayıs ayında almıştım. Fondöten kullanmayalı çok uzun zaman olunca bende bari BB krem alayım dedim. Gratisde gezinirken karşımda Garnier markası çıkınca açıkçası denemek istedim.
Garnier bb krem kullanan
Garnier BB Krem Yorumları
Bu arada Garnier'in makyaj çıkarıcıları bana göre berbat ötesi olsa da peelinglerini başarılı buluyorum. Neyse ben o zaman beyaz tenli olduğum için 'Medium' rengini seçtim. Ürünün kokusu gayet güzel buna bir lafım yok. Dışarı çıkmadan önce BB kremi bir güzel tenime sünger yardımıyla uyguladım. 

İlkten gözüme güzel geldi sanki yok gibi durdu hafif ışıltı da verdi yüzüme. Sonra dışarı çıktım Mayıs ortası hava sıcak terlemeye başlayınca bir baktım bildiğiniz BB krem yüzümdeki çizgilere dolmuş. İlkten elimle aldım sonra olucak gibi değil mendille hafif hafif terlenen yerlerde ki birikmeleri aldım. Elim, yüzüm iyice battı anlayacağınız. Karma ciltli olduğum için T bölgem de parlama da yaptı.
garnier bb krem fiyat
Garnier BB Cream Classic
Birkaç gün sonra tekrar denedim akşam vakti, ürünün ne varlığı ne yokluğu anlaşılıyor. Şimdi bronzlaştığım için sürdüğümde de beyaz kalıyor. Yani ha sürmüşüm ha sürmemişim ne fark eder dediğim için şu sıra sadece aydınlatıcı kullanıyorum. 

Mayıs ayının sonun da Oje Canavarı'nın blogundan bir hediye çekilişi kazanmıştım. Gelen ürünler içerisinde Nivea'nın BB kremi vardı onu o gün denediğim de sevmiştim. Elimin altında Garnier olduğu için ikisini kullanıp israf etmiyim dedim ve Nivea'yı kenara kaldırmıştım. 

Bu gidişle Garnier'i bir daha kullanmayacağım ve yazdan sonra Nivea BB kremi denemeye başlayacağım. Ürünün fiyatı ben aldığım da indirimde değildi. 19.90 tl ödeyerek satın almıştım. Sizin yerinizde olsam aşağı yukarı bu fiyatlar da daha iyi olan bir markanınkini alırdım. Önerebileceğiniz markalar varsa dikkate alırım.

Yaşadığımız acı olay sonucunda hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah rahmet eylesin, yakınlarına ve kalanlara Allah sabır versin. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

66 yorum:

  1. Gözde ben de minik boyunu aldım 18ml olanı. Ancak baktım spf15, attım kenara kışın denerim diye. Oksitleniyormuş bir de, öyle duydum. Bu Garnier'den çektiklerimiz... :)) Nivea'yı da sevmeyeceksin bence, umarım yanılırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm vallahi ya bu markanın sadece peelingleri mi iyi ben anlamadım gitti toplasan 2 kere kullandım yazık oldu boşu boşuna 😒 Ay Nivea'da güzel kokuyodu halbüsü inşallah kötü çıkmaz 🙈

      Sil
  2. Kesinlikle ben de memnun kalmadım ya, yüzümde ağırlık yapmaktan başka bir şey yapmadı modumu çekiyordu resmen. Çok haklısın bence çok yerinde bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😉 Normalde kremden elim, yüzüm battı ama gene insaflı yazayım dedim terleyince her yer BB krem oldu kesinlikle tavsiye etmiyorum 😞 Bende ağırlık bile yapmadı

      Sil
  3. Canım bende Garnier'ı sevmemiştim. Şuan Pure Beauty'nin BB ve CC kremini kullanıyorum, kore markası. Memnun kaldım :) Tavsiye edebilirim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kukla arkadaşım 😍 Çok kötüydü gerçekten bir daha almam asla 😔 Kore ve Japonya güzellik ürünlerine çok güveniyorum başarılılar bu konuda öğrendiğim iyi oldu mutlaka bakıcam 😉 Öpüyorum seni

      Sil
    2. Bende öpüyorum seni. Ben geldim sen yoksun. Bekliyorum sabırsızlıkla yazılarını, gel bir an önce !! :)

      Sil
    3. Arkadaşım ❤︎ İnşallah gelicem tam anlamıyla bloga ilgilenmeye başladım ufaktan dönüyorum sizlere 😊 Ne kadar çok kaçırmışım yayınlarınızı toparluyorum 😚

      Sil
  4. Thank you 😊 Happy weekends ☀🍃

    YanıtlaSil
  5. Ciddiyim ben Ganier ürünlerine ısınamıyorum. Mineralli mi ne göz makyaj temizleyicisi herkeste aynı yan etkiyi vermiş sanırım. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur vallahi yani bu nedir diyorum herkes illet etti son zamanlar da ne koyuyorlar içine anlamış değilim 😔 Artık alasım gelmiyor..!

      Sil
  6. Bende alıp daha kullanmadığım bir ürün canım. Ama sen memnun kalmamışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanım, nacizane tavsiyem almayın derim hiç sevmedim almaya değmez 😞

      Sil
  7. Kullanan arkadaşlarım da memnun kalmamışlardı Gözde, makyaj işi zor ya :D Umarım Nivea iyi çıkar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salıncak 😍😍 Makyaj işi zor Garnier de sağolsun iyice batırmak için ürün yapmış 🙊 İnşallah diyorum bari yüzüm ondan yana gülsün 😊

      Sil
  8. Yeni takipçilerinin listesinde olduğun için teşekkürler blogunuza geçmesi ve bu yaz Mutlu selamlar girişini zevk için bir zevk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ❤︎ Mutlu günler dilerim 😊

      Sil
  9. Anaamm komşum çizgilere dolma olayı oldu mu beni bitiriyor yaa bb de yaşamadım da rujda aman aman 😂
    Yüzüne peeling yap 😂😂😂😂 bana öyle.diodunuz 😉
    Kusursuz cildim var bi kere bb neymiş, revlon kullanıorum hem de süngerle ama süngerim kötüymüş yeniden alcaz 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahha komşum ya 💕 Sence ben peeling yapmaz mıyım 🙈
      Blana ile çok mu baskı yıptık nettik ınam sana bilemedim ama son zamanlarda hızlı bir yükseliştesin maşallah nazar değmesin komşuma 🎉

      Kusursuz cildim diyince bak gözümden yaş geldi ya 😂 Blana olaya bi el atsın benim kusursuz cildime bu ürün fazla geldi dermişim 😛 Sen sünger mi istiyosun komşum alırız yahu süngerler feda olsun sana 😚

      Sil
    2. Evet sunger alacağım bir de fırça seti indirim bekliyorum komşum 😂😂😂

      Sil
    3. Komşum bayram indirimi vardı baksaydın ben hiç bakamadım ki 😞😞

      Sil
    4. Komşum baktım da memlekette pek bulamadım 😂😂😂

      Sil
  10. Anaamm komşum çizgilere dolma olayı oldu mu beni bitiriyor yaa bb de yaşamadım da rujda aman aman 😂
    Yüzüne peeling yap 😂😂😂😂 bana öyle.diodunuz 😉
    Kusursuz cildim var bi kere bb neymiş, revlon kullanıorum hem de süngerle ama süngerim kötüymüş yeniden alcaz 😉

    YanıtlaSil
  11. İlk garnier bb kremini aldım 2 tüp bitirdim o sıra üniversitedeydim çok kullanıyordum. Şimdilerde makyajla aram baya açıldı Elimde BB krem dahi yok :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba eskiden daha güzel olabilir mi.. Çünkü şimdikiler gerçekten çok kötü hiç sevemedim biri hangi BB kremi alayım diye sorsa bu markayı hayatta önermem 😞 Boşver olmasın bu sıcakta terle beraber gidiyor yüzden 😊

      Sil
  12. hoşgeldiin gözde garnieer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hoşbuldum da deep, Garnier hiç hoşbulmadı 😉😐

      Sil
  13. bende sivice yapmıştı da ilk kullandığımda öylece de kaldı gçen gün çöpe attim ganier kozmetik yapamıyor bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle 👍 artık elim gitmiyor Garnier görünce aman diyorum önden bi kesin bi şey çıkar diye 🙈

      Sil
  14. avonda satıyorum ben.mat bb ve normal bb lıght olanınından.ama hiç şikayet gelmedi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon ve Garnier birbirinden farklı markalar olduğu için diğer markada sorun yaşamamışsınızdır 😊 Bende Avon ten ürünlerini kullanıyorum uzun yıllardır 👍

      Sil
  15. Geçen sene Garnierin makyaj temizleyicisini almıştım cildimde alerji yaptı sonrasında almadım. BB'sini denemedim açıkçası yaşadığım olaydan dolayı almazdım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ya acaba herkes mi şikayetçi şuan kullanan arkadaşlarım da sevmiyor bende dahil, alerji de zor leke kalmasın 😞

      Sil
  16. Great post!
    I followed you, it would be awesome if you follow me back ;-)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome to my blog 😊
      I'm following you 😉 Happy Sunday ☀

      Sil
  17. Şu zamana kadar hiç bb krem kullanmadım, kulanacak olursam almayacağım bir marka da belli oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle 👍 Çok daha iyi markaları bakın derim almak istediğinizde 😉 Fondöten yerine BB krem daha iyi oluyor 😊

      Sil
  18. Çok kötüymüs bu ya benim de cok dikkatimi cekiyordu alsam mı diye peeling ve makyaj temizleyicisinden baska ürün kullanmıyorum garnierda teşekkürler yazı için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Çağla alma derim 😔 Ben sadece peelinglerini alıyorum 👍

      Sil
  19. Mutlu ve güzel bir Bayram dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 Size de mutlu bayramlar 🍬

      Sil
  20. Bak yine fotoğraflara bak fotoğraflara :))) dekor uzmanım!!
    Sen başarısız bulduysan ben önünden geçmem komşum :D
    Öpücük ve iyi bayramlar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşumm 😘 Çanakkalede çektim hazır dışardayken 🙈
      Bakılmaz komşum buna ya yazık günah sivilce yapar bu BB krem içinde ne var anlamadım yüzü ağırlaştırıyor 😶
      Sana da musmutlu bayramlar, kocaman öpücük 🍬

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. Beğenen olduğunu hiç sanmıyorum başarısız olmuş 😔

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. Size de sevdiklerinizle beraber mutlu bayramlar 😊

      Sil
  23. Bende almam çok kötüymüş garnier cildim de sivilce yaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 👍 Ben sivilce yapmadan kurtardım yoksa yanmıştım 😌

      Sil
  24. Benimde beğenmediğim bir üründü :/
    Bu arada bayramını kutluyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslüü 😊 çok teşekkür ederim bende kutluyorum 🍬
      Ürünü seven var mı merak ediyorum açıkçası 😒

      Sil
  25. bende hiç beğenmedim canım :)sevgiler
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier ten ürünlerinde başarısız olduğunu kanıtladı sanırım 😄 Teşekkür ederim

      Sil
  26. Çok kötü kimse almasın garnier markasının ürünlerini eskisi gibi sevemiyorum.

    YanıtlaSil
  27. Öğrendiğim iyi oldu bende almam canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunların testırı var mı bilmiyorum ama deneyebiliyosanız bakın derim 😉 Yine de ben bundan sonra Garnier ten ürünlerini almam 😞

      Sil
  28. Sorma Ause'm markaya karşı o kadar soğudum ki anlatamam sana sadece peelinglerine bakarım artık 😔 İnan ten ürünleri çok başarısız alma derim sana parana yazık buna 20 tl vermektense bi 20-30 daha ekle daha iyi bir markanınkini al 😉

    YanıtlaSil
  29. Gördüm ya şunu ıyyy dedim yani bende de var bitmiyor kullandıkca uyuzlaşıyor pörsüyor benden ayrı bir dünya kuruyor bende basıyom üstüne fondöteni pudrayı 😂 Öyle kullanmayı dene Gözdee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sorma Nesli ya 😞 Bitsin diye uğraşıyorum bol bol sürüyorum yine nafile pudrayı üstüne sürebilirim dur öyle de denerim 😊 Yeter ki bitsin daha da almam kii 😔

      Sil

  30. interesting post . Can we be friends blogs ? Let me know ) http://milashe4ka9596.blogspot.ru

    YanıtlaSil
  31. Gözde bende bloğuma uzun süre istem dişi uğrayamadım seni ziyaret edip yeni yıl mesajımı bırakmak istedim 2017 sana sevdiklerin ile sağlık ve mutluluk getirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 💖 Çok teşekkür ederim 2017 sana da önce sağlık daha sonra neşe, mutluluk ve huzur getirsin 😊 Öpüyorum seni

      Sil