31 Ekim 2015 Cumartesi

İzlenmeye Değer Bir Film: Forrest Gump

 Forrest Gump

İzlemeye başladığınız andan itibaren film bitmeye yakın nolur bitmesin diyebileceğiniz bir film Forrest Gump. Uzun zamandır en iyi film listesinde ki filmleri izliyorum. Seçtiğim filmi izlemeye başlamadan önce genelde IMDb ve izleyici yorumlarına bakarım. 

Forrest Gump için toplasanız 3-5 tane oda ehh denebilecek kıvamda yorum bulabilirsiniz. Okuduğum yorumların çoğunda izlemeyenler kesinlikle izlemeli şeklinde tavsiyeleri ve bir sürü övgü dolu sözcüklerden sonra ee ne duruyorum dedim.

Dört yıl önce, ertesi gün okula gideceğimi çokta umursamadan ödevleri bir kenara bırakıp izlemeye karar vermiştim Forrest GumpEv halkı uyurken ben filmin başında kendimi öyle kaptırdım ki partları niye başlamadan açmazsın sen diye birde kendime ayar çekmiştim. Filmin ilk başlarında çok adapte olamasam da izlemeye devam ettikçe tepkilerim değişmeye başladı.
Yeri geldi filmi durdurup ağladım (çokta duygusal değilimdir) yeri geldi baktım sandalyede iki büklüm olmuş bir vaziyette yok dayanamicam diyişlerimi hatırlıyorum. Kısaca insan bir filmde her duyguya yaşar mı derseniz yaşarmış. Yeri geldi güldüm, ağladım, heyecanlandım ve filmin konusu bir yana Tom Hanks'in oyunculuğuna birkez daha hayran kaldım. 

Bugüne kadar izlediğim en mükemmel filmlerden biriydi. İnsanın hayata bakışını değiştiriyor aynı zamanda da sorgulatıyor. Forrest Gump'ın en çok beğendiğim şahane sahnesi ise beyaz saray önünde ki sarılma sahnesiydi. Filmde konu olarak kölelik, vietnam savaşı, Amerikan gençliği ve Amerikan'ın yakın tarihine kadar göndermeleri göreceksiniz.



Filmi izleyenlerin aklında hiç kuşkusuz ki kalan replikler arasında 'koş forrest koş', kuş tüyü ve bir bank kalmıştır. 'annem hep şöyle derdi: ”hayata devam edebilmek için geçmişi arkada bırakmak gerekir.” benim koşmam da bununla ilgiliydi sanırım. 3 yıl, 2 ay, 14 gün ve 16 saat koştum.''

151 dakikanızın her zerresini hakeden bir film ertesi gün ödevlerimi teslim edemeyişime kesinlikle değmişti ☺️ Bende bunlar bir yana hayla Forrest Gump'ın IMDb'den 8,8 aldığına da çok şaşırdım açıkçası kesinlikle çok daha iyisini hakettiğini düşünüyorum. Umarım izlediğinizde filmi beğenirsiniz. Bol seyirler..

'Sen üç boyutlu görmeye devam ettikçe dünya asla aynı görünmez'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder