10 Haziran 2016 Cuma

Freschex Hava Almayan Saçlar İçin Saç Bakım Serumu

Freschex Atkuyruğu Özlü Hair Care Serum

Herkese Merhaba,

Bilgisayarımın garantisi bitmeden genel bir kontrollerini yaptırmak istedim bu sırada telefondan paylaşımlarınızı okumaya çalıştım. Gerçekten ne zormuş diyorum telefondan bakmak, yorum yapmak baya bir cebelleştim. Tam yorum yapmak istiyorum sayfa yenileniyor filan gerçekten işkenceye dönüştü benim için..

20 gün önce bana Freschex markası tarafından denemem için atkuyruğu özlü saç bakım serumu gönderildi. Ürün bana ulaştıktan birgün sonra kullanmaya başladım ve deneyimlediklerimi sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikle daha önce sizlere saç diplerim kuru olduğu için pulpul döküldüğünden bahsetmiştim o problemden tamamen kurtuldum. İlerideki günlerde iki aydır kullandığım Lesoleil şampuan ile beraber nasıl geçtiğinden bahsedeceğim. 

Gelelim bugünkü yazımda sizlere detaylı bilgi vereceğim Freschex Atkuyruğu Özlü Hair Care Seruma. Evden çalışan ve gün içerisinde genelde evde olan birisi olduğum için saçlarım günışığı almıyor. Haliyle daha kuru saçlara sahibim bu yüzden bakım kremlerini bol bol kullanıyorum. Ben bakım kremlerini ne kadar kullansam da bu durum sadece saçlarımı yumuşattı.
Freschex
Freschex Saç Bakım Serumu
Son zamanlarda kullandığım şampuan sayesinde saçlarım kalınlaştı. Her ne kadar başka yazımda bahsedeceğim desem de duramadım. Duştan sonra Freschex saç bakım serumunu saçlarımın diplerinden köklerine kadar fıs fıs sıkıyorum. Ardından tarakla tarıyorum ve biraz ellerimle masaj yaparak saçlarımın hava almasını sağlıyorum.

Ürünü kullandıktan sonra saçınızı yıkamanız gerekmiyor. Ben direk kurutuyorum su gibi olduğu için saçınızı ne ağırlaştırıyor ne de yapışkan bir his veriyor. Yapısı rahatsız edici değil kesinlikle. Birkaç gün sonra Çanakkale'ye gidiceğim ve valizimde benimle olacak bir ürün. 

Serumun içerisinde ceviz yaprağı, ısırgan otu, nane, atkuyruğu ve herbasterol complex bulunuyor. Saçlarda kepek ve kaşıntıyada iyi geldiği söyleniyor lakin bende böyle bir durum olmadığı için o yönünü test edemedim.

Benim gözlemlediğim en önemli özelliği dediğim gibi saçlarım daha kalınlaştığı ve parladığıydı. Bu yüzden şişe bitene kadar kullanmaya devam edeceğim. Kokusuda oldukça hafif ve güzel sizi baymıyor, içerisin de alkolde bulunmuyor. Ürün 150 ml olduğu için oldukça uzun süre gidecektir. Şişe tamamen bittiğinde tekrardan düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

85 yorum:

  1. Gün ışığı önemli vücudumuz için. Kapalı yani tesettür kullanan bayanlar için de iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdican :) sadece tesettür kullanan bayanlarımız için değil bende evden çalıştığım için saçlarım çok ışık görmüyor o açıdan iyi oluyor 😊

      Sil
  2. Sounds great and would love to try this product

    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it. ^^
    www.tomntins.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I advise :)) I began to follow you ;) happy days ^.^

      Sil
  3. Thanks for the review, very nice post!
    http://www.alinatheone.ru

    YanıtlaSil
  4. vav içeriği ve etkileri harikeymişş ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mervee :)) aynen bizim gibi evden çalışanlar için oldukça iyi ;))

      Sil
  5. yazın saçlarımı çok topluyorum pek hava aldığı söylenemez o yuzden. böyle bir ürün olduğunu bilmiyordum, eline sağlık teşekkürler canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim :) saçlarını toplama elinden geldiğince salık kalsın yoksa dökülüyorlar, bende toplamıyorum uzun süredir ;) bu tarz ürünleri tavsiye ederim güneş görmeyen saçlar için olanlara bakmalısın ^.^

      Sil
  6. Güzel bir ürüne benziyor. Umarım istediğiniz sonuca ulaşmada yardımı olur. Sevgiler, hayırlı ramazanlar... https://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) kullanmaya devam edicem bakalım şişe bittiğinde sonuçlar nasıl olucak :) sizede hayırlı ramazanlar ^^

      Sil
  7. Güzel ve faydalı bir ürüne benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hava almayan ve güneş görmeyen saçlar için kullanışlı bir ürün ;))

      Sil
  8. Güzel ve faydalı bir ürüne benziyor.

    YanıtlaSil
  9. Parlaklık benim de aradığım şey komşum ;) Güzelmiş sevdim, kalemine sağlık, bilgilendirici paylaşımın için teşekkür ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşuum o zaman mümkün olduğunca kurutmayacaksın saçlarını yoksa sönüyorlar :D bende kurutmuyorum yaz geldiği için ;) ama sende haklısın kıvır kıvır senin çok zor 💖

      Sil
    2. Komşum benim her türlü soner mi sence ������

      Sil
    3. Ahahaha komşum yorum yapamıyorum 😂😂

      Sil
  10. Oldukça güzel bir ürüne benziyor. İyi günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelya'm :) teşekkür ederim benim için şuanda güzel gidiyor ;)

      Sil
  11. Ayyu gözde nerde bulacam ben bunun hemen alayım nişana kadar ne kadar kalınlaşırsa kardır acayip ince telli benim saçlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesli :)) yazımda Freschex yazan mavi renge tıkladığında sitesine yönlendiriyor ;) çok ince saçlara iyi gelir mi internetten yorumlara bak mutlaka ^.^

      Sil
  12. Bilgisayarını kontrole göndermekle çok iyi yapmışsın kuzum ya yenilenmiştir.. Benimki de öldü ölecek, yusuf yusuf modundayım 2 3 gündür :/
    ürüne gelince gerçekten faydalı bir ürünmüş. Saçlarım kendini kaybetti son zamanlarda, bir bakayım buna.. Ellerine sağlık diyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavru iyiki gönderdim nazar değmesin çok güzel oldu :)) seninki artık diyor ki bırak beni nolur :D hangimizin saçları kendinden geçemedi ki ahaha bakma bende kestirmesem kuş yuvası olurdu iyice 🙈

      Sil
  13. Sonrasında durulama gerektirmeyen ürünleri çok seviyorum oldukça güzel bir ürüne benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum hiç uğraştırmıyor :) şişesi tamamen bittiğinde blogda görüşlerimi tekrar yazacağım :))

      Sil
  14. İçerik oldukça temiz duruyor, akşamları bile okul gereği dışarda olan biri olarak gün ışığı konusunda bir sıkıntım yok. Ama şimdi yaz geldi güneşten korumaya çalışacağız :) böyle tuhaf bir denge^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh sorma ama benim bi şikayetim yok yazın bol bol güneş alsın leydi :)) kışında karanlık kör kuytularda iyice denge şaştı ^^

      Sil
  15. Benimde saçlarım kuru olmaya başladı bi bakayım ürüne teşekkürler Gözde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim saç bakım kremi kullan mutlaka ben duştayken kullanıyorum iyi geliyor. Duş sonrası içinde bakım yağı tavsiye ederim ;))

      Sil
    2. Teşekkür ederim mutlaka başlıyorum bakıma :)

      Sil
    3. :)) Gratis indirimdeyken benimde her şeyi alma günüm ^.^

      Sil
  16. Bendede dönemsel geçişlerde kuruluk oluyor, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizde oluyor sanırım bende genelde kış dönemi oluyor :(

      Sil
  17. Özellikle tesettürlü bayanlar için idealmis canimcim, iyi ki de paylaştın bunu😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne Güncesi açıklarıda unutmamışlar ama :)) evden çalışanlar, anneler içinde ideal ürünler ^.^

      Sil
  18. Özellikle tesettürlü bayanlar için idealmis canimcim, iyi ki de paylaştın bunu😘

    YanıtlaSil
  19. Telefondan yorum işi sabır ister gerçekten. Benim saçlar nerde kuruluk nerdeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz vallahi sabır taşım çatladı tuşlarla imtihan ettim kendimi resmen valla yorum yapabilene helal olsun diyorum ama ben işkence çektim 😂 o zaman çabuk mu yağlanıyor oda kötü :/

      Sil
  20. Telefonda cidden insana daral geliyor. Umarım kontrol süreci uzamaz Gözde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu uzamadı çok şükür kavuştum bilgisayarıma :)) gerçekten telefon işi çok zor bana göre değilmiş :)

      Sil
  21. Güzel bir ürünmüş denenebilir:)
    Telefondan yorum işi gün içerisinde hep dışardayım o safari beni çıldırttı fırlatasım geliyor her seferinde sayfa yenilemesi yorumların gitmemesi falan:/ buna çözüm olarak google chrome indirdim canım sadece blog açık rahat rahat yazabiliyorsun yorumunu falan tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü :)) ah işte bende de aynı dert vardı crome indirdim safari var 2 tane bize anca yetiyor sanırım :) ürün günışığı görmeyen saçlar için güzel denenebilir ;)

      Sil
  22. merhaba blogunu takipteyim umarım karşılıklı etkileşimde bulunabiliriz :)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz blogunuzu takip ediyorum uzun zamandır :)) mutlaka uğrayacağım

      Sil
  23. iyi bir ürüne benziyor listeye ekleyeceğim.teşekkürler bilgi için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) denediğinizde umarım seversiniz ;)

      Sil
  24. Güzel bir ürüne benziyor. Bilgilendirme için teşekkürler güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) ben şuan memnunum tamamen bittiğinde detaylı bir post daha yazacağım ^^

      Sil
  25. Gözde yine tam gaz paylaşımlar bi de pc bakımda olmasa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) geldi bilgisayarım sonunda geri döndüm :)

      Sil
  26. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    YanıtlaSil
  27. Ah şu saçlar dertleri hiç bitmiyor :( Bu ürün yeni gördüm bence denemeye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle ben saç kuruluğundan bir ara baya çekmiştim neyse ki uzun çabalar sonucunda düzeltebildim :)) sitesinden bakabilirsiniz ürünle ilgili ;)

      Sil
  28. Güzel bir ürün tanımış oldum teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, faydalı olabildiysem ne mutlu bana ;))

      Sil
  29. Teşekkürler canım bakalım uzun vade kullanım deneyimlerin nasıl olacak inş memnun kalırsın. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik iyi gidiyor bende merak ediyorum sonuçları dökülmeyi azaltması yönünden bir faydası ile karşılaşmadım ama uzun kullanımda iyide gelebilir :)) teşekkür ederim ^.^

      Sil
  30. Saçlarım çok cansız boyamaktan yıprandı bende bakabilirim bu ürüne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli boya görüyosa mutlaka iyi bakım yapmak lazım ister istemez zarar görüyor :( umarım beğenirsiniz :))

      Sil
  31. iyi bir ürüne benziyor benim saç diplerim bazen çok kuruyor böyle bir şey deneyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İrem Hanım saçlarınız çok fazla gün ışığı görmüyorsa denemelisiniz :))

      Sil
  32. Gözdeeeee ben seni çok merak ediyorum ya..Bir gül yüzünü koysan da :) Benim bu merakım gitse..Artı saçında kepek ve kaşıntı var desen hayretlere düşerdim zaten :) Sevgiler canımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülizz :)) ahahah belki ileride koyarım ;) bende kepek değilde saç derisinde kuruluktan dolayı beyaz beyaz deriler oluyordu :( Şampaunım içine argan yağından azcık ekleyince sorun düzeldi şuan sıkıntım yok ;))

      Sil
  33. Bu ürünü merak ediyordum Gözdem :) Ancak kutulara koydukları fotoğraf "bana göre deği" algısı oluşturuyor. Soleil'de de aynısı var, sanırım özellikle yapıyorlar, bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'mm :)) evet kutulara tesettürlü bayan koyuncu sanki sadece kapalılar içinmiş gibi bi algı yaratıyo ama öyle değil :D Güneş görmeyen saçlar içinde aynı zamanda Lesoleil şampuanda başarılı sadece köpürmüyo onu başka zaman yazacağım ;)

      Sil
  34. Telefondan işkence oluyor gerçekten :(( Kuru saçlar için iyi bir seçenek gibi görünüyor ama bense saçlarımı kurutmaya çalışıyorum :D Yağlı saç da başa bela :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salıncak sorma çok zormuş telefondan :( hepsi ayrı dert dimi kuru saç başka yağlı saç başka işin içinden gelde çık şimdi 😂

      Sil
  35. denemedim ama bakalım deneyebilirm

    YanıtlaSil
  36. Elimde çok saç ürünü biriktiğinden dönemedim bu ürüne ama saçlarım zaten çok kalın.Daha da hacimlenmesi çok fena olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) o zaman çok şanslısın diyorum bende kabardıkça kabarsın diyorum 🙈

      Sil
  37. Bu tarz ürünlerin olnasi çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kullanım açısından da çok rahat spreyli ürünler :))

      Sil
  38. Bana da sevgili Hüzün Sarısının çekilişinden çıkmış bu gün aldım haberini:))bakalım benim saçlaarla iyi anlaşacak mı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim tebrik ederim :)) İnşallah seversiniz bakalım ben şişeyi bitirdiğimde etkileri nasıl olacak :)

      Sil
  39. Bana da sevgili Hüzün Sarısının çekilişinden çıkmış bu gün aldım haberini:))bakalım benim saçlaarla iyi anlaşacak mı:))

    YanıtlaSil
  40. Yavru mümkün olduğunca toplama hem dökülme yapıyor toplu saç hem de saç derisinin nefes almasını engelliyor :( Sal gitsin saçları en kötü örmeye çalış ;)

    YanıtlaSil
  41. Serumun fısfıslı olması hoşuma gitti, kullanımı kolaylaştırır. Şu saçları bağlama işi bu sıcaklarda beni de zorluyor. Hemen örüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) öyle olunca kullanması daha keyifli oluyor dökmeli olsa kullanması sıkıntı olurdu :)) bende örüyorum toplayınca direk baş ağrısı yapıyor :(

      Sil