19 Aralık 2015 Cumartesi

Avon Vücut Losyonları Deneyimim

Avon Vücut Losyonları
Çok uzun zamandır Avon'un vücut losyonlarını kullanıyorum, önceleri yüz ve vücut losyonları bir arada olan serilerini kullanıyordum. Son 6 aydır kullandığım parfümlerin vücut losyonlarını tercih ediyorum. Aylar önce 3 al 2 öde kampanyasın da fiyatını tam olarak hatırlamıyorum 15 ya da 12 tl civarındaydı sanırım.

Şimdi ise aldığım parfümün yanın da seçtiğim vücut losyonu, kalem ve birkaç tane daha üründen oluşan paketten yararlanıp aldım. Yine vücut losyonlarında size tercih etme şansı sunuyolar. 2 adet vücut losyonunu bitirip geriye sonuncusunu bırakınca bende bu paketten yararlanmak istedim.

Öncesinde Far Away, Cherish ve Perceıve vücut losyonunlarından oluşan bir paket almıştım. Şimdi daha önce parfümünü kullandığım için hiç düşünmeden Incandessence vücut losyonunu aldım. 

Kokusunu çok beğeniyorum hem hafif hem de gün içerisinde hemen uçup gitmiyor. Duştan çıktıktan sonra hafif nemli olan vücudunuza kullanmanızı öneririm, bu şekilde emilimi daha rahat yapıyor. Vücudum normalde de çok kuru olmadığı için nem dengesini korumuş oluyorum.
Kremi sürdükten sonra vıcık vıcık bir hissiyatta vermiyor. Daha önce başka bir marka da bu sorunu yaşamıştım, kullandıktan sonra vücudum da yapışkanlı bir his bırakmıştı ürünü zaten bir daha almadım, burda o sıkıntıyı yaşamadığım için çok mutluyum.

Sadece bu parfümlerin vücut spreylerini hiç denemedim açıkçası almak için de öyle çok hissiyat oluşmadı. Sanırım bir kere vücut kremini kullanınca vücut spreyine çok ihtiyaç duymamamla alakalı :) Aranız da kullananlar varsa memnun olup olmadıklarını bana aşağıya yorum olarak bırakabilir. 

Katalog da kampanyaya girdiğinde fırsatları kaçırmadan alıp deneyin derim sizlere, en azından Avon'un parfümünü kullanıyorsunuz vücut kremiyle desteklemenizi tavsiye ederim. Düşüncelerinizi aşağıya bana yorum olarak bırakabilirsiniz kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın. 

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

4 yorum:

  1. Kokuları kalıcı mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kalıcı eğer üzerine kendi kullandığınız parfümü de eklerseniz kalıcılığı 2 kar artıyor :)

      Sil
  2. Avon Cherish için, Ben bay olarak taştan sonra Cherish beyaz olanın kullanıyorum valla çok memunum, Almanya dan uygun satılıyor Türkiye'de o yüzden ilk defa Avon firmasından 8 adet ısmarladim 3-4 güne gelicek kargo, valla ben negativ bişey göremedim, yanlız kremlerin içinde hayvansal yağ varmı bilmem bitkisel yağlar olabilir bunun uzmanı değilim, ama Cherish devamlı taştan sonra kullandım aksi bişey göremedim, hatta kremi sürünce cildi çok yumuşuyor ve hemen emiyor, cildde yapışma filan olmuyor.inşaAllah doğru tarafsız yazmaya oğraştım.sakarya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, avon hayvanlar üzerinde test yapmayın bir firma ayrıca.. açıkçası hayvansal yağ yoktur diye düşünüyorum :) yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil