5 Eylül 2017 Salı

Soft&Gentle Alüminyumsuz Deodorant

Alüminyumsuz Deodorant

Soft&Gentle alüminyumsuz deodorant Gratis'de gezerken denk geldiğim bir üründü. Bu markanın ilk denediğim çeşidi Wild Rose&Vanilla olan çeşidiydi. 

Sonrasında sırasıyla Jasmine&Coco Milk ve Lotus&Watermelon olan çeşitlerini deneyimledim. İçlerinde kesinlikle tekrar tekrar gidip satın aldığım çeşidi Wild Rose&Vanilla olanıydı. Almak isteyenler için hiç düşünmeden bu kokuyu tavsiye ederim. İçerisinde vanilya olan kokuları seviyorsanız eminim ki bu kokuda hoşunuza gidecektir.

soft&gentle alüminyumsuz deodorant
Soft&Gentle %0 Alüminyum Floral Deodorant
Gelelim fotoğrafta da görmüş olduğunuz %0 alüminyum içeren bu çeşidine. Ben Gratis'de indirimde görmüştüm fakat evimin bulunduğu yerdeki Gratis mağazasına gittiğimde indirimde olmadığını her mağazada aynı ürünün indirimde olmayabileceğini aktardılar. Neyse ki iş arkadaşım, indirimde yakalayıp kendisine alırken bana da floral olan çeşidini hediye etti. Böylece deneme şansı yakaladım. 

İçerisinde alüminyum ve alkol bulunmuyor. Hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygun olduğunu vadediyor. Ürünün floral, active ve care olmak üzere 3 çeşidi var. Bendeki floral olan çiçeksi bir kokuya sahip. Kokusu hafif rahatsız edici değil ama etkisini başarılı bulamadım. Çok fazla terleyen birisi olmama rağmen terlemeyi engellemedi ve beni rahatsız etmeye başladı. İndirimli olarak fiyatı 8 lira civarına denk geliyor.
alüminyumsuz deodorant markası
Soft&Gentle Alüminyumsuz Deodorant
%0 alüminyum olanın başarısı hiç beğenmeyince hemen Soft&Gentle Anti-Perspirant klasik modelinden Wild Rose&Vanilla olana geri döndüm. Kokusu yaban gülü ve vanilya içeriyor. Soft&Gentle deodorantların bu serisi 48 saat koruma vadediyor. Performans olarak baktığımda gün içerisinde kalıcığı başarılı. Ürün içerisinde de alkol bulunmuyor. 
Soft&Gentle
Soft&Gentle Anti-Perspirant deodorant
Fiyatına göre baktığınızda performansı oldukça iyi.. Benim bu ürünü sıkça tercih etme nedenlerimden birisi koltuk altımda beyaz bir leke bırakmıyor aynı şekilde kıyafetimde de beyaz leke oluşturmuyor. Fiyatı indirimli olarak 5.5 tl ve 150 ml

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

12 yorum:

  1. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    YanıtlaSil
  2. Great review!
    I don't know for this brand but looks great!
    Have a nice weekend, dear!

    YanıtlaSil
  3. Alüminyum içermeyen deodorantlar candır, mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Interesting products

    Have a nice day! :)

    YanıtlaSil
  5. alüminyum içermemesi güzelmiş..

    YanıtlaSil
  6. aluminyumsuz olanların içerisinde en iyi kokanı sanırım bu pembesi bende mor olan rengi var kokusu çok kötü :(

    YanıtlaSil
  7. Alüminyumsuz deodorantlardan başkasını asla tercih etmiyorum Gözde'm. Terlemeyi önlemek zaten çok zararlı, kokuyu önlememiz gerekiyor. En son yurtdışından aldığım deodoranttan şu an çok memnunum ama bitince bu markaya da bakabilirim. Güle güle kullan, çok öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  8. Denenebilir ürünler arasındaymış. yıllardır sebamedi tercih ediyorum o fiyat olarak yüksek olduğu için bunu da alabilirim

    YanıtlaSil
  9. Great post! I just found your blog and I love it :) I hope you're having an amazing Sunday!

    mfashionfreak♥blog

    YanıtlaSil
  10. "Soft&gentle anti-perspirant deodorant kıyafette leke yapmaz, aluminyumsuz." Alış veriş listeme bu şekilde kaydettim. Tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Aleminyum içermemesi harika bişi maalesef piyasada çogu üründe var :(
    Bana da beklerim Sevgiler
    https://ruhsa.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Zaten bir sürü kimyasala maruz kalıyoruz. bende Elimden geldiğince dikkat ediyorum ürünlerin içeriklerine.

    YanıtlaSil