6 Kasım 2015 Cuma

Kaş ve Kirpik Gürleştirmek İçin Doğal Yöntemler

Kaş ve Kirpik Gürleştirmek İçin Doğal Yöntemler

Kaşlarını ve kirpiklerini kısa sürede uzatıp gürleştirmek isteyenler için deneyimleyerek edindiğim bilgileri bugün sizlerle paylaşmak istiyorum.  

Benim kirpik uçlarım çok sarıydı ancak rimel sürünce uzun olduğu belli oluyordu. Bir de şu güçsüz kirpikler üstten yamuk yamuk çıkıp gözüme batıyordu ☺️ Gözümü ovalayacağım derken kirpiklerin yarısı parmağım da kalıyordu.

Biraz abartmış olsam da ciddi ciddi sağ göz kirpiğim daha fazla dökülmeye başlamıştı. Ben de internette tatlı badem yağıyla ilgili birçok faydalı bilgi okudum. Herkes 10 günde uzadı gürleşti, çokk mükemmel, mutlaka deneyin gibi vesayri vesayri yorumları yazmıştı.

Neyse ben ilk önce tatlı bademi kullamaya başladım. Oldukça sulu bir yağ, gözüme pamukla sürdüm. İlk gün bir sürü kirpiğim koptu, dedim heralde kirpik kalmicak. Oysa o size bahsettiğim üstten yamuk yumuk çıkan kötü kirpikler tamamen gitti ve uçlardaki sarılar koyulaşmaya başladı. 

Tatlı badem yağı yüksek oranda E vitamini içerdiği için aynı zaman da kirpiklerinizi besliyor. Benim kaş altlarımda ki derim mutlaka pul pul dökülürdü. Nemlendirdiği için artık bu problemde ortadan kalktı.

Ardından hint yağı aldım. Onun kıvamı çok koyu ikisinin de kokusu rahatsız edici değil. Sizlere Blue Ocean markasını tercih edin diyorum. Ucunda ki küçük tıpaç gibi şey sayesinde (tam diyemedim adını) damla damla akmasını sağlıyor☺️Aktardan alırsanız çok pahalıya satıyorlar, kozmetikçilerden alırsanız 5 tl civarında fiyatı. Aynı şekilde tatlı badem de 4 tl civarındaydı..

Gelelim benim ilk zamanlar yaptığım şapşallığa düşmemenize. Pamukla ya da kulak çöpüyle sürmeye çalışmayın. Gözünüze değdiği an bol bol suyla yıkayın, ovalamayın. Acısı biraz zor geçiyo, azcuk sızlanabilirsiniz.


Watsons mağazalarında kendi markasının kaş fırçasını aldım. Oldukça uygun fiyata 5 tl ödedim. Sadece yağları kaşıma ve kirpiklerime sürmek için kullanıyorum. Sizde sadece bunun için kullanıcaksanız bence mutlaka böyle bir şey almalısın.  

Yaklaşık 20 gündür iki ürünü de iki günde bir yatmadan önce kullanıyorum. Gerçekten de herkesin övdüğü kadar varmış diyorum. Mutlaka ikisini de karıştırıp kirpiklerinize ve kaşlarınıza kullanın. Eğer benim gibi kaşlarınızı hiç almadıysanız mutlaka daha yumuşak ve düzgün gözükmesine yardımcı olacaktır. 

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

2 yorum:

  1. Bu yağlar çok işe yarıyorlar. Tatlı badem yağını not alıyorum. Pullanmanın da önüne geçmiş olurum. Bir taşla iki kuş. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanırken yüzüne dikkat et derim sana kıllanma yapabiliyor yine de kaşım da boşuk olan nokta da yenilerini çıkardı :)) fazladan yüze yaymazsan sıkıntı olmuyor ;)

      Sil