7 Ocak 2016 Perşembe

Essence Eyeshadow / Tekli Göz Farı

Essence  Eyeshadow
Kendime söz vermeme rağmen yine dayanamadım ve yılbaşı indirimlerinin canım yurdum da etkisini sürdürmesini fırsat bilerek indirim reyonlarına şöyle bir göz attım. Yok artık ruj almicam, allık çok fazla var, farlar gırla var diyorum, yok olmuyor yine dayanamıyorum elim kolum dolu kasaya yöneliyorum. 

Hayır bir insan kendine nasıl söz geçiremez ki o kişi bensem olmaz. Canım güzelim kozmatik ürünleri, duş jelleri bana rengarenk bakarken napim yok almicam mı sizi diyim :) Alıcam tabi sonra da bizimkilerden abarttın lafını işiticem içim rahat etmez.

Bitirsinler artık bu yılbaşı indirimlerini valla ayın sonu zor gelicek, o değil maaşım yatar yatmaz suyunu çekti. Evimize incir ağacı dikiyosun Gratis, Watsons yiter artık duyun sesimi.. Neyse ben abartmalarımı bir kenara bırakıyorum ve hunharca yaptığım haftasonu alışverişimden aldıklarımdan bir tanesini sizlerle paylaşmak istiyorum. 

Essence'nin bu tekli farlarını takip ettiğim makyaj bloggerların da görmüştüm. Onlarında postlarını okurken memnun kaldıklarını okumuştum. Bende essencenin bu tekli farlarına rastlayınca başladım testerları denemeye. Elim kolum rengarenk oldu. 
essence eyeshadow rosie
essence eyeshadow rosie
Normal de kendi beyaz veya açık pembe tonlarında ki farlarımı ışıltı vermesi için elmacık kemiklerime uyguluyorum. Bu farı seçerken de özellikle hem far hem de ışıltı vermesi için tercih ettim. Normalde 08 rengi benim için çok uygundu lakin ürün kabı içerisinde kenarlarından çatlamıştı. Öyle olunca da almak istemedim başka da 08 rengi yoktu. 

Döndüm dolaştım dayanamadım yine standın başına gittim ve Essence'nin tekli göz farlarından 03 rengini aldım. Sizlerde bakmak isterseniz tekli göz farlarından 03 rosie flamingo rengine bakabilirsiniz. Ürünün testırını mutlaka almadan önce deneyin. 

3 gündür dışarı çıkarken kullanıyorum ve duruşunu yapısını çok beğendim. Öncelikle en beğendiğim nokta kremsi yapısı ister elinizle ister fırçayla uygulayabilirsiniz. O kremsi yumuşaklığı yüzünden sürdükçe süresiniz geliyor. Benim aldığım simli olduğu için ellerinize kadar simlenebiliyorsunuz :) Mat olanlarından mutlaka alıcam o zaman size onun hakkında da bilgi veririm.
mono eyeshadow 03 rosie flamingo

mono eyeshadow 03 rosie flamingo

Ben göz kapağım yerine aydınlatıcı olarak kullandığım için simli yapısı beni rahatsız etmedi. Tek sıkıntısı eve döndüğünüzde yüzünüzde az miktarda kalması. Bu arada bahsetmedim hemen söyliyeyim ben Çanakkale'de ki Rossman mağazasından aldım ürünü. 

Fiyatı 6 tl idi. Normal satış fiyatıda bu şekilde başka yerlerde de 6 tl olarak gördüm. Yazının başında da deiğim gibi sadece bu ürünü almadım far paletleri de çok ucuzdu, fırçaydı duş jeliydi zor attım kendimi dışarı. 

Yazıyı toparlarsak 6 tl'ye tek bir tane far için çokta kötü sayılmaz. Ben far paletimde özellikle olmayanları seçip aldım. Görüşlerim çoğu blogger ile aynı yönde oldu, bir kez daha blogun önemini anlamış oldum. Kendinize çok ama çok iyi bakın.

Benim gibi indirim günlerinde ipi kopmuş deli danalar gibi bir o yana bir bu yana savurmayın ;)

Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.. 

18 yorum:

  1. Rengi çok hoş duruyor gözdecim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim gerçekten fena değilmiş ;)

      Sil
  2. kızz :) güle güle sürün kihkihkih:)

    YanıtlaSil
  3. Dilek'li kız7 Ocak 2016 14:38

    Bende bunun mat olanından var gözüme bir kere uyguladığımda pigmenti çok açık kalıyor!! en az 3 kat sürmeniz lazım ama yapısı yumuşak olduğu için göz kapağıma zarar varmiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle bir sorunu var :) bende testırını ilk bi sürdüm eee gelmedi ki dedim sonra 2 katı sürünce heh oldu dedim dilekli kız :D

      Sil
  4. Ben daha önce bu fardan kullanmadım ama rengi çok açık geldi, size yakısmıştır umarım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bunu far olarak değil aydınlatıcı olarak kullanıyorum o yüzden tam istediğim ton ;) umarım sizde seversiniz denerseniz

      Sil
  5. güle güle kullanın takipteyim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) daha güzelleri sizlerin olsun ;)

      Sil
  6. fiyatı tek bir far için pahalı ama dediğiniz gibi ayınlatmak için uygun oluyo wet n wild çok başarılı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende wet n wild paletini çok seviyorum ;) blogumda onunla ilgili de bir yazı bulabilirsiniz :)

      Sil
  7. rengi benlikmiş ama çok örtücü değil elinizde belli olmamış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tarz renklerde tek kat çok belli etmiyor en az 2 ya da 3 kez uygulamanız gerekiyor :) elmacık kemiklerine uyguladığım için 2 kere yetiyor ;))

      Sil
  8. renk çok hoş ,güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canim 😊

    YanıtlaSil