12 Ocak 2016 Salı

Avon Rare Gold Parfüm ve Eskiye Dönüş

Avon Rare Gold Parfüm
Uzun yıllardan sonra lise dönemimi dönüş yaptım ve Avon'dan Rare Gold parfümümü yeniden sipariş verdim. Bu parfümün kokusunu nedense çok beğeniyorum, bir dönem hergün kullanmıştım. Sonra başka markalara geçiş yapınca unuttum gitti.

Yıllardan sonra katalogda parfümle beraber vücut losyonu, göz kalemi ve göz çevresi kremini görünce bende paket halinde almak istedim. Sizlerde gördünüz mü o fırsatı?? Gördüyseniz yorumlarınızı bekliyorum ve yazıma hızımı kesmeneden devam ediyorum :)


Normal da parfümün fiyatı 35.50 tl'ydi. Yanın da diğer 3 ürünü alırsanız 8 tl ekstradan ödemeniz gerekiyordu. Buda malum benim işime geldi, zaten vücut kremlerini kullanan birisi olarak, pakete ilk kez kozmetik ürünleri görmüşcesine sarıldım. (Abartıdan öldü)
Rare Gold Parfüm Kampanyası
Ayy bide bende bir huy var sipariş verdiğim zaman anında elimde olsun istiyorum, sabırsızlık huyum her yerde yırtık dondan çıkarcasına çıkıyor. Neyse birkaç gün sonra siparişim geldi, parfümü sıkar sıkmaz eskiye döndüm. Ben rare gold'u lise de ablamla saçıma ütü yaptığımız için ütü kokmasın diye sıkardım.

Bu arada sene 2006 filan olunca düzleştirici Türkiye'de daha yeni yeni duyulmaya başlamıştı biz de o zamanlar malum ütü yapıyorduk saçlarımıza. Bununla ilgili anılarımda var sonra anlatırım sizlere saçımın gitmişliği bile var, bak yine üzüldüm canım saçıma :(

Neyse bende bir flashback oldu ohh sonunda yeniden o koku dedim. Bu parfümü gerçekten çok seviyorum tek kötü yanı şişesi değişmiş. Normalde daha yuvarlatılmış bir şişesi vardı, şimdi daha modern olmuş. Neyse ki kokusu hiç değişmemiş.
Avon Rare Gold Parfüm Kampanyası
Avon göz çevresi kremi, göz kalemi, vücut losyonu
Geçenlerde ablam sıktı malum ne alırsam dener eder, onda bende ki gibi durmadı. Oda sana daha çok yakışıyor dedi. İçerisinde portakal çiçeği, mandalina ve bergamot bulunuyor. Sizlerde daha kalıcı bir Avon parfümü arıyorsanız kesinlikle EDP özelliği ile Rare Gold Parfüm'den yana olsun. 

Yanında da Incandessence vücut losyonu ve glimmerstick göz kalemini severek kullanmaya devam ediyorum. Paket içerisinde ki göz çevresi bakım kremini anneme verdim o kullanıyor malum benim yaşıma uygun değil. 

Bu parfüm her zaman indirime girmiyor uzun zamandır beklediğim bir indirimdi sizlerde fırsat yakaladığınızda güvenerek alabilirsiniz. Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız bende çok mutlu olurum, başka parfümlerde önerebilirsiniz. Kendinize iyi bakın.

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaltır..

37 yorum:

  1. ben avonun başka parfümlerini kullandım sadece perceive kalıcı oldu, bunun diğer pare miydi onu kullandım canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. perceive bana hep acı geldi koku olarak o tarz kokuları kullanamıyorum :/ evet rare pearls olano var bide denemedim onu :)

      Sil
    2. yanlış söylemişim adını evet rare pearls, hep aynı olmasın buna da bakın

      Sil
    3. olur öyle :) bidakine indirime girerse ondan da stok yaparım ;)

      Sil
  2. Blogununuzu google plus adresinizden görüp geldim, ne kadar tatlı ve eglenceli bi blog.. benimde annem üniversiteye giderken yapardı ütü ne nesildik ama şimdikiler çok şanslı :) her şey dilidiginiz gibi olsun sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum şuan da yorumunuza :) dimi ne zamanlardı onlar öyle ama en güzel çağlarımız :D

      Sil
  3. birara bende bu parfümü kullanmıştım siz paket fırsatını güzel yakalamışsınz :) bende makyaj ürünlerini bir arada görünce çıldırıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fırsatı görünce bende bu kadarını beklemiyordum biraz nostalji yıptım :))

      Sil
  4. Bu şişe daha güzel olmuş bence. İyi günlerde kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet bu daha modern ve şık olmuş :)

      Sil
  5. bende istiyorum böle bi sett :( ne kadann güzelll, güle güle kullan tatlımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah tişikkir idirim :) bebeğim sen iste biz çeyize alırız hepsinden :D

      Sil
  6. Bende Incandrssence parfümünü kullanıyorum cok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy onu da 3 sene kullandım 2'li paket halinde aldım hep, hayla var uzun ömürlü çıktı :D

      Sil
  7. Bloğunuzun tasarımı çok hoşuma gitti, içeriğide ^-^ Takipteyim, baanda bekleriiim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çookkk teşekkür iderimmm :) blogunuza geldim bile ;)

      Sil
  8. Güle güle kullanın güzel parfümmüş :) 80 kuşağının sonu olarak ütüyü en iyi bilenlerdenim bende ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ben 90'ların başıyı bizde nasibimizi aldık :D

      Sil
  9. Avon ürünlerini çok kullanmıyorum ben.gule güle kullan

    YanıtlaSil
  10. Kalici mi canim kokusu? Benim tenimde hemen ucuyo kokular malesef:(

    Benimde bloguma bakabilirsiniz :) www.elifinaynasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu parfüm diğerlerine göre kalıcı bence :) ertesi sabah hayla saçlarımdaydı kokusu ;)

      Sil
  11. iadeyi ziyaret yapayım dedim :) bu kokuyu ben de seviyorum :) güzel tercih

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz o zaman :) güzel parfüm bide indirime sık sık girse ne güzel olur :))

      Sil
  12. iade-i ziyarete geldim canım bu arada bencede bu parfümün çok hoş bir kokusu var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz o zaman :) dimi ya bende çok seviyorum nostaljik parfümüm benim :))

      Sil
  13. Rare ametist de çok güzel kullanıyorum ve cok memnunum kalıcı ilk pistta ağır kokuyor fakat sonra ortaya şahane bir koku çıkıyor tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç denemedim mutlaka testırına bakıp alırım ;) bu daha iyi 2 kere sık bütün gün yeter :D

      Sil
  14. merhaba ne güzel bloğun var takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim, musmutlu oldum şimdi <3

      Sil
  15. Ben de severim bu parfümü :)

    YanıtlaSil
  16. Ya ablamda kullaniyordu rare pearls ama simdi hem sise farkli hemde gold vs gibi farkları var ama ablamdaki kokuyu nasil yakalicam simdi .?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şişesi yenilendi ama rare gold olanın kokusu aynı sadece çeşidi çıktı mor renkli olan şişe filan var eğer onu değil bu görseldekini seçersen koku aynı :)) Bende eski şişesini daha çok beğeniyordum bide onda renk daha koyu geliyordu :/ Rare pearls katologda dikkatli bak istersen ben görmüştüm oda vardı onunda şişesi yenilenmiş olarak vardır ;)

      Sil
  17. Harika bilgiler. Teşekkürler...

    YanıtlaSil