5 Ocak 2017 Perşembe

Essence Stay Natural Kapatıcı İncelemesi


Essence Kapatıcı Kullananlar

Herkese Merhaba

Bir süredir kullandığım ve neredeyse bitirmek üzere olduğum Essence Stay Natural kapatıcıdan bahsetmek istiyorum sizlere. Bu sıra blogumda kullandığım kapatıcı ürünlerimi peş peşe yazmaya çalıştım. Aslında nedeni aralarında karşılaştırma yapmak istememdi.

Daha önce blogumda 'Note Ultra Coverage' kapatıcıdan bahsettmiştim. Önümüzdeki haftalarda da başka bir markanın yine kapatıcısından bahsedebilirim 🙈 Sorarlarsa bu kız kapatıcılara doyamamış dersiniz.. 

Başka blogger arkadaşlarımın ürün incelemerini gördüğüm zaman hiç aklımda yoksa bile denemek istediğim ürünler oluyor. Essence markasının kapatıcısını sevgili arkadaşım Ause'nin blogunda görmüştüm hem uygun fiyatlı olduğu için hem de bir şans vermek istediğim için denedim. 
essence kapatıcı renkleri
Essence Stay Natural Kapatıcı
Bazen hiç tahmin etmediğim ürünleri daha çok sevebiliyorum. Essence Stay Natural Concealer ile ilgili düşüncelerim ise şu şekilde. Bende olan renk 01 Soft Beige bunun üzerine değerlendirmemi yapacağım.

Gözlerimin altını aydınlatmak için hafif yapılı bir ürün olması beni cezbetti. Evet ambalajını ilk açtığınızda cebelleşiyorsunuz çevir çevir çıkmıyor içinden sonra zaten öyle bir durum olmuyor. Gözaltlarıma sürdükten sonra nemli sünger ile tampon hareketler yardımıyla dağıtıyorum. 

Gözaltlarınızda derin morluklar varsa kapatmak için yeterli gelmeyecektir. Kimler daha çok sevebilir derseniz benim gibi hafif aydınlık verip göz çevresindeki rengi eşitlesin diyenler sevebilir. 
Essence Kapatıcı Deneyenler
Essence Kapatıcı Blog
Benim ürünle ilgili hiç ama hiç sevemediğim nokta fırçası oldu. Firma bunu dikkate alıp ambalajını değiştirse daha iyi olur. Kalıcılığı ise tüm gün geçerli olmuyor. Zaten daha ağır makyaj yapsam bu kapatıcıyı tercih etmezdim kimse de tercih etmesin derim o noktada. 

Gratisden 8 tl civarında bir fiyata aldım. Kapatıcının sevdiğim yanı dediğim gibi hafif yapıda olması ve yüzümde ağırlık yapmaması. Sevmediğim yanlarına da baktığım da fırçası oluyor. Bana sorarsanız alsanız da olur almasanızda olur. Fiyatı uygun olduğu için merak edenler benim gibi bir defa alıp deneyebilir. Vallahi hemencik ürün bitti neredeyse ben şok 😯😯

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

69 yorum:

  1. Looks really great, thanks for sharing:)

    YanıtlaSil
  2. bende de var ama deneyemedim buna benzer bir catrice var açık onu bitirmeye uğraşıyorum zaten bu ürünler çok da bereketli olmuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle İrem Hanım 👍 Çok çabuk bitiyorlar 😐

      Sil
  3. Bence iki kapatıcımız olmalı biri az makyaj kapatıcısı :)) doğal bitişli ince yapılı ortaya yakın örtücülükte bir de ortadan yükseğe örtücülükte olmalı kapatıcı fondötenlerle birlikte kullanmak için tamam yeterli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık farklı markaları denedikçe alıp almamam gerekenleri görmüş oluyorum 😊 Bu kapatıcı günlük kullanım için iyi olsa da çok çabuk bitiyor Note markasını tercih ederim 😉 Dediğin gibi iki kapatıcı fikri iyi olur 👍

      Sil
  4. Nice post! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  5. Ah tam olarak doğru ürünü bulamadığım yer ; göz altlarım. Garnier önceden yetiyordu şimdi tatmin etmiyor. Arayış içindeyim gözdem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge'm 💖 istediğimiz ürünü bulmak zaman alıyor bende Garnier markasının ten ürünleri ile bir türlü anlaşamadım sana Note markasınınkini öneririm ben onu daha çok sevdim mesela 😉

      Sil
  6. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  7. Gözdem ben bu kapatıcıyı Almanya'dan 1 yuroya kaptım :D Daha açmadım, kendime ceza verdim, açık kapatıcılarım bitene kadar yenilere dokunmayacağım :) Üç yıl sonra yani :)))))
    Eğer hafifse, ben bunu yazın daha severek kullanırım gibi geldi, ne diyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan bize de kapar blanacim amaaa benim zaten tenim pürüzsüz komşum bilir ne gerek var 😹😹😹

      Sil
    2. Blana'm ❤️ ahahaha iyi yapmışsın kapmakla yazın kesinlikle çok daha iyi olur hem 1 ya da taş çatlasın 2 ayda biter bence mantıklı 👍

      Sil
    3. Komşummm 😂😂 yaa koptum resmen kusursuz bir cildim var ama kalem kullanabilirim 😛

      Sil
    4. Bana da füme kapın ordan bitane 😂 Özlemişim bu muhabbeti 😍

      Sil
    5. Ahahahahahah 😂😂 Dağınık bak füme dışında kullanırsan doğal olmazsın ona göre 😄

      Sil
    6. Doğallık önemli... :) Ben yaşlı başlı, kırışık bir insanım, sizin ne işiniz var kapatıcıyla :P

      Sil
    7. Ahahahahhahaha 😂 Hepimiz çok doğalız ama işte napalım ki yine de böyle şeyler kullanıyoruz 😛

      Sil
  8. Almayacağım bir ürün o zaman. Bu arada fotoğraflar harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk bittiği için bende tercih etmeyeceğim 😐 Teşekkür ederim 😚

      Sil
  9. Benimde önceden kullandıgım bir üründü. Dediğin gibi cok cabuk bitti :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım herkes aynı durumdan şikayetçi 😶

      Sil
  10. hi i follow u 2 :)
    i used the same concealer but it didnt work for me. i now use the loreal and its good!
    happy holidays!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/01/irresistible-me-extensions-review.html

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan Gözde'cim, ben de bu fırçalı kapatıcıları pek beğenmiyorum. Ürün gelene kadar cebelleşip duruyorum sonra da gereğinden fazla geliyor ne yapacağımı şaşırıyorum :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun fırçası gözaltıma sürerken canımı acıtıyor Gökçe birazda kaşınıyor gibi hissediyorum gıdıklanma oluyor hiralde 🙈 Sen bu ürünle anlaşamazsın bakma derim 😉

      Sil
  12. Yıllar önce kullanmıştım fena değildi diye hatırlıyorum sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük kullanım için iyi gerçekten seviyorum ama dediğim çok çabuk bitiyor daha 1 ay olmadı ürün az gelmeye başladı 😕 Yoksa fiyat açısından ve hafif kapatıcı arayanlar için iyi 😉

      Sil
  13. İnce yapılı kapatıclar gün için daha kullanışlı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örtücülüğü daha yüksek arayanlar için yetersiz gelecektir ama gözaltlarında problem olmayanlar için uygun olur 😊

      Sil
  14. Denemek lazım kötü bir ürün gelmedi bana farlarını kullanışlı buluyorum mat rujlarıda uygun yapısıda güzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı olduğu için deneyebilirsiniz 😉 Farlarını bende kullanıyorum memnunum 👍

      Sil
  15. O kadar çabuk mu bitti o ya 😱

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inam sorma 😳 Sen bende ki şok ifadesini görmeliydin 😂

      Sil
  16. önceden kullandım yeterli gelmedi gözaltlarıma. çizgilere dolma yaptı işim gereği ağır makyaj yaptığım için almadım sonrasında da :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok çabuk bittiği için bu bittikten sonra almayı düşünmüyorum 😐 Gün içinde ağır makyaj yapıyorsanız bu zaten hafif kalıcaktır

      Sil
  17. Aynı ürünü rossmannda çok daha ucuza gördüm sen pahalı almışsın canım essence kapatıcı paletini severek kullanıyorum uzun zamandır bir problem yaşamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulunduğum bölgede Rossmann yakında olmadığı için Çanakkale'ye gittiğim zaman yakın olduğu için bakabiliyordum 😊 Normalde de pahalı bir ürün olmadığından fiyatı aşağı yukarı bu civarlar 😌 Diğer ürünlerini de yavaş yavaş deniyorum 😉

      Sil
  18. İlk kullandığım kapatıcımdı.Benimkide çok kısa sürede bitmişti sasşırmıştım.Güzel bi inceleme olmuş elinize sağlık.Sevgiler.Takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan şaşırıyor çabucak bitmesine normalde ben kozmetik ürünlerimi çabuk bitiremem çünkü 🙈 Teşekkür ederim bende blogunuzu takip ediyorum 👍 Mutlu günler 💛

      Sil
  19. Güzellik valla şok olunmayacak gibi değil ki içine ürünü koymayı mı unuttular acaba didim 😂 Teşekkür ederim mutlu oluyorum fotoğraflar sevilince 💖

    YanıtlaSil
  20. Thank you so much 😊 I follow your blog 😉

    YanıtlaSil
  21. Güle güle kullan diyeceğim ama zaten sen anlamadan bitirmişsin gözdemm 😀. Ee biz almayalım o zaman zaten fenomun da dediği gibi benim cildim de güzel hiç kapatıcıya ihtiyaç yok (bi ego yaptım sanki 😁). Fotoğraflar gerçekten çok güzel olmuş emeğine sağlık sevgilerimle 😍❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahahahha Zehra'm 😂 Neredeyse bitmek üzere gerçekten 😳 Feno'm orda aslında orda çok güzel mesaj verdi 🙈 Teşekkür ederim fotoğraflar beğenildiği zaman mutlu oluyorum emeğin karşılığını görmek güzel şey öpüyorum seni koskocaman 💖😚

      Sil
  22. Ben de hala tam olarak iyi bir kapatıcı bulamayanlardanım.
    Bu da yeterli gelmez moz gözaltlarıma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hiç bakamayın 😉 Ben şimdilik Note markasından çok memnunum mağazaya gittiğinizde numunesini deneme şansınız olursa bakın derim 😌

      Sil
  23. Hahaha :D fırçayla cebbelleşirken nasıl bittiğini anlamamışsındır Gözdem komşum ;D
    Hafif, kalıcı değil, fırça kötü... hmmm... yok, ben bile onay vermedim :P
    Öpücükler veeee galp galpppp ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşum güzel aslında tam bana göre kapatıcılığı lakin neden o fırça neden o ambalaj sorarım efendim 😂 Şak diye bitti neye uğraığımı şaşırdım resmen 😱 Sen onay vermediğysen ben zaten ikinci defa almam ki 😌 Benden de sana bir sürü kalpler 💖

      Sil
  24. ben de yeterli gelmediği için sevmemiştim bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kişinin ambalajından ve hemen bitmesinden dolayı tercih etmiyor, dikkate alsalar keşke 🙆

      Sil
  25. The products look good, great packaging too!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    YanıtlaSil
  26. Bende uzun zamandır böyle bir inceleme bekliyordum çok teşekkürler faydalı bir yazı olmuş gözde hanım bu tarz inceleme yazılarınızı sık sık bekleriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😊

      Sil
  27. Beautiful photos and a great post. I love Essence cosmetics. Have a nice weekend.

    Moj mali kutak

    YanıtlaSil
  28. like essence. I follow you!))
    https://lolazas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. Kapatıcılarda aydınlık görünüm önemli benim için de ama ambalajı gözümü korkuttuğundan almıyorum işin açığı canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar çabuk bitmese hiç düşünmeden almaya devam ederdim 😔

      Sil
  30. Gözde bu göz altı kapatıcıları bende durmadan araştırırım çok olmasa da göz altı morluklarımı kapatacak en doğal duranı ararım şu anda yves rosher kullanıyorum bahsettiği kapatıcıyıda denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde göz altlarımdan bir şikayet yok sadece daha aydınlık durmasını istiyordum onu da Essence sağladı ama yazımda da bahsettiğim gibi çabuk bitiyor almamla bitmesi bir oldu 😒

      Sil