18 Ağustos 2016 Perşembe

Yeni Favorim 'Avon Perfect Kiss Lip Gloss'

Avon Lip Gloss Kullananlar

Herkese güzel bir günden sıcacık bir Merhaba,

Bugün sizlere Avon'dan baya zaman önce aldığım Perfect Kiss serisinden 'Show Off Pink' renginden bahsedeceğim. Normalde çok Lipp Gloss alan birisi değilim genelde mat ruj ya da kalem tercih ediyorum. Artık bilmeyeniniz kalmamıştır tabi dudaklarıma ruj veya bu tarz şeyler sürdüğüm zaman genelde yediğim için dudaklarımda da ürün fazla kalmamış oluyor.

Katologda bu dudak parlatıcısının ambalajını görünce direk dikkatimi çekmişti. O zaman yanında tarak filan birkaç bi şey daha aldığım için fiyatını tam hatırlamıyorum ama indirimdeydi sanırım. Fiyat olarak normalde de pahalı değildi zaten rahatlıkla bakabilirsiniz.

Avon'un bu dudak parlatıcısını Haziran ayından beri çantamdan hiç çıkarmadım. Dudaktaki duruşu, rengi, yapısı, kalıcılığı her şeyi ile gönlümü fethetti.
Avon Perfect Kiss
Avon Perfect Kiss Lip Gloss Show Off Pink
Öncelikle size Lipp Gloss'un yapısından bahsetmek istiyorum. Krem yapıda olduğu için dudakları çok güzel nemlendiriyor ve kesinlikle o yapış yapış hissiyatı vermiyor. Dudak kenarında birikme ya da beyaz yapışkanlardan filan olmuyor bu açıdan benden 10 puanı aldı zaten. İçerisinde ki minik ışıltı parçaları çok abartı değil ve parlaklığı gün boyunca gitmedi benim dudaklarımdan.

Rengi için sizlere şunu söylemek istiyorum hani Koreli bayanlar dudaklarına parlatıcılarından sürdüğü zaman dudakları çok doğal ve cezbediyor ya işte tamda o istediğim görüntüye yakındı. Ben aşırı pembe pembe durmasından çok kormuştum oysa çok doğal dudağın pembe tonuna yakın oldukça güzel bir renk ortaya çıkıyor. Fotoğrafta elimin üstündeki kadar koyu durmuyor dudakta inşallah anlatabilmişimdir :)
Pembe Dudak Parlatıcısı
Avon Perfect Kiss Dudak Parlatıcısı
Tasarım olarak oldukça şık çantaya atıp gün boyu yanınızda rahatlıkla taşıyabilirsiniz. Sünger aplikatörü fotoğrafda gözükmüyor ama oldukça geniş sürerken daha rahat oluyor. 

Kalıcılığı yemezsem tabiki de oldukça uzun süre dayanıyor ben yediğim için sürekli sürüyorum orası ayrı bittiğinde tekrar bu parlatıcıdan alabilirim. Denemeye değer diyorum sizde şans verebilirsiniz.

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

64 yorum:

  1. Lip Gloss hem yazın hem kışın tercihimdir. Daha kırmızı tonları tercihim olsa da doğal tonlar olarak buda güzelmiş :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı renklere de ben cesaret edemiyorum kii 🙈 Parlatıcılar yazın güzel oluyor 😊

      Sil
  2. Ayy bende durdurmam dudagım da ruj parlatıcı falan bunu okuduğum iyi oldu :) Yazdım aklıma tatlım çok güzel anlatmışsın teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim mide ruj kaynıyor 😌 Rica ederim, görürsen katalogda bak derim tam çantaya atmalık 👍

      Sil
  3. Lovely post dear! Have a great day! xx

    YanıtlaSil
  4. bu tarz glossları çok kullanmıyorum ancak koyu renk bir rujun üzerine sürüyorum arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öğrendiğim iyi oldu İrem Hanım öylede denerim bakalım nasıl duracak 😊😊

      Sil
  5. çok sattığım bir ürün.özellikle bu rengi çok beğeniliyor.bence parlatıcı sevenler yaz için çok güzel bir ürün.bu arada avonun mat rujlarınıda denemelisin canım.hepsi harika gerçekten.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon'un mat rujlarını da denedim bazılarını çok seviyorum 😊 Deli gibi ruj, kalem alıp az kullanan tek benimdir sanırım 🙈 Bu renk gerçekten güzelmiş bu sene kullanırım hep 😇

      Sil
  6. rengi benimde gönlümü fethettiii :))

    YanıtlaSil
  7. Rengi çok guzel bende bakacağım:)

    YanıtlaSil
  8. Bu renk tonlarını beğeniyorum :) Fotoğraflar çok hoşmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😍 Çok teşekkür ederim, bu renkler benim favorim şu sıralar 😊

      Sil
  9. Tam lipgloss bağımlısıyım ben Gözdem, evde bir torba var sanırım😂😂😂 Şeffaf, çok renk vermeyen glosslar zaten favorim😍 Sen beğendiysen ben de beğenirim kesin😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'mmm 😊 bende normalde sevmem böyle rengi doğal duran dudağı güzel gösteren parlatıcıların hipppsini istiyorum 🙊 Seversin sende 😚

      Sil
  10. Bayadır avon kullanmıyorum deneyeyim bari bunu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz, buna bakabilirsin var mı hala katalogda bilmiyorum ama inşallah indirimden yakalarsın 😉😉

      Sil
  11. Bu sıralar lip gloss yerine mat rujlar tercihim. Ancak nihayet pembe tonlar. Bu tonları çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanım mat rujlar benim zaten en sevdiklerim 😊 Pembiş tonlar güzel oluyor 💖

      Sil
  12. Doğal parlak ama hafif parlak olması ilgi çekici ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemika çok aşırı pembe pembe durunca sevmiyorum bu tam da hafif olunca benlik oldu 😉😌

      Sil
  13. Renk çok güzel, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  14. Çok tatlı bir rengi var :)

    YanıtlaSil
  15. Yaz mevsiminde bende seviyorum özellikle plaja giderken makyaj yapmıyoruz ama ufak dokunuslar hos oluyor dudakta lip gloss gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bu sene plajda da çok sürdüm Çağla 😀 Yaz aylarında daha çok tercihim benimde 😉

      Sil
  16. Rengini ve parlaklığını çok beğendim. Şu günlerde rahatlıkla kullanıp tüketilebilecek bir renk. Güle güle kullanın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😌 Dediğiniz gibi tamda bu zamanlarda kullanmalık, rengi de benim en sevdiğim ton oldu 😍

      Sil
  17. şeker gibi çok güzel görünüyor, denemek isterim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel dediniz tam da öyle gerçekten şeker gibi bir renk 😚

      Sil
  18. Çok tatlıymış rengi. Doğal pembe lipglossları çok severim, yaza yakışıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😌 Rengi favorim olmuş durumda kışın değil de kesinlikle yazın çok daha güzel duruyor 👍

      Sil
  19. Tam yazlık bir renk! Geçtiğimiz yıl bende almıştım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu sene farkedebildim 😊 Alalıda baya zaman geçmiş tesadüfen rujları mı düzeltirken farkettim o zamandan beri çantamdan çıkarmadım 💗

      Sil
  20. Rengi çok tatlıymıs yazın seviyorum lipglossları ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yaz ayları daha çok tercihim 😊 Kış dönemi çok tercih edeceğimi zannetmiyorum 😉

      Sil
  21. Rengi cok hosmus güle güle kullan :) Pek gloss insani degilim ayrica Avon markasina da kolayca ulasamiyorum maalesef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 Lip glosslardan çok hoşlanmam ama bu yapısı ve duruşu ile tercih nedenim oldu 😉 İnternet sitesinden de kataloguna bakabilirsiniz ama sipariş kısmını bilemedim 🙈

      Sil
  22. Senin fotoğraflar da benim gönlümü fethedio komşum :)))
    Öpücük kondurmaya geldim lipglosslu....
    Harikasın yine ;) dekoruna sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşummm hoşgeldinn 😌 Özlemişim seni yahu 💖💖 Sen beğendiysen ne mutlu 📷 O zaman arada öpücük dağıtmaya uğra bana yalnız Blana ve Feno görmeden çaktırmadan olsun 🙈🙈

      Sil
    2. Çaktım ne olacak şimdi 😂😂😂

      Sil
    3. Ahahahha komşum 🙈 hepsi benim olsun istemiştim halbusi tımam tımam öpücükleri pıylaşalım 😂

      Sil
  23. Lipp gloss un yapısının yapışkanlik hissi vermemesi artı bir özellik. Gözüme çok parlak göründü ama dudakta doğal halini buluyor olması hoşuma gitti. Güle güle kullanin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Zülal, dudaktaki yapışkan hissi sevemiyorum bunda öyle olmaması beni çok mutlu etti 😊 Elimde bütün halde kaldığı için öyle gözüküyor dudakta dağınca tek kat oldukça güzel duruyor 😉 Teşekkür ederim 😚

      Sil
  24. Ayy ben de çok yiyorum.Bunun çaresi var mıı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah 😂 Ay bende bi bulsam çaresini ne yapsam etsem olmuyor illa yicem 🙈

      Sil
  25. Komşum ambalaja ben de tav olurdum yani, ne hoş!
    Fotolar süper yahu, gün batımında sanki, çok sevdim ;) Ama yeme şu rujları yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşummm 💓 benim katalogda dikkatimi direk ambalajı çekti yoksa bakmazdım 🙈 Lip gloss sevmediğim için es geçerdim 😌 Evvet gün batımında çektim fotoğrafları ⛅️ Yemicem desem de olmuyor ne yapsam ki 😔

      Sil
  26. Güle güle kullan canım..Pembe renk sevmesem de tasarımı şıkmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 Ambalajı çok şık rengi de güzel aslında 😉

      Sil
  27. Fotoğraflarına bayıldım sanırım günlük hayatta ruu kullanmayı unutan bir tek benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam senlik fotoğraflar, ondan sevdin 😚 Çantamda bırakmasam bende zor hatırlarım 😂

      Sil
  28. Yanıtlar
    1. Canımm 😌 Bende aynı renk tonlarından 2-3 tane olanlar bile var 😊 Bu rujları yemek için ayrıyetten stok yapıyorum hep 😋🙈

      Sil
  29. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  30. Güzellikkkk 💖 dimi ben ve lip gloss dudakta yapış yapış olan lip glosslardan nifret eden ben bunu çok sevdim, krem gibi yumuşatıyor yapısını başarılı buldum 😌😌 Şaşırtıyı mi arada sizi böyle 😛

    YanıtlaSil
  31. 😂 Tamam bundan sonra arada böyle yapim 😊 Bide senin gibi indirimli bulsam hepsini durdurmayın beni 🙈

    YanıtlaSil