31 Ağustos 2016 Çarşamba

Zigavus Isolde Anti-Aging Beyaz Kil Maskesi İncelemesi

Beyaz Kil Maskesi

Herkese Merhaba,

Bugün sizlere iki aylık deneyimim sonuçlarında Zigavus markasının Beyaz Kil Maskesinden bahsedeceğim. Yazımın başında bir konuya değinmek istiyorum ben daha önce hiç beyaz kil maskesi kullanmadım, benim gibi ilk defa kullanıcak olanlar için detaylıca inceleyeceğim.

Ürün içerisinde bulunan geliştirilmiş zengin bitkisel kompleks ve beyaz kil mineralleriyle cildi nemlendirip ve eşsiz bir ferahlık sağlamayı vadediyor. Ayrıca gözenekleri sıkılaştırarak cilt üzerindeki fazla yağı alıp, derinlemesine temizlik ve bakım sağlamayı hedefliyor. Maske anti-aging (yaşlanma karşıtı) özelliğine sahip. Yaşım genç olduğu için bu etkisini gözlemleyemiyorum. 

Maske
Isolde Anti-Aging Beyaz Kil Maskesi İncelemesi
Gelelim benim bu vadedilenler arasından gözlemlediklerime. Öncelikle ürünün kapağını açar açmaz 'naneli şeker' şeker gibi fresh bir koku çıkıyor. Maskeyi uygulamadan önce yüzünüzü temizleyin. Ben Avon'un 'Planat Spa' serisinden aldığım maske fırçası ile göz çevrem hariç tüm yüzüme ince bir tabaka halinde uyguladım. 

Sürdüğünüz anda yüzünüzde o mentollü, ferahlatıcı hissiyatı yaşamaya başlıyorsunuz. Dakikalar ilerledikçe yüzünüzde soğuk hissiyat artıyor ve karıncalanmalar oluşuyor. Yüzünüz soyulabilen maskeler gibi gerilmiyor. Sadece ferahlama hissi oluşuyor, ben bu etkisini çok ama çok sevdim
Anti-Aging Beyaz Kil Maskesi
Beyaz Kil Maskesi
Kremin yapısı yoğun yüzünüze uygularken çok rahat sürülüyor, yoğun derken sürmesi yüze zor şekilde algılamayın sakın. Maskeyi 15-20 dakikanın sonunda, önce ıslattığım havlu peçete ile hafifçe yüzümden temizliyorum daha sonra ılık su ile bol bol duruluyorum.

Yüzünüzü yıkadıktan sonra elinizi yüzünüzde gezdirirseniz yumuşacık olduğunu ilk anda farkedeceksiniz. Cildimin nefes aldığını hissediyorum o size bahsettiğim mentollü etkiden dolayı kokusunuda sevdim. Gelelim benim gibi hasas ve karma ciltlilerin T bölgesinde ki yağlanma sorununa, evet bu kil maskesi T bölgemde ki yağlanmayı aldı. Diğer cilt tiplerinde nasıl etki yaratır o konu için yorum yapamayacağım.
Beyaz Kil Maskesi Fiyatı
Anti-Aging Beyaz Kil Maskesi
Diğer Özellikleri:

≈ Ciltteki pürüzleri gidermede etkidir.

≈ Ciltte oluşan toksinleri temizler.

≈ Cildin daha canlı görünmesini sağlar ve cilde parlaklık verir.

≈ Cildin temizlenmesini sağlar onarıcı özelliği vardır.

≈ Sebum oranını düşürür ve gözenekleri açar.


Ürün 200 ml ben iki ayda %25'ini hafta da en az 1 kez uygulayarak bitirebildim. Bence bereketli ürünler arasında yer alır. Rahat 1 sene gidebilecek bir kil maskesi yok ben her zaman uygulayamam derseniz çok daha uzun yıllar kullanırsınız. Tek dikkat etmenizi istediğim nokta üzerinde yazan son tüketim tarihini geçirmemeniz.
Zigavus
Zigavus - Beyaz Kil Maskesi
Zigavus, Almanya lisanslı bir marka. Ürünlerin satışı eczanelerde ve dermokozmetik sitelerinde yapılıyor. Ürünlerin fiyatları çok fazla değişmese de internetten satın aldığınız da daha uyguna yakalayabilirsiniz. Verilen parayı hakeder mi diye soracak olursanız, boyutu ve 'Evet' derim.

Ürünün fiyatı 54.90 TL.
Marka: Zigavus

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

64 yorum:

  1. teşekkürler canım kullanacak olanlar için deneyimini aktarman aydınlatıcı olacak sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ne mutlu bana faydalı olabildiysem 😊 Teşekkür ederim 😚

      Sil
    2. Bunuda sizden baska kullanan yok herhalde gozde hanim baska memnun olan gormedim butun sorulara siz cevaplamissiniz

      Sil
  2. Gözdem bana olur mu, ne diyorsun? Baya güzel bir maskeye benziyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm 😊 Maske gerçekten çok güzel özellikle kullanıp yüzünü yıkadıktan sonra yumuşacık yapması verdiği hissiyatı başarılı buldum 👍 Anti Aging özelliğinden dolayı sende, benden daha çok etki edebilir 😉💚

      Sil
    2. Yaaa 🙈 Ima ben öyle dimek istemedim kii 🙊 Sen her daim genç ve güzelsin 😚

      Sil
  3. Benimde cildim karma ve t bölgem yağlı. Acaba bende de yağlanmayı alır mı merak ettim alabileceklerim arasına yazdım bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende T bölgemi kontrol altına aldı hatta size şöyle söyliyim benim dışımda ablamda karma ciltli ve oda yağlanmadan şikayetçi kullandığında aynı etkiler onda da oldu ve sevdi 👍 Denemenizi tavsiye ederim beğenirseniz 200 ml olduğu için 1 seneden fazla kullanırsınız 😊

      Sil
  4. Kil maskeleri çok faydalı oluyor canım.. Buda ilgimi çekti bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa denedim 😌 Bu zamana kadar niye hiç bakmamışım acaba 😶 Tavsiye ederim 😽

      Sil
  5. You're welcome 😌 Happy days 🎈

    YanıtlaSil
  6. En çok mentollü olması cezbetti beni:) Mutlaka deneyeceğim.. Yaşlanma karşıtı hedefinide ben test edeyim artık :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülizi'm 😊 Yüzümü nasıl ferahlatıyor öyle olunca çok sevdim 😉 Öpüyorum seni ve çocukları 💞

      Sil
  7. Zigavusun başka bir ürününü kullanmıştım ve çok beğenip memnun kaldım. Gerçekten kaliteli bir marka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nilgün Hanım okumuştum blogunuz da 😊 Merak ettim o kremini de, markanın bu kil maskesi de çok başarılı 👍

      Sil
    2. Mutlulukla kullan canım...

      Sil
    3. Teşekkür ederim Nilgün Hanım 😊

      Sil
  8. yaşlandırma karşıtı olması ayrıca güzelmiş ah yaş geliyor artık :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İleride bende öyle olucamm 😐 Şimdi güzel günler 3-4 seneye sonra göz kırışıklıklarım oluşur diye korkuyorum 😟 Bütün gün bilgisayara bakmaktan bozuldu zaten 😕

      Sil
  9. Çok güzel bir maskeye benziyor, tam benim sevdiğim türden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman mutlaka bakmalısın, deneyen kişilerinde yazılarını okuduğum zaman seven çok fazla kişinin olduğunu görüyorum 😊

      Sil
  10. T bölgendeki yağlanmayı aldıysa bu harika bir üründür ^^ Çünkü bende o konudan müzdarip biri olarak savaşıyorum resmen. Severek kullandıgım bir marka oldugu icin bende bakıcam <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele yazın o T bölgesi benim tam kabusum oluyor sıcaktan yağlanması artıyor 😣 İlk uyguladıktan sonra cildime dokunduğumda ki bıraktığı hissiyat çok güzeldi 😉

      Sil
  11. Kil maskelerini severim bu da bana göre gibi duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanım benim kil maskesi ilk deneyişim bundan sonra kullanmaya devam ederim 😊 Sizde buna bakabilirsiniz oldukça güzel 😌

      Sil
  12. Markayı ilk kez duydum Gözdecim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 Eczanelerde ve dermokozmetik sitelerinde ürünlerin satışı yapılıyor verdiğim linke tıklarsanız siteden ürünlere ulaşabilirsiniz 😉😉

      Sil
  13. Kil maskelerini seviyorum denemem lazım bunu da :)

    YanıtlaSil
  14. Beyaz kili çok merak eder oldum, güzel günlerde kullan canım:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben merakımı yendim yoksa bu gidişle deneyemeyecektim 🙈 Çok teşekkür ederim size de mutlu günler dilerim 🌾

      Sil
  15. off çok merak ettim şimdiii ben bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahha bebeğim bence de bakmalısın sen seversin 😚

      Sil
  16. Maskelerle çok aram olmasa da fotoğrafların beni cezbetti merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm 😌 Denemekten zarar gelmez ki 😊

      Sil
  17. Kil maskeleri benim cildime çok iyi geliyor.Daha sık kullanmalı ve bu markayı da aklımda tutmalıyım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftada 1 yapmayı ihmal etmesem de bende elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum faydasını gördükçe insan daha bir mutlu oluyor 😊 Farklı bir marka ararsanız tavsiye ederim 😉

      Sil
  18. Bayılırım kil maskelerine teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim sanırım kil maskesini sevmeyen çok yok 😌 Bende yeni keşfedip çok sevenlerdenim 😊😊

      Sil
  19. Çok ilgimi çekti Gözde, detaylı anlatımın için teşekkürler. Aldım listeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, faydalı olabildiysem ne mutlu bana 💕 😚

      Sil
  20. Gözde, fotoğrafların harika. Yaprak teması hoşuma gitti, bilesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu 😊 Çok teşekkür ederim onları geçtiğimiz sene topladım ve bi kutuda saklamıştım hiç zarar görmemişler bende kullanmak istedim 😌 Çiçekler ve yapraklar vazgeçilmezim 🍀🍂

      Sil
  21. Hiç kullanmamıştım. Yüzde bıraktığı his canlandı zihnimde.. Denemekte fayda var.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kullanmadan önce diğer blogger arkadaşlarımın yazılarını gördüğüm de merak etmiştim şimdi anlıyorum kil maskelerinin neden bu kadar çok sevildiğini 😊 Bir kere alışınca bırakamıyorsunuz 😉

      Sil
  22. Ause'm 😍 Gerçekten çok bereketli kocaman kavanoz zaten nerden baksan 1 seneden fazla gider 😉 Bereketli ürünlerden birisi 😚 Ben geç tanışsam da çok sevdim 👏

    YanıtlaSil
  23. Ben çok çekiniyorum bu ürünleri kullanmaktan. Yüzümüz vücudumuzdaki en hassas bölgelerden biri ve cesaret edemiyorum açıkçası. Göz altı kırışıklıkları bende de başladı sanırım. Geçen gün farkettim aynaya bakarken. 🙈 Doğal kremlerden yapmayı düşünüyorum kendime. Aloe vera çok iyi geliyormuş göz çevresindeki kırışıklıklara. Tabi kendim uğraşıp yapmaktan sıkılırsam kendimi yavaş yavaş cesaretlendirip bu ürünü de denemek isterim :) Öneri için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim maskeleri uygun seçtiğin sürece sıkıntı yaşamazsın ama çekiniyorsan kullanma derim 😊 Yaşımdan dolayı göz çevremde kırışıklık olmadığı için hiç krem ya da bi şey sürmedim 🙈 Sende internetten mutlaka araştır derim, evde yapılabilen kremler güzel oluyor bir ara kendime maske hazırlıyordum 😌 Dediğin gibi insan kendisi yapmaya üşenmeye başlayınca filan zor olmaya başlıyor 😉

      Sil
  24. beyaz kil maskelerine bayılıyorum. bunu da mutlaka deneyeceğim, harika bir ürünmüş, eline sağlık, mutluluka kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Evrim 😊😊 Ben ilk kez denedim keşke daha önce kullansaymışım çok güzel yumuşacık yaptı yüzümü 👍

      Sil
  25. Uygun kil maskesini bulmak gibisi yok ...
    Harika bir anlatım olmuş ...
    Emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle didemika 😉 Beğenmene sevindim teşekkür ederim 😚

      Sil
  26. Kis geldi artik maske ve peeling denemeleri yapabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya gerçekten öyle tam mevsim geçişlerinde benim için daha da sıkıntı oluyor 😌

      Sil
  27. komşum senle cilt tipimiz benziyor, memnun da kalmışsın, elimde aldığım kil bitsin denemek istiyorum..
    Güzel inceleme olmuş, kalemine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feno'm evet seninle cilt tipimiz birbirine çok benziyor 😉 Bu güzel tavsiye ederim sana da komşum 😚

      Sil
  28. Yanıtlar
    1. Merhaba Aslı 🙋 Gözeneklerim için o kadar aşırı bir etkisini görmedim ama yüzümü yumuşacık yapıyor ve yüzümün nefes aldığını hissediyorum 😊 Kullanmaya devam ediyorum zaten yarısından çoğu bitti 😉 Eğer hassas bir cildin varsa gözenek problemin varsa bal kabağı maskesine bak ben denedim ve memnun kaldım. Ama sana altını çizerek uyarı yapacağım yüzüne tamamen uygulamadan önce küçük bir bölgede dene baktın alerji yapmıyor o zaman kullan ☺️ İnternette suna dumankaya'nın da tarifi var kış dönemi için uygun

      Sil
  29. siyah noktalarda da etkili mi acaba🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 🙆 bende siyah nokta olmadığı için bu konu hakkında yorum yapamıyorum 😔 Sana tavsiyem siyah noktalar cildi iyi temizlememekten kaynaklanıyor bu yüzden elinle sıkma. Neutregena'nın pembe greyfurt serisine bakabilirsin arkadaşım siyah noktaları için bunu kullanıyordu memnun kalmıştı 😉 İnternetten bak istersen deneyenlere ona göre alabilirsin 😊

      Sil