24 Ağustos 2016 Çarşamba

Yves Rocher Kadife Dokunuşlu Dörtlü Far Paleti

Yves Rocher Kadife Dokunuşlu Dörtlü Far Paleti

Herkese Merhaba,

Renkli gözlerde mor tonlarda yapılmış makyajları çok beğeniyorum. Elimde bulunan far paletlerinde de mürdüm, mor tonların olmadığını farkedince bu tonlarda satılan farlar hakkında sevgili arkadaşım Blana ile konuşuyordum. 

Nisan ayının son günü Kırmızı Rujlu Blogun sahibi 'Blana'm, komşum 'Dağınık Anne' ve 'Feno'm ile buluşmaya karar verdik. Buluşmaya giderken Blana'm ile metroda buluşup önden mekana gittiğimiz için kozmetik üzerine konuşurken kafamı çevirdiğimde Feno'm ve Dağınık'ın bize uzaktan 'heh şuralardan da kozmetik kokusunu alıyoruz tamamdır bizim kızlar bunlardır' dediklerini görmüş oldum. Kızlarla buluştuktan sonra hangi ara zaman geçti hangi ara mekandaki herkes gitti en sona biz kaldık farkedemedim. 

Blana'm o gün bize birbirinden güzel hediyelerle gelmiş, benimde mürdüm tonlarında ki farı istediğimi bildiği için Yves Rocher markasının dörtlü far paletini almış. Feno'm her ne kadar aksini söylese de valla billa aklımda hiç yoktu yahu.
yves rocher far yorumu
Yves Rocher Far Paleti
Renk tonlarını gördüğüm an zaten çok beğendim. Alttaki gördüğünüz mor tonlarını benim gibi gözlerinde mavi ve yeşil barındıran herkese tavsiye ederim. Sol alt taraftaki rengi göz kapağıma komple sürdükten sonra sağ alt köşedekini ucuna ve katlanma bölgesine uyguluyorum. Toz pembeyi genelde göz pınarlarıma sürüyorum. En baştaki beyaz rengi bazen kaş altını aydınlatması için kullanabiliyorum.

Bu sene sürekli Çanakkale'ye gidip gelmelerimde Yves Rocher kadife dokunuşlu far paleti hep benimleydi. Yapı olarak gerçekten yumuşaklar göz kapağınızda çok rahat dağıtabiliyorsunuz. Uygularken tozutması çok olmuyor onun dışında gün içerisinde kalıcığı konusunda bir sorun yaşamadım. 

Farı uygulamadan önce altına baz sürdüğüm için bütün gün dağılmadan kalıyor. Pigmentasyon olarak bence oldukça başarılı göz kapağının katlanma bölgesine birikme yapmaması veya çizgi şeklinde olmaması da beni mutlu ediyor.
yves rocher mürdüm far paleti
Yves Rocher Far Renkleri
İlk baştaki iki renk sedefli olduğu için uygulamadan önce mutlaka baz sürmenizi öneririm. İnce yapılı bir far olduğu için tek kat değilde iki katta daha doğru bir renk tonuna sahip oluyorsunuz.

Yumuşak yapılı kadife hissi veren bu far paleti içerisinde bitkisel formülü ışıltılı bir görünüm sağlayan 'Pirinç Özü' bulunuyor. Ayrıca Oftalmolojik olarak test edilmiş. Her ne kadar yaz aylarında kullanmalık bir palet olsa da benim için yılın her zamanına uygun.
yves rocher far renkleri
Yves Rocher 
Son olarak sizlere ambalajından bahsetmek istiyorum sizce de çok şık değil mi? Sevgili arkadaşım Blana'm bu güzel hediye için tekrardan sana çok teşekkür ederim. Geçirdiğim o güzel gün için de kahkahaları ile daime bizi gülümseten komşum Dağınık ve güzel saçları ile beni mest eden Feno'm iyi ki varsınız.


İnstagram Adresim: gozdenin_blog_gunlugu

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

76 yorum:

  1. Yves Rocher'in ürünlerini beğeniyorum. Bu paletini kullanmadım ama renklerine bakılırsa tüm sene için uygun gözüküyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yaz-kış rahatça kullanılabilecek renkler 😊😊 Tavsiye ederim diğer renklerine de bakabilirsiniz 😉

      Sil
  2. Bu markanın kullandığım ürünlerinden hep memnun kaldım.Paylaşım için teşekkür ederim.Bende bloguma beklerim.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra bende diğer ürünlerine bakmayı düşünüyorum 😌 Rica ederim, mutlaka uğrayacağım 😊

      Sil
  3. İyi günlerde kullan , renkler çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mürdüm tonlarını çok seviyorum herkese yakışıyor 😌

      Sil
  4. renkleri çok güzel hele de gül kurusu olan kısman bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül kurusu olan tonu tek başına uyguladığın zamanda çok güzel oluyor 😉

      Sil
  5. Hediyeni güle güle kullan renkleri çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 Kullanışlı bir palet 👍

      Sil
  6. Güle güle kullan gerçekten kabı çok şıkmış,renkleri de bi harika.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 Ambalajının rengi ve güzelliği 💕

      Sil
  7. ben de bu tonlara yakın renklerde Lancome markasına ait far var bu da çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor - mürdüm tonları sevilmeyecek gibi değiller tekli far olarak da almayı düşünüyorum 🙈 Sizde güzel günlerde kullanın 😊

      Sil
  8. Ay tonlarına aşık oldum gözdeeeee kalp kalp kalp kalp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm 😻 sana da çok yakışır bir sürü kalbi hakediyor 💖

      Sil
  9. Gözdem❤️❤️❤️ Mutlulukla kullan canım benim, alırken ben de çok beğenmiştim ve dokusu hoşuma gitmişti. Bazen mağazada çok beğendiğimiz ürünler uygulamada hayal kırıklığı olabiliyor, öyle olmamasına çok çok sevindim. Ben de mürdüm ve rose tonlara bayılıyorum biliyorsun😍😍 Kendim kullanmış gibi mutlu oldum beğenmene😍😍 Daha adalara gitcez, planımız var bak😊😊 Yoldayım geliyorum, moladayız şuan😊 Öpüyorum❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm 😌 Rengini zaten ne kadar çok istediğimi biliyodun mürdümün en güzel tonları 💜 Yapısı, kalıcılığı ve şık tasarımına 10 puan 👏 Daha planlar var biliyorum gel sen bi bakalım ☀️😚

      Sil
  10. Yves Rocher makyaj ürünleri ile pek aram yok fırçalar hariç :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçalarını denemedim İrem Hanım onlara bakabilirim o zaman 😊😊

      Sil
  11. Yves Rocher'in allığını kullanıyorum ben de çok memnunum, bu paletin hem ambalajı hem de renkleri çok güzelmiş. Harika bir hediye seçeneği olarak benim de aklımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle renkler ve ambalaj çok şık hediye olarak bakabilirsiniz 🎁😉 Allıklarını da merak ettim bakabilirim demektir 😌

      Sil
  12. Evet mor tonları her zaman benim de favorimdir. Bye makyajın olmaz da olmazı far dır zaten. Benim olduğu gibi. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mürdüm pembe alt tonlar her zaman çok güzel oluyor 😊 Eyeliner veya kalem sürmeye üşendiğim için genelde far kurtarıcı oluyor ☺️

      Sil
  13. Güle güle kullan Gözde <3 Mükemmel bir hediye olmus böyle arkadaslıklar gerçekte tanıdıklarımızdan bile daha kuvvetli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çağla 😊 Komşularımın yeri ayrıdır inşallah seninde böyle güzel blog arkadaşların olur 😌

      Sil
  14. Ne kadar güzel ben de bir araya gelmeyi çok isterim. Çok güzel incelik hediye, mutlulukla kullan ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglarımız sayesinde uzun zamandır konuşuyorduk geçte olsa tanıştık 😌 İnşallah sizlerle de nasip olur 😉 Çok teşekkür ederim 😚

      Sil
  15. Tonları güzelmiş, mürdüm sevdim :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😀 Gerçekten renkler şahane 😉

      Sil
  16. Ne kadar güzel düsünülmüs surpriz olmus :) Güle güle kullan renkler de ayri güzelmis <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm çok ince düşüceli 😊😊 Teşekkür ederim daha güzelleri size hediye gelsin 😚

      Sil
  17. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  18. canım yvesin bu 4lü paletlerine bayılıyorum, ben de edineceğim en yakın zamanda. harikaymış renkleri güle güle mutlulukla kullan, eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim bence de bakmalısın diğer renkleri de güzel ve kullanışlı 😉 Teşekkür ederim 😚

      Sil
  19. gozdeğğğ ne tatlış bişey bu böyle bunu böyle kışın bordo kazak felannn ımmmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervee 😍 ay o zaman senle bordo kazak bakıp aliyim 😚😚

      Sil
  20. Güle güle güzel günlerde kullan canımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülizz 😊 teşekkür ederim canım benim 💕

      Sil
  21. Güle güle kullan gözdeciğim.:)

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel bir hediye olmuş :) ne zaman yves mağazasına gitsem bu palet dikkatimi çekiyordu malum yeşil gözlü olunca bu tonlar vazgeçilmezim :) ama renk verme ve yapıları hakkında biraz kararsızdım.Senin bu yüzel yorumundan sonra mutlaka bakıcam :) Güzel günlerde kullan cnm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gözümde de mavi olduğu için mürdüm farlar hep aklımdaydı kesinlikle renkli gözlere çok yakışıyor 😉 Mağazada testırını denemelisin derim, ben kalıcılığı ve istediğim tonları vermesi açısından başarılı buluyorum 😌 Sende güzel günlerde kullan 😊

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. Yes 😉 The colors are very beautiful 👏 Happy days ☀️

      Sil
  24. Ambalajı gerçekten çok şık duruyor, renklerde çok güzel. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 💛 Ambalajı ve renkler denenmeye kesinlikle değer 😉

      Sil
  25. Renkleri tımda benlikmiş :)

    YanıtlaSil
  26. Güzellikkkkk 💖 oo kahvelerle gelmişsin bana 😌 Dimi ambalajı çok şık renklerin güzelliği ve Blana'm alınca nasıl güzel olmasın ki 👍 Başka renk tonları da var ama gözümde en güzel mürdüm pembe alt tonlu olan bu palet 😀 Denemelisin derim 😉 Hepberaber mutlu olalım yahu seninle İstanbul'a birdahaki gelişinde kesinlikle buluşuyoruz 😚

    YanıtlaSil
  27. bu renkleri sevmeyen yoktur bence muhteşem ya

    YanıtlaSil
  28. Beğendiğim marka, beğendiğim renkler. Tam benlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 Renk tonları gerçekten şahane Nilgün Hanım 😌

      Sil
  29. Renklere bayıldım. Gözdecim güle güle kullan .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 Daha güzelleri sizde olsun 💕

      Sil
  30. Ambalajı da çok şık renkler de harika. Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajı başlı başına ayrı güzel yapmışlar 😀 Teşekkür ederim 😚

      Sil
  31. Benimde beğenerek kullandığım Yves Rocher ürünlerini iyi günlerde kullan canım renkleride güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim far paleti çok başarılı diğer renklerine de bakmak lazım 😊😉

      Sil
  32. Bugünlerde far paletleri gözüme çok takılır oldu. Uzun süredir kullandığım farımı değiştirmeyi düşünüyorum artık. Yves dörtlü far paletini de bakılacaklar arasına yazdım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bakmalısın derim Zülal 😉 Uzun süre gider bu palet oldukça kullanışlı 😊

      Sil
  33. hadi hadi mürdümcü seni adın çıktı yahu =)))
    Resmen al demişsin Blana'ya =))
    Hey gidi ne buluşmaydı ;)
    Blana almış şimdi güzel palet tabii ama kullanacak olan kullanmasa bile güzel ki, hııh ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaa Feno'm 😂😂 Valla al demedim zaten Ause'de Essence markasının mürdümünü görüp beğenmiştim onu almayı düşünüyodum Blana'm bana daha güzelini almış 😌 Ne güzel gündü ıma 😍

      Sil
  34. Güle güle kullan canım.Ben de yeşil,mavi gözlere pembe mürdüm tonlarını çok yakıştırıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 Kesinlikle gözlerin harelerini belli ediyor bu tonlar o yüzden çok başarılı buluyorum 👍

      Sil
  35. Yves Rocher in farları güzel oluyor gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun da rengi ve kalıcılığı çok güzel 😊

      Sil
  36. Gözdecimm bu palette benim de hep aklım kalıyor. Renkleri şahane, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gökçe 😊 Tavsiye ediyorum kesinlikle 👍

      Sil
  37. Renkler muhteşem, bayıldım gerçekten :)
    Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 💕 Daha güzelleri sende olsun 😉

      Sil
  38. Baz olarak ne kullanıyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil