6 Haziran 2016 Pazartesi

Komili Bebek Yağı

Komili Bebek Yağı

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba! Ben yazmayalı bir haftayı geçmiş durumda. Son sınavlarımı da atlayım derken kendimi ders çalışmaya verdim. Sonunda bittiler ve bende rahatlayabildim.

Sınavlarda bittiğine göre artık tatil moduna girebilirim demektir. Ders çalışmaktan sıkıldıkça kendimi bu şekilde avuttum zira. Önümüzdeki haftalarda sonunda denize girebileceğim diyorum. Hazır ben deniz modunun hayalini kurarken sizlere de yazın çok kullandığım bebek yağlarından bahsetmek istiyorum.

Daha öncede blogumda sizlere bebek yağından kullandığımı bahsetmiştim. Ben bebek yağlarını yaz döneminde çok kullanıyorum. Güneşlendikten sonra eve gelip duş aldıktan sonra hem güneşten kuruyan vücudumu daha iyi nemlendirmesi için hem de kurumusanı engellemek için tercih ediyorum.

Geçtiğimiz sene Johnson'S Baby bebe yağını kullanmıştım. O bittikten sonra Komilinin büyük ıslak mendillerini kullandığım için yine aynı markanın bebek yağını tercih etmek istedim.

bebek yağı kullananlar
Komili Bebek Yağı
İçerisinde %100 doğal zeytinyağı içerdiği yazıyor. Ayrıca içerisinde paraben ve boyada bulunmuyor. Ben kokusunu ve yapısını seviyorum. Sürdükten sonra hızlıca vücutta emiliyor. Güneşle beraber kuruyan cildi nemlendirmek için benim için oldukça ideal bir ürün diyebilirim.

Gratis'e bebek yağı almak için gittiğimde çalışan bayan bana bebek yağlarını kullanmamamı söyledi. Vücutta kıllanma yapabileceğini ve tüyleri daha siyah yapabileceğini aktardı. Bunu daha önce de okumuştum. 

Nitekim ben böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım. Sizde böyle bir şey oldu mu? Açıkçası ben kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum ama içimde de bir şüphe aldı başını gidiyor. Ahhh demeyecekti onu niye didi ki ya :(

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

68 yorum:

  1. didi didi didi =) Komşum herkes bir mi, uzun süre kullandıysan ne takıyorsun kafana ki? Sevmişsin bak o da sevmiş sana aksilik çıkarmıyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha komşum ya güldürdün beni :)) ay ne biliyim çoğu kişi aynı şeyden şikayet etmiş ama binde olmadı kiiii :D ben kullanmaya devam zeytinyağlı ohh mis 😂

      Sil
    2. Aynen komşum herkes gözde mi etkisi aynı olsun 😂😂😂😂

      Sil
    3. Tıgam ya 😂 ben 3-5 tane daha alayım o zaman 😊

      Sil
  2. Hoş geldin hatun özledik yahu! Yoğun olduğunu bildiğimden ses etmedim ama kaybolma bir daha :)
    Dalin bebek yağı kullanıyordum bende hep kokusu yüzünden işte :D Çok uzun süre, devamlı kullanmadığımdan bir şey diyemeyeceğim ama sen öyle bir durumla karşılaşırsan ses ver bize tekrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavru :)) çok şükür bitti rahatladım. Bende yaz dönemi kullanıyorum acaba ondan mı olmuyor ay olursa derim ki sana😊♡

      Sil
  3. Komili'nin duş jeli el kremi gibi birkaç ürününü denedim ancak bebe yağını hiç denememiştim.Aklımda olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende el kremini denemedim hiç fırsat bulunca onada bakarım ^.^ Buda güzel ürün tavsiye ederim ;)

      Sil
  4. Gözdecim sınavların bitmiş çok sevindim rahatlamışsındır ;)
    Aslında hep bebek ürünleri mi kullansak napsak en az zararlı onlar oluyor ;) Kıllanma mevzusu doğru olabilir. zeytinyağı dökülen saçlara sürülür ya çıksın diye belki ondandır. ama çok sürmüyorsundur herhalde o kadardan birşey olmaz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın :) bitti nasıl mutlu oldum rahatım artık. Ben ters bi şey görmedim ama kullananlarda dikkat et filan diyince bende korktum hafiften :( olsaydı 1 senedir olurdu heralde ben kullanmaya devam edicem ☺

      Sil
  5. Tekrar Hosgeldin Gozdecim :) Nemlendirme icin guzel bir urun sanirim, benim gibi cildi kuru olanlar denemeli :) Yalniz tuyleri siyah yapmasi gibi seyleri hic duymadim sonucta herkesin cilt yapisi ayni degil sen memnunsan sorun yoktur diye dusunuyorum.
    Sadece bebek urunlerini de dikkat et derim cunku hepsi zararsiz degil maalesef. Bebisim sayesinde bir cok bebek urununde zararli madde oldugunu ogrendim :( Bunlari ogrenince de eskiden dogal sabunlar vardi daha iyiydi diyesim geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum😊özlemişim yazmayı..dediginiz gibi herkesin cilt yapısı aynı olmadığı için farklı tepki verebilir. Şuan öğreniyorum oysa derdim ki en iyi ürünler bebekler için olanıdır ama araştırmak lazım tabi ^.^

      Sil
  6. bunu hiç kullanmadım ama komiliyi çok severim. zeytinyağlı sabunlarını banyoda kullanıyoruz, güvendiğim bir marka =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeytinyağlı sabununu bende çok seviyorum evrim 😊 mis gibi kokuyor ohh ;))

      Sil
  7. Gözde'ciğim, sınavlar ve o yoğun günler geçmiş.İnşallah güzel bir tatil tüm zorlukları unutturur.Bebek yağı kıllandırırsa zaten öncelikle bebekler için sakıncalı değil mi ki?Bence diğer ürünler satılsın diye bir uydurma haberdir.İspatla desen belge bile çıkaramaz.Bence umursama kızım.İyi tatiller dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam :) çok şükür bittiler rahat ettim bende :)) tatile az biraz daha kaldı teşekkür ederim. Bilemedim o an dedim evde kalanları kullanmaya devam edeyim en iyisi 😊 öpüyorum seni

      Sil
  8. Hmm öyle mi oluyormuş ama neden ki o zaman bebişlere de kullanılmasın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde kafam karıştı ki :(( yorumlara bakınca iyi diyende var zararlı diyende ben en iyisi kullanmaya devam edeyim çok fazla sürmeden ;)

      Sil
  9. Gözde'cim özellikle güneş sonrası bebek yağı kullanmak çok doğru ve mantıklı... Komili de güvenilir bir marka...
    Kıllanma konusuna gelirsek, hormonel etkiler ile kullandığımız her ürünün kıl köklerini uyarma riski hep var. Ancak bu, sadece bebek yağında değil, kremlerde, fondötenlerde, yüz temizleyicilerde, duş jellerinde de var. Hatta, beyaz sabunda yada doğal yağlarda bile bu risk var. Fakat kıllanmayı tetikleyen, (doz aşımı ile bilinçsizce kullanılan medikal kremler hariç) genellikle kozmetik ürünler değil, o andaki hormonel dengesizliktir. Sen tarihi geçmiş ürün kullanmıyorsan, güvenilir ve bilinçli seçim yapıyorsan yada vücut kremini yüzüne sürmüyorsan, için rahat olsun. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana seni boşuna sevmiyorum ben ;)

      Sil
    2. Blanam şuan içime sinen açıklama senden geldi 😊😊 bencede kişinin hormanlarına bağlıdır bende olmadı ama başkasında olabilir :)) güneşlendikten sonra diğer kremlere göre çok daha iyi nemlendiriyo ben kullanmaya devam ;) tarihi geçmiş kullanmam ki 😘

      Sil
    3. Ahahah komşum ya benden 1 dakika önce yorumu yapmışsın 😊 piki beni sevmiyo musun hıı 😂

      Sil
  10. Canım bende güneşlendikten sonra eve geldiğimde kullanıyorum hatta çokta severim yani bende hiç böyle bir sorun olmadı inşallahta olmuyordur:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü ikimizde aynıyız demek ki ;) bende kokusunu çok seviyorum kullanmaya devam edelim bizim hormanlarda sorun olmadığı için problem yok :)

      Sil
  11. bebe yağlarını ben uzunca süre kullandım hiç de öyle kullanma sertleşme gibi bir şey yapmadı adı üstünde bebe yağı bebelere niye bir şey yapmıyor çok biliyor o çalışan :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha audrey :)) vallahi sırf kız rahat etsin diye tamam almicam dedim o an :) ben bitince almaya devam ama ;))

      Sil
  12. Aaa korktum bende bebe yağı kulanıyorum da önceden ilaç kullandığım için yüzümde hatta vücudumda tüylenme sorunum fazlaca oldu şimdi düzeliyor yavaş yavaş da bebe yağının yaptığı kısmı biraz düşündürüyo cildi beslediği için tüyleri de besleyebilir ama anneler bebişlere sürüyo çok çelişkili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesli hormanlarla alakalıymış sen ilaçların bittikten sonra kullanmaya devam et bence ;) bekle iyice düzelsin sonra ohh mis gibi sür 😊😊

      Sil
  13. komili ismini duyunca güven veriyor gerçekten ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mermee ivet ıslak medillerini de seviyorum büyük paketleri iyi oluyor :))

      Sil
  14. Gözde sınavlar bitmiş hadi gözün aydın :) Ayrıca ne okuyon bakem sen ?? :)) Komili bebe yağını ben çocuklarda kullanıyorum..ama hiç kendime kullanmak aklıma gelmemişti...Özelikle yaz değilde , kışın çok kuruyor benim cildim...Yazdım bir köşeye...Sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülizzz ay bitti sonunda dedim bende marka iletişim :)) sadece çocuklarda değil sende kullan bak hemde kuruyomuş kışın iyi gelecektir ;) sen yazında az miktarda al eline sür güzel nemlendirir ^.^

      Sil
  15. Gözde'ciğim hoş geldin ,
    Ve gözün aydın sınavların bitmiş ...
    Eğer senin vücuduna iyi geliyorsa neden vazgeçesin ... Sen deneyimliyorsun bunu ...
    Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile.. yürekten diliyorum ...,
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemika hoşbulduk :) o gün satış elemanı korkuttu gözümü biraz :( ben kullanmaya devam ediyorum ;)) saglıcakla kal öpüyorum ^.^

      Sil
  16. Bebekler için zararlı olduğunu okumuştum. Bebe yağı denilen yağın organik değil de petrol türevi bir yağ olduğu yazıyordu. O gün ben de bebe yağını sevmeme rağmen hepsini toplayıp çöpe attım. Hatta bir kaç kere de bebeğime sürmüştüm. Bence bi internete bakın derim. Gerçi her şey artık petrol türevi de. Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şuan sizin yazınızla öğrenmiş oldum ve şaşırdım :( acaba bu bütün markalar için mi geçerlidir. Gerçi suan çoğu kozmetik markası kimyasal şeyler kullanıyor dikkat etmek lazım :)

      Sil
  17. Canım ben iki hamileiğimde de düzenli olarak hergün karnıma bebe yağı sürdüm ve kesinlikle kıllanma olmadı. Bayan bence badem yağı ile karıştırmış olabilir. İki çocuğumda da kullandığım bebe yağından dolayı ne kıllanma oldu ne de çatlak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Badem yağı bende kullanıyorum kirpik için ama bebek yağları ayrı reyondaydı belki de satası yoktu ürünü 😊 hamilelikte iyi geliyor mu ki ileride kullanmaya devam ederim ben ;)

      Sil
  18. Sınavlarını bitirmene çok sevindiim, benimkiler de bitti sanmıştım ama sonuçlar açıklanınca bitmediği ortaya çıktı :D Şeker Portakalı, tekrar okumak istediğim bir kitap :D Bebek yağı hiç denemedim ama sende öyle bir etki yaratmadıysa takma gitsin çünkü herkes de farklı sonuçlara neden olabiliyor -uzman olmayan ama atıp tutmayı seven Salıncak- :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salıncak 😊 ay inşallah geçersin hepsinden ;) şeker portakalını aldım ama daha okumadım :( okuduktan sonra yazacağım bloga.. bende baksana kararsız kaldım ama kullanmaya devam edicem bende yan etki olmadı :))

      Sil
  19. Bebek yağlarının tüylenme yaptığını hiç duymamıştım. Ben de johnson bebe yağı kullanırım ama o da en çok tatil ve sonrasında onun dışında da ayda yılda bir kez... Yine de dikkat etmek lazım, sevgiler... https://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da kullandım bende sadece yazın kullanıyorum oda güneşlenmeden dolayı cilt çok kurumasın diye :) bende duyduğumda şaşırdım sonra internetten baktım olumsuz yorum yazanlar olmuştu o yüzden kafam karıştı :(

      Sil
  20. Şeker Portakalı'ndan;

    -"Neyin var Zeze?"
    -"Hiç, şarkı söylüyordum."
    -"Şarkı mı söylüyordun?"
    -"Evet."
    -"Öyleyse ben sağır olmalıyım."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha burcu daha kitabı okumadım 😊 bu bölüme gelince sen aklıma geliceksin :))

      Sil
  21. Bir an için bebeklerine kullanan anneler ve bebişleri geldi gözümün önüne eğer öyle olsaydı evrim öncesine dönmüştük çoktan:)))
    Sınavlarından rahatlamışsın biraz keyif yapabilirsin artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂😂 ay yorumunuz beni çok gülümsetti öyle vallahi dimi :)) sınavlar bitince üstümden bi yük kalktı çok şükür ^^

      Sil
  22. Bu arada Şeker portakalı kitabı da çok güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir ihtimal birdaha ki ay okuyabilecegim 😊 digerlerinden anca sıra gelebilecek :))

      Sil
  23. Şeker Portakalı kitabı çok güzel. Bebek yağlarıyla ilgili pek bir şey bilmiyorum. Geçen hafta da benim sınavlarım vardı. Umarım geçersin hepsinden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gidişle kitabı erken okuyacağım 😊😊 seninkikerde güzel sonuçlanır inşallah ;)

      Sil
  24. Duş sonrası bende kullanıyorum bazen ama öyle bi etkisini görmedim. Duyunca insan şüphelenmiyo değil tabi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah işte o şüphe bende de oldu direk :( ama bizde birşey olmadıysa kullanmaya devam diyorum ;))

      Sil
  25. KOMŞUM GELMİŞ HOŞGELMİİİİİİŞ :D ama bilgisayarsızmıi henüz talan edememiş ;)))
    Özledimmmm bebe yağınınn kokusunu özledimmm... Özledim sımsıcaaaaak yorumlarını özledim ;D

    Yani diyor ki ah cildim kurusaydı da yorum yapsaydım :)

    Komşum bebe yağları besleyici ne var ne yok koymuş olabilirler ondan besliyor olabilir :) Bir de hangi dönemde uyguladığın da fark ediyor tabi.
    Sınavlarını da geç de artık Gözdesiz kalmayalım, daha bana editörlük yapacaksın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha komşum 😂 bende özlemişim senin bu yorumlarını güldürdün beni seviyorum seni :)) ay dur sırf bebek yağı için kurumasın cildin kıyamam sana o kadar ♡

      Ben sadece yazın kullanıyorum güneşlendikten sonra dönemsel gibi düşün belki de ondan kıllandırmadı çok da şee idemedim simcik :D sınavlar sınavlarrr stresi bilem yetiyor :)

      Sil
  26. Bebek yağının olumsuz bir etkisi olcağına inanmak istemiyorum ben. Bebek ürünlerinde daha hassas davranılması gerek. Paraben içermemesi de ayrıca güzel. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle içeriklerine dikkat etmeleri lazım :) bu markadan yana sıkıntım olmadığı için kullanmaya devam edicem :))

      Sil
  27. Bende bir dönem bebek yağı almayı düşünüyordum. İnternette araştırırken tüylenme yaptığını okuyunca vazgeçtim. Ama sende öyle bir etki olmamış belki kişiye göre değişiyordur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh işte bende aynısını yaptım internette olumsuz yorumları da görünce iyice bi şüphelendim ama kesinlikle hormanlarla alakalı bende hic öyle problem olmadı ;) herkeste aynı olmayabilir

      Sil
  28. Upuzun bir yaz tatili... Aylardır hayali kurulan günler nihayet geldi. Geçmiş olsun komşum:)
    Bir zamanlar Johnson'un bebe yağını kullanmıştım. Yazıyı ve yorumları okuyunca Komili markasına da şans vermeliyim diye düşündüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşum :) evvet güzel bir yaz beni bekler çok mutluyum 😊 o markayıda kullandım gayet iyi ikiside bunu da dene derim :))

      Sil
  29. Bebek yağlarını çok severek kullanıyorum kıllandırma yaptığını daha önce duymadım canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hormanlara bağlı olarak kişiden kişiye değişiyor sanırım bende de bi şey olmadı :)

      Sil
  30. bunu bende ilk defa duyuyorum umarım yapmıyordum bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hormanlara bağlı olarak kişiden kişiye göre değişiyor ;) rica ederim :))

      Sil
  31. Güzellik bende sürekli büyük paket ıslak mendillerini aldığım için tesadüfen yanında gördüm aldım :)) Bebe yağı ararsan aklında bulunsun kötü değil gayet güzel, kokusuda hafif zeytinyağ kokuyor ;)

    Bak doğru diyosun yüzüme hiç öyle kullanmadım ama öğrendiğim iyi oldu o tarz bi şey kullanmam artıkın :D Birde hormonlarla alakalı bi durummuş 😊

    YanıtlaSil