14 Haziran 2016 Salı

Madame Coco Vanilla Vücut Spreyi

madame coco vücut spreyi vanilya

Aylar önce Madame Coco’dan elmalı peeling almış ve beğenmemiştim. Sadece peelingin kokusunu beğenmiştim geri kalan hiçbir özelliği güzel değildi. O zamandan sonra bakım ürünlerini almak konusunda olumsuz bakıyordum. 

Ta ki vanilya kokusu beni mest edene kadar. Daha öncede blogumda sizlere vanilya kokusunu çok sevdiğimden bahsetmiştim. El kremleri, oda kokuları, duş jelleri ve birçok ürünümde vanilya kokusu bulunduğu için vücut spreyini kokladığım an dayanamadım ve aldım.

Diğer kozmetik ürünlerinden gözüme çarpan bir tanesi de Argan serisi. Başka zaman detaylı inceleme fırsatı bulursam almayı düşünüyorum. Gelelim vanilyalı vücut spreyine ürün 200 ml. 
madame coco vücut spreyi
Madame Coco Vanilla Vücut Spreyi
Yine benim için oldukça bereketli olacak. İki haftadır kullanıyorum çok azcık bitti. Yazın kullanmakta biraz sıkıntı çekebilirim, muhtemelen kış dönemi bitireceğim. Bittikten sonra tekrar satın alabileceğim ürünlerden oldu. Sizlere tavsiyem ürünü vücudunuza biraz uzaktan sıkın. 

Sadece 2 pıs pıss sıkıyorum ve kokusunu 2-3 saat sonunda hissetmeye devam ediyorum. Mayıs ayının başında almıştım. O zaman indirimdemiydi hatırlamıyorum ama yaklaşık 9 tl civarında ödemiştim. Madame Coco'nun bu vücut spreylerinin şişeleride gayet güzel ben beğendim. Sizin favori vücut spreylerinin var mı belki başka kokularını da deneyebilirim. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

91 yorum:

  1. Vanilya lı mum almıştım geçenlerde güzel kokuyo ama bi süre sonra bana aşırı ağır gelmeye başladı mumda mı sorun bende mi bilemedim :)
    Güle güle kullan hiç vücut spreyi kullanmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesli :) vanilya kokusu biraz ağır uzun süre koklarsan baş ağrısı yapar ;) ben vanilyalı mum yaktığım zaman uzağa koyuyorum o zaman kokusu baymıyor 😊

      Sil
  2. Vanilya benim de favorim, lotus da öyle 😂😂😂
    Madame Coco nun kreminı de sevdim ben, kokusu çok hoşuma gitmişti ama spreyi kullanmadım komşum, merak ettim, alayim ben de 😉
    Bir de şu sarı demet çok hoşuma gitti yaa, bi alamadım, neydi o 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende meraktayım demetin adını hatırlıcam hatırlayamıyorum o çiçeği ��

      Sil
    2. Benim çalıştığım şirkette İç Anadolu memleketi olan bir abla getirmişti ... Çok yaygın imiş ... Nazara karşı kullanılırmış . Hatta tütsü gibi de yakılırmış . Adını unuttum gitti ben de...

      Sil
    3. Altin otu mu acaba öyle bir şeyler buldum ama tam değil gibi 😂😂😂

      Sil
    4. Fenoo 😂😂 evet altın otu Annanemin bahçesinde çok vardı eskiden hep toplardık ama bu hazır :)) spreyleri bende çok kullanmıyordum ama vanilya kokusu olunca dayanamadım ki :)

      Sil
    5. Merve Altın Otu bebeğim :)) Didemika nazara karşı koruduğunu bilmiyodum şuan bende yeni öğrendim yaksam mı evde napsam :)

      Sil
    6. komşum olay oldu çiçek bi el atmadım, neyse ki tutturmuşuz =)

      Sil
    7. 🙈 Ya ama nıpıyim ki dün evde yoktum hiç bakamadım :(( sen sorsaydın özelden derdim direk :D

      Sil
    8. heh bizim memlekettete vardı ayları varmı acaba bu bitkinin ne zaman oluveriyormuş :D

      Sil
    9. Bilmiyorum ki bebeğim şimdi sattıklarına göre ayı demektir 😂

      Sil
    10. Özelden sormadım cidden, neden ki 😯

      Sil
    11. Ahahahhaa komşum ben görsem derdim sana direk ;))

      Sil
  3. Ben pek kullanmıyorum.Ama bunu deniyeblilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madame Coco'ya gittiğinde bakabilirsin testırları var sevdiğin kokuyu alırsın ;))

      Sil
  4. Vanilya kokusu :) çok severim <3 iyi günlerde kullan canım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelyaa 😊 bende bende çok seviyorum vanilya kokusunu ❣

      Sil
  5. Vanilya kokusunu çok seviyorum ama yazın bana biraz ağır geliyor. Yaz mevsiminde parfüm yerine spreyler tercihim gerçi, geçen sene Victoria Secret kullanmıştım. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koc KESİNLİKLE! Vs spreyleri başka yaaa😉

      Sil
    2. Blana'm bende kışın kullanıcam yazın güneşle beraber koku ağırlaşıyor :( Spreyler kullanım açısından iyiymiş bende artık bol alacağım 😊

      Sil
    3. Feno maşallah sana diyorum aştın kendini artık kozmetik sektörünü ele geçiriyomuşsun 😂😂 Blana sana hepsini anlattı tıbisi çözdün :))

      Sil
    4. ben vs hayranıyım komşum ondan yani =)))

      Sil
    5. Ahahaha naptın setlerinden alıp yatırım mı yaptın doğruyu söyle :)) kokuları güzel oluyor ;)

      Sil
    6. Evet, üç yıl önce aldım, doldurdum ��

      Sil
    7. 3 yıl önce mi komşum naptın sen :D

      Sil
    8. Komşum keramet nişan bohcasinda ��

      Sil
    9. ahahahah ileride kendimi görüyorum sende 😊

      Sil
  6. vanilya kokusunu çok seviyorum ama bazıları boğazımı yakıyor kullanamıyorum. bunu madam coco da denemiştim güzeldi aslında niye almadım bilmiyorum. ben de yazdan çok kışın tercih ediyorum vanilyayı =) eline sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim bütün vanilya kokuları aynı değil bazıları çok ağır ben almıyorum öyle olunca ;) Birdaha ki sefere bakarsın :)

      Sil
  7. madam coco ürünlerini bende kullanıyorum zaten vanilyaya bayılırım şeker şeker kokuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madama Coco'nun bütün ürünlerini ne yazık ki sevemiyorum peelingleri çok kötüydü 😐 Vücut spreylerini sevdim şuan için :) kokusu evet çok güzel :))

      Sil
  8. Ben bergamut aramolı olanının hem duş jelini hem el sabunun hastasıyım. Müthiş güzel kokuyor ve çok kalıcı el sabunu bile öyle. Bunun vücut spreyini de deneyebilirim senin tavsiyenden sonra ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben ona bakmadım 🙈 bende bakmalıyım çok merak ettim kokusunu :) testırı var mutlaka bakın orada severseniz hop alırsınız 😊

      Sil
  9. Komşum dün okudum ama yorumlayamadım.
    Vanilya. Vanilyayı bir tek kurabiyelerde seviyorum sanırım :D
    Kokusu ağır geliyor. Ama fotoğrafların ve anlatımından sonra gittiğimde bir burnuma dayayacağım onu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşumm özlediğim yahu seni :) bizim seninle uymuyor bu koku olayı 😂 ben vanilyayı mikemmel derece severim :) testırını al kokla kokla yerine geri koy sonra kulaklarımı çınlat 😂😂 bu arada ben kek kokusuna da hastayım :D

      Sil
  10. Bu kokunun oda spreyini kullanmıştım.Nasıl tatlı koktuğu aklımdadır hala.Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda spreyini, tütsüsünü, parüfümünü neredeyse hepsini kullandım çok seviyorum :)) Teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Coco'nun tarzını seviyorum ama kişisel bakım ürünlerini hiç denemedim. Zaten mağazası çok kalabalık oluyor, girmek istemiyorum, internetten birkaç şey almıştım orası da o anlık mu bilmiyorum çok yavaş işlemiş ve paketim epey geç gelmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu ben kalabalık olduğunda genelde girmiyorum ne nerde belli değil 😞 Bakım ürünlerine kalabalık olamdığı zamanlar da incele derim güzel olanlar var ;) İnternetten siparişleri çok geç yolluyorlar sürekli araman lazım bazen sağlam bile göndermiyorlar, para iadesi desen sıkıntı. En iyisi mağazasından satın almak 😉

      Sil
  12. Lovely post dear! Have a great day! xx

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir yazı olmuş canım,vanilya kokusunu zaten cok seviyorum fiyat da uygun teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çağla :) Evet fiyat açısından oldukça uygunlar :))

      Sil
  14. Vanilya güzeli misss günlerde kullan e mi :)
    şekerim şeker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemika ♥︎ çok teşekkür ederim hepimiz miss gibi kokalım 😊 vanilyalı vanilyalı :))

      Sil
  15. Burdaki madam cocoya bol bol yastık getiriyorlar bu tür ürünler hiç göremiyorum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm :( Keşke bakım ürünlerini de getirseler mutlaka bakıp alırdınız çok güzel şeyler oluyor..

      Sil
  16. Sadece 2 pıs pıss :)))) gözdee yaaa :)))) bende vanilya kokusunu çok severim :) birde bu madam coco ya yastık, yorgan, minder harici birşeyler gelse tam süper olacakta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha 🙈 Birdefnemasalı ivvet 2 pıs pıs yapınca yetiyor :)) Acaba her Madame Coco aynı değil mi ki bizim burdakilerde genelde her şey var 😐

      Sil
  17. Kokusunu tahmin edebiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kokuyor, herkes sevemiyor ama 😉

      Sil
  18. Vanilya kokusunu bende severim. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) benimde en sevdiğim koku :))

      Sil
  19. madame coco nun kremleri parfümlerini bende çok beğeniyorum
    güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben parfümlerini denemedim daha onlara da bakıcam :)) teşekkür ederim ^^

      Sil
  20. Ben yves rocherin hastasıyım. Her türlü ürünün severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  21. ürünü kullanmadım ama çok ağır olmadıkça vanilya kokusunu severim ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kışın kullanmak en iyisi ;) Yazın sıcakta daha çok ağırlaşıyor :))

      Sil
  22. ürünü kullanmadım ama çok ağır olmadıkça vanilya kokusunu severim ben de:)

    YanıtlaSil
  23. Buradan kokusunu aldım gibi :) Kokular konusunda çok sıkıntılıyım ben ya.. Önce beğenip alıyorum 1 2 fıs sonra yüzüne bakamıyorum :/
    Bir ara bu konuyu deşelim! :))
    Ellerine sağlık yavrum, altın otuna bende bayılıyorum bu arada hihi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavruu ♡ bende de oluyor o bi süre sıkıyor mesela sevdiğim kokular ;) ay deşelim konuları ama senin minnak juniorlardan sıra bana gelir mi ki dersin 😊 özledim yahu ;))

      Sil
    2. Kimmiş o minnak juniorlar hıı? Senin yerin hep ayrı ki nasıl bilmezsin :)
      Sen dönünce bir buluşma daha şart bize! :))

      Sil
    3. Ahahah :)) küçük çakiler dimi onlar 😜 İlk mail arkadaşı benim kimse yerimi alamaz dimi ;) Kesinlikle konuşucak çok şey var ^.^

      Sil
  24. Vanilya kokusunu severim, Her nede olursa üstelik, güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ikimizde vanilya hastasıyız demektir :)) Teşekkür ederim :)

      Sil
  25. Sanki yorum yapmışım gibi hatırladım, yapmamış mıyım? :O Gözdee, fotoğraflarını çok seviyorum :)) Madame coco spreylerinden hiç kullanmadım ama bir arkadaşıma almıştık, o da çok memnun kalmıştı :D Ben de alacağım kiiii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salıncaakk :)) Fotoğrafların beğenilmesi beni mutlu ediyor teşekkür ederim ^.^ Sende bakmalısın sevdiğin kokuyu kap hemen ;)

      Sil
  26. Vanilya bana ağır geliyor ama bu kadar uzun süre vücuttan kokusunun gelmesi güzel. Denemeliyim vanilya olmasa bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vanilya dışında başka kokuları da var :) Testırlarını denedikten sonra sevdiğiniz kokuyu alırsınız ;) Kışın parfüm yerine bile sıkılabilir :))

      Sil
  27. Vanilya bana ağır geliyor ama bu kadar uzun süre vücuttan kokusunun gelmesi güzel. Denemeliyim vanilya olmasa bile...

    YanıtlaSil
  28. Güzellik biliyorum sen alma migreni tetikler senin :( mumlarıda odanın diğer ucuna koy senden uzakta dursun oda baş ağrını arttırır sana lavanta filan daha iyi olur ^.^

    YanıtlaSil
  29. Vanilya yazın pek de çekilmiyor ama kışın harika oluyor.

    YanıtlaSil
  30. Kokusu şahane severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  31. Kokusu şahane severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  32. Madam Coco'da her zaman indirim var zaten. Kalıcı olmadıklarını düşünüyordum. En kısa zamanda ben de bir tane deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünleri çok uygun fiyatlı canım ;) Bakalım bende başka kokularına bakıcam ^.^

      Sil
  33. Vanilya kokusu çok güzel oluyor :))

    YanıtlaSil
  34. Madame Coco vücut spreylerini ben çok uçucu buldum, oysaki sen beğenip kalıcı bulmuşsun. Vanilya kokusu belki öyle onu denemedim vanilya kokusu sevmedigim için. Ben daha çok çiçek gül kokuları seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır tende kalıcılığı farklı olabilir Nilgün Hanım 😊 Ama dediğiniz gibi vanilyanın kokusundan dolayı da kalıcılığı farklı olabilir 😉 Çok sıkıldığı zaman baş ağrısı yapıyor 😔

      Sil
  35. Teşekkürler bu güzel paylaşım için. Ben de kaç kere elime alıp bıraktım bu spreyleri. Artık alsam iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk başta öyle yapmıştım almasam mı diye kararsız kaldım :) Bence deneyin derim sevdiğiniz kokuyu ;)

      Sil
  36. Bu kokuyu kaldirdilar maalesef buna benzer muadil öneriniz varmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet bende artık Gratis de satılan vanille spice vücut spreyini kullanıyorum. İndirim döneminde yarı fiyatına düşüyor denemenizi tavsiye ederim :)

      Sil
  37. Merhabalar bu ürün madame cocodan kaldırdı sanırım yerine başka bir ürün geldi onun da incelemesini yapar mısınız? Yine vanille de Madagascar kokusu ama bence aynı değil. bulamıyorum bu ürünü cok seviyordum
    :(

    YanıtlaSil