21 Ocak 2016 Perşembe

DIY Kumaş Boyası ile Ayakkabı Boyama

Kumaş Boyası ile Ayakkabı Boyama
Blogumda her yazdığım yazının ayrı bir yeri vardır bende ama hobi köşem'i çok daha ayrı seviyorum. Yeni fikirler yaratıcı konular sanırım tam bana göre. Bazen gördüğüm her şeyi benimde yapasım gelmiyor değil :)

Bugün sizlere gördüğümde ben bunu kesinlikle yapmalıyım dediğim çok güzel bir fikirden bahsetmek istiyorum. Yurtdışındaki yabancı blog ve youtube kanallarına denk geldiğim ayakkıları boyararak yeniden desen verme olayına. 

Eğer ayakkabılarınızı çok seviyorsanız ve biraz eskidiyse işte onu yeniden hayata tutundurma yöntemi. Almanız gereken şeyler sadece kumaş boyası ve fırça. Fırçanın biri ince diğeri kalın olsun, kenarları ve detay işlemlerinde ince fırça kullanılmalı. Ayakkabınız süet ise elde ettiğiniz etki daha şık gözükebilir. Deri ayakkabıda uygulamayın. 

Yazlık kumaş bez ayakkabılarınıza kumaş markörü almanızı öneririm kırttasiye de satılıyor. Gelelim süet ayakkabınıza nasıl renk vereceğinize. Öncelikle aldığınız kumaş boyası renginin ayakkabınızla uygun olmasına dikkat edin. Ayakkabı soğuk renk ise rengi sıcak renk seçin. 
Evde Ayakkabı Boyama
Kumaş Boyası ile Ayakkabı Boyama
Ayakkabınızın üst kısmına boyayı dikkatli bir şekilde 2 ya da 3 kat uygulayın. Önemli noktalardan birisi 1.ci kat boyayı sürdükten sonra biraz bekleyin iyice kurusun daha sonra 2.ci katı geçin. Eğer kurumadan hemen diğer katları sürerseniz dalgalanma olur. Aslında oje mantığımızla aynı kızlar ;)

Ben çok beğendim yazın bunu yapmam lazım herkeste olmadığı için ister istemez dikkat çeker. Bide yazlık ayakkabıların çoğu hepimizde oluyo, kızılay dağıtmış gibi bir his oluşmuyor değil hani :) Eğer çok sade derseniz bir kağıda şablon çıkarın ayakkabının üzerine sabitleyin ve o şekilde boyayın derim. Umarım sevmişsinizdir bu fikri kızlar.

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazıklarınız benim için çok kıymetli! Her güzel yorum veya olumlu eleştiri benim için ayrı bir yere sahiptir :)

54 yorum:

  1. Çok tatlı olmus özellikle pembe olana bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kot pantolonla ne kadar güzel olur bende çok beğendim :))

      Sil
  2. Ikisinin rengide birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir fikir. Ayakkabılar yenilenmiş. Eline Sağlık, Sevgiler... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. ayakkabılara yapılan bu tarz uygulamalar çok hoşuma gidiyor ama ya beceremezsem diye bir türlü cesaret edemiyorum şimdilik.ama çok güzel görüünüyolar.ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendinize güvenin bu çok fazla yetenek istemiyor sadece ince uçlu fırçayla kenarlarına boyayı sürcekseniz dikkatlice bu kadar yapabilirsiniz ;)

      Sil
  5. ovv çok güzel olmuş, çokta dikkat çekici ;)

    YanıtlaSil
  6. çok şirin olmuş bunlar iki renkte birbirinden güzelmiş

    YanıtlaSil
  7. bunları beğenmemek elde değil, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. ayyy çoh güzellerrrrr

    YanıtlaSil
  9. tarçın ve su yeşili ne kadar uyumlu iki renk olmuş, ben kesin boyayamam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu öyle şey denerseniz kesin yaparsanız olmadı taşmasın diye kenarlara bant yapıştırın ;)

      Sil
  10. Ben bu fikri sevdim.Ayakkabindqn sıkılınca değiştir dur.

    YanıtlaSil
  11. Ama çok şeker olmuş bunlar:)) İyi fikir yazdım bir kenara;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim deneyince seversiniz umarım ;)

      Sil
  12. çok tatlı bi fikirmiş canım bayıldım, uygulanmak üzere notlarımı aldım bile ;)

    YanıtlaSil
  13. anam bunlar ne güzel böyle :D

    YanıtlaSil
  14. Haha benimde bu tarz bordo ayakkabılarım var. Çok severek giyiyordum ama biraz yıpranmaya başladı. Gerçi cesaret edip yapamam ama güzel fikirmiş :) Pek bir sevimli ve tatlış olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu öyle şey yaparsın sen güveniyorum ben sana ;) dikkatlice boyarsın herkesin dikkatini çeker :))

      Sil
  15. Aaa şahane!
    Özgün şeyleri çok seviyorum. Hardalın bohem havasını çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ya bende :) br ayakkabı moda oluyor sonra herkesin ayagında, böyle olunca kendini yansıtma fırsatı buluyor insan ;)

      Sil
  16. Çok iyi fikir. Bu arada beni sessizce takibe aldığınız için teşekkür ederim ben de takibe aldım

    YanıtlaSil
  17. Mükemmel görünüyor, yenilikleri seviyorum. Pek becerikli sayılmam ama deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  18. Bir şeyleri boyamak özellikle de ayakkabı çanta falan bana korkutucu geliyor hep ya güzel olmazsa diye :3 O yüzden sessizce okuyup gidiyorum deneyecek olanlara kolay gelsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme şimdi bence dene yaparsın ;) en azından eski olana dene ne kaybedersin ki :))

      Sil
  19. Bu tarz çalışmalar bana çok zevk verdiği için kumaş boyası ile ayakkabı boyamayı da mutlaka denemem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok seviyorum hem farklı oluyor yazlık ayakkabılarımı birkaç ay sonra boyiyacağım :))

      Sil
  20. Kumaş boyasıyla ayakkabı boyamak hayatta aklıma gelmezdi. Bir süet ayakkabım var. Hemen denemek istiyorum. Paylaşım için çok teşekkürler.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle funda hanım deneyin derim :)) sizin kadar güzel kıyafetler dikemediğim için ben anca bunları yapabiliyorum ^.^

      Sil
  21. merhaba, dolaşırken bu güzelliklere rast geldim blog da ne güzel olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Hatice Hanım yazın daha güzellerini yapıcam inşallah :))

      Sil
  22. ayy gözdecimmm yaaa bende senin bu farklı fikirleri getirip benim aklımı karıştırmana bayılıyorum hemen gidip kumaş boyası alıp kalıp hazırlamammı ben süper fikir teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birdefnemasali kırttasiyelerde bu boyalar satılıyor bence mutlaka bak :)) Şuan herkeste aynı tarz ayakkabılar var böyle olunca bir tek bizde oluyor ^.^

      Sil
  23. Merhaba benim de süet botlarım var tarçın renginden komple siyaha çevirmek istiyorum sizce olur mu yağmurda falan akma yapıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, size 'Edding Textil Kumaş Kalemi'ni araştırmanızı öneririm çünkü o markada uygulama yaptıktan sonra kurutma makinesi ile kurutuyorsunuz. Mesela tişörtlerine bile uygulama yapıp yıkadığınızda çıkmıyor. Ben kış dönemi kullanmadım yaz döneminde kullandım. Kaliteli kumaş boyası kalemleri ile de boyayabilirsiniz 😊

      Sil