3 Aralık 2015 Perşembe

Flormar Waterproof Lipliner

Flormar Waterproof Lipliner
Haftasonu Flormar'dan indirim ürünlerine yakalayarak siteden alışveriş yaptım. Kesinlikle takip etmenizi öneririm, gerçekten ürünleri çok ucuza yakalayabiliyorsunuz ve kargo ücreti belli bir süre 1 tl'ydi.  

Ben bugün sizlere aldığım ürünlerden hediye gelen Flormar Supermatte Lipstick ve çok isteyerek satın aldığım Waterproof Lipliner yani dudak kalemini tanıtıyorum. 

Siteden aldığım ürünlerin yanın da o gün ruj hediye olarak verildi, belli bir miktara gelince çanta da hediye olarak veriliyordu. Ben ilk kez internetten kozmetik ürünü aldım ister istemez biraz çekindim. Ürünlerden çok fazla da bir beklentim yoktu açıkçası outlet ürünü oldukları için daha indirimli bir fiyata sahiptiler ben de denemek istedim.
O küçük şirin kutuyu açtıktan sonra ödediğim paraya kesinlikle acımadım keşke çok daha fazla alsaydım dedim. Ürünler iş günü içerisinde 3 gün sonra elimde oldu. Aldıklarım yüzde 90 beni memnun etti. Ojeleri biraz fazla suluydu denedikten sonra hemen kurudular keşke bütün renkleri alsaydım..

Neyse gelelim çok ama çok beğendiğim dudak kalemi ve lipstick ürününe. Ben daha mat tonlar sevdiğim için Flormar Waterproof Lipliner 201 numaralı rengini tercih ettim. Rengini çok ama çok beğendim dudakta çok rahat kaygan bir yapıya sahip kolayca sürebilirsiniz. Duşa girdim çıktım hayla dudağımdaydı internette yorumları okudum suya dayanıklıymış bunu öncesinde test etmiş oldum :)

Gül kurusu, kahve tonları seviyorsanız mutlaka almalısınız, nute rengine sahip diyebilirim. Ben bugüne kadar dudak kalemi hiç kullanmadım denemek istedim beni hiç pişman etmedi. Fiyatı da 4.50 tl idi. Deneyemenler için mutlaka tavsiye ederim. Ben farklı renklerini de sipariş etmeyi düşünüyorum sizlere onlarla ilgili olan deneyimlerimi de ele alırım.
Gelelim hediye gelen ürünüme bununla ilgili açıkçası uzun bir maceram var :) Sitede gezinirken karşınıza her an küçük bir link çıkabilir benim gibi hemen kapatmayın orada size belli bir süre içerisinde alışveriş yaparsanız hediye alabileceğiniz ürünü gösteriyor. Ben arkadaşımın sayesinde Lipstick fırsatını kaçırmamış oldum. Arkadaşımın bloguna buradan göz atabilirsiniz tık tık..

Aldığım kalemle Flormar Supermatte Lipstick 209 numaram çok güzel uyuştu. İstesem bu kadar denk gelmezdi diye düşünüyorum. Renk tonunu merak edenler çektiğim fotoğraflara bakabilir çok güzel kokuyor tamamen mat tam benim sevdiğim gibi.  

Dudakta uzun süre kalıyor. Tek sıkıntısı dudaktan silinmeye başladığında boşluklara dolma yapıyor. Fiyatı hakkında ne yazık ki bir bilgim yok sitesinden uygun fiyata bakabilirsiniz. Bugünlük sizlere yeni aldığım ve deneyimlediğim ürünleri ele aldım. 

Yorumlarınızı, düşüncelerinizi veya önerilerinizi bana aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz. Önermek istediğiniz bir ürün olursa da tavsiyelerinizi beklerim, kendinize çok iyi bakın hoşçakalın..

@Fotoğraların izinsiz kullanılması yasaktır..

2 yorum:

  1. Çok güzel rengine bayıldımm ☺️ Flormar Supermatte Lipstick 209 harika dostum☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapısıda çok güzel gerçekten bende çok sevdim ;))

      Sil