11 Ağustos 2016 Perşembe

The Balm Instain Allık | Houndstooth

The Balm Instain Houndstooth

Uzun bir aradan sonra yeniden herkese Merhaba,

İl dışında olduğum için bloguma gelen yorumlara çok fazla dönüş yapamamıştım, bugün hem sevdiğim blogları ziyaret ettiğim için hem de bloguma gelen yorumlara dönüş yapabildiğim için mutluyum. 

Gelelim bugünün yazısına. Sizlere geçtiğimiz sene aldığım ve kış dönemine geldiği için kenara kaldırdığım The Balm markasının Instain allıklarından Houndstooth renginden bahsetmek istiyorum. Geçtiğimiz sene Gratis'in indirimli olduğu dönemde neredeyse yarı fiyatına satın almıştım.

Daha sonra sonhabar döneminde kullandım ve kış aylarında kullanmadığım için kaldırmak zorunda kaldım. Sonraki dönemlerde kullanacağım ya da o mevsime uygun olmayan kozmetik ürünlerimi büyük bir kutunun içine kaldırmıştım. Tabi bende The Balm'ın bu allığını o kutuda unutmuşum. Ta ki Temmuz ayında ki bayram temizliğine kadar.

Bayram öncesinde oda da ne var ne yok temizleyince allığımı yeniden farkedebildim. Kendimi alışveriş yaparken çocuğunu pazarda unutmuş anne gibi hissettim, buluşma anımızda allığımmm diye biraz sarstım ürünü :)
the balm instain allık blog
The Balm Instain Houndstooth Allık
Şuan kaldığım yerden The Balm Instain Allığı kullanmaya devam ediyorum pigmentasyonu ve kalıcığı çok başarılı. Büyük fırçılarla bir ya da iki kez hafifçe uyguladıktan sonra daha fazla üzerinden geçmeyin ve tazelemeyin derim. Zaten ilk sürdüğünüzde bile rengini oldukça güzel veriyor. Ben fırçayla allığın kenarına vurup fazlalığını atıyorum. Uygularkende ikinci bir fırça ile hafifçe etrafına dağıtıyorum. Doğal durduğu zaman duruşu çok daha güzel oluyor.

Rengini de sizlere nasıl tarif etsem gül kurusu rengi yanaklarıma uyguladığım da hafif mor tonlarında yansımalarda görüyorum. Her tende duruşu aynı olmayacaktır. Ama size şöyle söyliyim hafif bronz bir teniniz varsa yanaklarınıza sadece bu allığı sürün. Sanki kendiliğinden yanaklarınız pembeleşmiş gibi durur. 

İçerisindeki ışıltılar sizi yanıltmasın sürdüğünüzde mat bir duruşu var. Ambalajına diyecek sözüm yok zaten çok seviyorum tasarımlarını. Çantada taşımak için çok rahat. Karton kapağında ki ayna tatile gittiğiniz de çok işinize yarıyor :) 6,5 gramaja sahip olan The Balm Instain Houndstooth allığı hergün kullansanız bile rahat 1-2 seneden önce bitmez.


İnstagram Adresim: gozdenin_blog_gunlugu

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

82 yorum:

  1. benimde görüp beğendiğim ancak renginin bana koy gelip yakışmayacağını düşündüğüm için almadığım bir allık..ama esmer bir bayana çok güzel gider ... balmın allıkları zaten bir efsane değil mi? güzel paylaşım için teşekkürler... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soslu Badem 😊 Rafın önündeki testırlardan kendine uygun olan allığı seçebilirsin normalde houndstooth bana koyu ama ben yine de sevdiğim için dayanamadım aldım normalde beyaz tenliyim o yüzden yazın brozlaşınca kullanıyorum 🙈

      Sil
  2. Bu rengi güzelmiş gratisde testırlarını denemiştim. İndirimde olmadığı için almamıştım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle indirim zamanı alınmalı bende öyle yapıyorum 😌 Sende indirimdeyken bakabilirsin 😉

      Sil
  3. Güzel bir yazı olmuş canım :) the balm allıkları çok seviyorum ama bunu denememiştim, güzel bir allığa benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hazal 😊😊 Gerçekten güzel bir allık sevmeyeni neredeyse yoktur öyle diyim sana 😚

      Sil
  4. Rengi ve tasarımı çok güzel görünüyor gerçekten :) ben de bi testırını deneyeyim açık tenliyim ama belki yakışır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiraz Kahve 😌 Bende açık tenliyim kışın çok allık kullanan birisi değilim o yüzden yaz, ilkbahar döneminde çok sık kullanıyorum bu allık çok bereketli olduğu için 1-2 sene rahat kullanırsın 👍

      Sil
  5. Benimde görüp beğendiğim ama bir türlü almak nasip olmayan bir allik rengi cok hos ama gule gule kullanin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra Gratis'in indirim döneminde hemen bu allıklara bak derim sana 😉 Bende diğer renklerinden bakıp alıcam yine gözüm doymuyor 🙈

      Sil
  6. Rengi harika! Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😚 Daha güzelleri sende olsun 😊

      Sil
  7. İşte benim allığım diyorum..Pinstripe rengini kullanıyorum hot mamalar gibi ışıltılı değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangimizin en sevdiği allık değil ki 😊 Hot mamaları hiç denemedim ama baktığım da ışıltılıydı çok tercihim değil 😉 Belki indirimde bakarım ama sağım solum belli değil 😌😌

      Sil
  8. allık kullanmıyoğrumm, ama yüzde 50 indrim gelmiş yine yaağğ :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anam ben kaçırdım sürekli mesaj attılar filan ama vaktim yoktu ki 😔 Bebeğim sen bu allığı görsen çok seversin çok doğal duruyo 😉

      Sil

  9. Bende The Balm allıklarından Down Boy'u kullanıyorum. The Balm'ın zaten makyaj malzemeleri inanılmaz başarılı. Beyaz tenliyim bana uygun olmaz sanırım bu allık.:)

    Bu arada Hoşgeldin canım arkadaşımm,
    Özletme kendini böyle tamam mı..
    Öpüyorummm çoook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm 💕 beyaz tenliyim olmaz diye düşünme sakın bende beyazım sadece yaz dönemi brozlaşıyorum testırını dene mutlaka belki sende daha güzel durur 😚 Down Boy ona da bakayım aklımda bulunsun 😊

      Sil
  10. Tasarımı çok şıkmış canım..Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  11. Çok şirin görünüyor. Ben hep şeftali tonları kullanıyorum. Bu rengi de denemek lazım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara bende şeftali tonlarına takmıştım ama sıkıldım sonra 😌 Tavsiye ederim 😉

      Sil
  12. Ben bu allığı en çok sonbahar ve kışın kullanmayı seviyorum^^ yıllarca gider gibi cidden çünkü pigmentasyonu harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam tersi ilkbahar, yaz döneminde tercih ediyorum 😊 Yazın fondöten, bb krem sürmeyince allık daha iyi oluyor ☺️

      Sil
  13. Ben elimdeki allıkları bitirmeye çalışıyorum Gözdem :) Bari biri bitse de öyle allık alsam diyorum ama allıklar hep aklımı çeliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'mm 💓 sorma yahu bende tutamıyorum kendimi bu bana nerden baksan 3 sene gider zaten uzun dönem yatırım için çohhh şükela 😂 Hepsi benim bebeklerim hepsi kişke bizim olsa 😍

      Sil
  14. çok güzel allıklar bence balmın en iyi allıkları bunlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanım kesinlikle çok başarılı diğer renklerinden alıcam bu gidişle 😊 Hepsi benim olsun 😌

      Sil
  15. Ben de Güzellik Kazani Arzu ablada görüp baska bir rengini almistim severek kullaniyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyen Bayan 😊 Bende sevdiğim bir blogger arkadaşımda görmüştüm, sende musmutlu günler kullan 💛

      Sil
    2. Tamam canım onerini dikkate alicam

      Sil
  16. Hala bir balm ürünü almadım, ne utanç verici di mi. Oysaki ambalajları hep ilgimi çekti. Buarada şehir dışında olmana rağmen bizleri hiç ihmal etmeden devam ettin. Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🙈 Nilgün Hanım indirim zamanı dışında almayın derim zaten o zaman biraz tuzluya denk geliyor yarı yarıya düştüğünde mutlaka bakın derim 😉 Ahhhh telefondan küçücük ekrandan yazmak ne zormuş elimden geldiğince yetişmeye çalıştım 😚

      Sil
  17. Allıklar kolay kolay bitmiyo. Ne güzel insan kışlıkların veya yazlıkların cebinde para bulunca sevinir ya onun gibi olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah 😂 Ya gerçekten öyle oldu bayram temizliği de olmasa unutacaktım orada Allah bilir ne zaman aklıma gelirdi 🙈 Bu allıklar çok uzun süre gidiyor o yüzden almak lazım 1-2 tane 😘

      Sil
  18. Bende The Balm vardı asla bitmemişti 1 sene boyunca hergün kullanmama rağmen ^^ Verdiğimiz parayı sonuna kadar hakkediyor bence cok seviyorum The Balm'ı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Çağla, ben hergün kullanmadığım halde çok az miktar azaldı 2 sene daha kullanırım 😊

      Sil
  19. Rengi çok güzel! The Balm'ın kötü allığı olmaz ki zaten ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk yanakta çok daha güzel duruyor Filiz Hanım ama vaktim olmadığı için duruşunu çekemedim 😌 The Balm far paletlerinden de almam lazım artık indirime yetişirsem 😊

      Sil
  20. çok güzelmiş ambajına bitiyorum bunların:)) En geç tükenen ürünlerden biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalaj tasarımları sevilmeyecek gibi değiller ki 😊 Kesinlikle öyle allık zaten fondöten gibi olmadığı için çok uzun yıllar gidiyor 😉

      Sil
  21. İlk defa bir allığı sonuna kadar,severek kullandım.O da The Balm .Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay acaba ben ne zaman bitiriceğim 😄 İnşallah sonuna kadar bitirdiği zaman gelir 😚

      Sil
  22. Bunların bir de hileleri var değil mi? Elmacığın altına sürünce zayıf gösteriyor muydu, tersi miydi bilemedim. Allık hususunda inceden acemiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah Burcu yorumunla gülümsettin beni 😂 Evet kontür paletleri var yüz hatlarını ortaya çıkarmak için yapılan hileler 🙈 Allık elmacık kemiklerini göstermek için güzel oluyor 😌

      Sil
  23. Balm'in aldıklarını çok seviyorum bu renkte çok guzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetikperisi bende diğer tonlarında alacağım sanırım 😊 Bu rengi de çok hoş duruyor tavsiye ederim 😉

      Sil
  24. Makyajla aram pek yok ama The Balm'ın ambalaj çizimlerine bayılıyorum. Sırf bundan dolayı bir kaç ürününü dayanamayıp alacağım sanırım :) Rengi çok tatlı duruyor. Tabi tendeki duruşu da önemli. Güle güle , güzel günlerde kullan canım :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Elifciğim ambalajları o kadar güzel tasarlanmış ki insanın Gratis'e girince ilk o stand dikkatini çekiyor 😊 O gün acelem vardı duruşunu çekemedim 😔 Gül kurusu tonlarını ben herkese yakıştırıyorum testırını deneyebilirsin 😉 Teşekkür ederim daha güzelleri sende olsun 😚

      Sil
  25. Doğal görünümlü olması benim de her zaman tercihimdir.. Rengi de çok hoş.. Güle güle kullanın.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kat ya da en fazla iki kere sürüyorum fırçayla güzelce dağıtınca çok güzel duruyor 😊 Teşekkür ederim 😌

      Sil
  26. Balmı çok beğenirim buda çok güzelmiş güle güle kullan şeker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu gidişle The Balm'ın bütün serisini alıcam 🙈 Teşekkür ederim canım benim 😚

      Sil
  27. The balm ürünlerine bayılıyorum. Bu da çok tatlıymış mutlulukla kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Yeliz indirim dönemi diğer ürünlerine de el atmam lazım 😌😘

      Sil
  28. Ürün tanıtımları için ne demiştik mimde efendim, Allah razı olsun :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine 😊 Sabah 6.30'da yorum bırakmışsın Allah seni kaçta uyandın sen öyle 💗

      Sil
    2. Kerahat vakti uyumıyım didim :) Blog blog gezdim Allah seni inandırsın :) ❤

      Sil
    3. Vallahi baya mesai harcamışsın Emine 👏😊

      Sil
  29. Bal'ımmm 😚 Ay ben senin yazıları hep kaçırdım tabi zar zor yetiştim hepinize 1 gün mesai harcadım 😄 İndirim ve sen mi kuzum sen bunu değil 30 filan 15 liraya bulup alırsın 💪 Benim sana güvenim tam indirim canavarım benim 😚

    YanıtlaSil
  30. güle güle kullan rengi gerçekten güzelmiş canım :)
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, daha güzelleri sizde olsun 😌😚

      Sil
  31. Tam da böyle bir allığa ihtiyacım var :) renkte şahane teşekkürler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim 😌 Testırlarından mutlaka denemelisiniz 😉

      Sil
  32. Bu seri allıklar gerçekten de rengini çok güzel veriyorlar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi 😌 Duruşu çok güzel doğal duruyorlar 😊

      Sil
  33. renk muhteşem. balmın allıklarından bir tane edinmeyen bir ben kaldım herhalde :D bu rengi çok seviyorum ama elimdekiler azalmadan almama yemini ettim :d eline sağlık canım, sağlıkla kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sende indirim dönemi bakmalısın canım ama önce elindekileri bitir ondan sonra 😉 Teşekkür ederim 😚

      Sil
  34. Güle güle kullan Gözde, çok güzel rengi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😚😚 Daha güzelleri sende olsun 😊

      Sil
  35. Çok çok seviyorum bu the balm mı almak istediğim iki ton allık var bakalım. Ne zaman sıra gelicek :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm 💕 Kesinlikle fırsat bulduğun zaman düğünden sonra filan indirimdeyken bakıp almalısın 😉

      Sil
  36. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    YanıtlaSil
  37. Ben the balm allıkların hepsini istiyorum şimdi karar verdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🙈 Gerçekten çok güzeller bende fırsat bulup gittiğimde indirim varsa alıyorum 💛

      Sil
  38. Merhaba, öncelikle yazınız çok bilgilendirici olmuş. Ellerinize sağlık,
    benimde kullanmış olduğum The balm instain allık pinstripe hakkındaki yazımı inceleyebilir ve yorumlarınızı bırakabilirseniz çok sevinirim. Sevgiler..

    The Balm İnstain Allık Pinstripe

    YanıtlaSil