9 Mayıs 2016 Pazartesi

Avcı: Kış Savaşı Film Yorumum

Avcı: Kış Savaşı Film Yorumu
Geçtiğimiz günlerde ablamla evde sıkılınca hadi sinemaya gidelim dedik ve kendimizi yollara attık. Her zaman ki gibi sinemaya gitmekle, seansa yetişmek arasında bize ayrılan o kısacık süreyi yetişmeye çalışırken kullanmak zorundaydık.

Koşarken de kendimizi şu sözcükler ile motive ettik 'hadi yetişicez ablaa, bence de ha gayret kardeşş, hııhh geldik geldik sonun da' şeklinde konuşmalarımıza devam ederken adeta kendimizi koltuklara ışınladık diyebilirim.

Neyse biz tabi içecekleri, yiyecekleri zula yıptık filan, filmimiz başladı. Şu anda vizyonda olan filmler arasında kesinlikle izlenebilecek bir filmdi. 'Avcı, Kış Savaşı'ndan önce 'Pamuk Prenses ve Avcı' varmış biz tabi ondan bir haber bilmeden izledik.
Avcı: Kış Savaşı İzle
Avcı: Kış Savaşı
Aksiyon ve fantastik konulu film olsun her türlü izlerim diyebilirim. İzlerken hiç sıkılmadım hatta bundan öncekini de ilk boş vaktimde izleyemeyi düşünüyorum. Onun dışında konusuna gelelim. Başroldeki sarışın hatun olan Ravenna karakterine hayat veren Charlize Theron'u izlerken çok ısınamadım, olmamıştı.

İki kız kardeş olan Freya ve Ravenna arasın da geçen filmin konusun da Ravenna kötü abla olurken, Freya aşkın peşinden gitmeye çalışan kızımız oluyor. Bizim bu kötü kalpli ablaya göre aşk saçmalıktan ibaret kardeşini çekemiyor ve mutluluğunu kıskanmaya başlıyor. Gel zaman git zaman kız kardeşine kötülük ediyor ve bizim masum kız, buzlar kraliçesi oluyor.
Avcı, Kış Savaşı Konusu
Avcı: Kış Savaşı
Tasını tarağını topluyor ve kendi ordusunu kurmaya başlıyor. Kalbi de yaralı olduğundan çocukları toplatıp avcı olarak yetiştirmeye başlar. Tabi yetiştirirken bir şeyi yasaklıyor, 'kalplerinizi aşka kapatacaksınız' diyor. O ne kadar yasakla da bizim Eric ve Sara çoktan birbirine aşık oluyor.

Sonrasın da ablamız kendisini Büyülü Ayna'ya hapsediyor, kardeşi buzlar kraliçesi de aynayı ele geçirdikten sonra ablasını oradan çıkartıyor. Bizim saf Freya olanları öğrenince 'sen kimsin' diyor, ablasına meydan okuyor. Tabi olmuyor hatun kötü kalpli filan derken Freya'nın çocukları olaya el atıyor ve ablamıza güzel bir veda hazırlıyorlar. Siz benim anlatımıma bakmayın ve izleyin diyorum :) Filmin süresi 109 dakika..
Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

52 yorum:

  1. Görsel olarak şölenli bir film olabilceğini düşünüyorummm ama batman- superman de abartıldı bn son yarım saatini sevdim film 2.5 saatti :)) bilemedim şimdi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha genelde zatem beklediğimiz gibi çıkmıyor :)) biz giderken zaten diğer filmini izlemediğimiz için bi haber gittik ama kötü değildi ;)

      Sil
  2. Ne güzel anlatmışsın Gözde'm ya :) izlemiş kadar oldum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelyammm :) o zaman ne mutlu bana :)) sen iste ben komple anlatırım ;))

      Sil
  3. Vizyon da görmüştüm Nisan ayında vizelerden gidememiştim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet nisan sonun da girmiş sanırım gösterime ben daha yeni gördüm daha önce bilmiyordum :))

      Sil
  4. Bu tarz filmleri seviyorum, fantastik seviyorum...
    Pamuk prenses ve avcı izlerken de sevmiştim 😉
    Kalemine sağlık ki, komşum. .. güzel paylaşım olmuş, tavsiyeniz değerlendireceğim en kısa zamanda 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşummm sen beğenmişsin dur ben diğerini de izleyeceğim müsait olunca :))
      ahaha bizim zaten zevkler seninle aynı ki ^.^ komşu olmak bunu gerektirir dimi ıma 💕

      Sil
  5. Yorumunu okurken kahkaha attım. Ne kadar tatlısın :) Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorumla da ben çok mutlu oldum :)) çok teşekkür ederim :*

      Sil
  6. tamam senin anlatımına bakmayalım :D
    sevmişsin ama bunu anladım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah demirkadın :)) sevdim o kadar vasat filmler arasında kesinlikle daha iyiydi ;)

      Sil
  7. böyle filmileri bende çok severim enn kısa zamanda izlicem bende :) yaz geldi ya sinemayı iyice boşladım yazmasan bu güzel film kaçıcaktı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süslüm bende öyleyim bakma kışın daha çok seviyorum film izlemeyi yazın unutuluyor :)) canın sıkılırsa evde al patlamış mısırını kolanı izle derim ;)

      Sil
  8. ben de seyredeceğim bunu çok severim böyle masal konularını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pamuk prenses krallığı denilince ben baya bi güldüm filmde orası ayrı :)) ama güzeldi

      Sil
  9. Ayy ilerki zamanlarda izlemeliyim bende görseli çok güzel gözüküyor inşallah bende memnun kalırım ilkini bulurum herhalde 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilkini izleyeceğim ben fantastik filmleri seviyorum, sende benim gibiysen durma derim :) ama başroldeki sarışın hatunun oyunculuğu hiç sarmadı :D

      Sil
  10. Gittin Charlize'i izledin ha :'( Blana'nın en büyük düşmanı :(( Ben sana şiirler yazayım sen beni sırtımdan vur :'(( Kendimi dağa taşa vurayım, gideyim de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blanam şiir yazanımm :( ben ne desem de sen beni her türlü topa tutacasın :D zaten burdan da hızını kesemedin, vurma dağa taşa :( olmamış bu kadın oldurtamamışlar 😂

      Sil
  11. Geçtiğimiz hafta izledim kötü değildi canım.:) Diğer filmi bunun kadar güzel değildi yine de bir bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlardan okuduğum kadarıyla çoğu kişi avcı kış savaşını daha başarılı bulmuş :)) bende izledikten sonra karar vereceğim ;)

      Sil
  12. Fantastik filmleri severim ama abartmamak kaydıyla. Bu arada o son cümle, film tanıtımını gölgeledi. Umarım Gözde, umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcu bu filmde tam tadındaydı aşırı abartılar yoktu ;) blog panelinde kayıtlı olduğu için son satır her yazıma başlamadan önce direk çıkar :( inanıyorum bir gün daha güzel bir geleceğe uyanacağız..

      Sil
  13. Her fantastik filmi sevmem ama bunu izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklarla ve eşinizle beraber izleyebilirsiniz Nilgün Hanım :))

      Sil
  14. Ben böyle fantastik filmlerin hastasıyım, çoooook severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman yuppi bende bendee :)) kesinlikle izlemelisin çok muhteşem diyemem ama kötü de değil, izlenebilecek kıvamda ;)

      Sil
  15. Ablamı özledim ama ben. Biz de birlikte bişeyler yapabilsek;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdican sanırım uzaktasınız birbirinize :( ablam da başka ilde yanına geldiğim de vakit geçirebiliyorum, anlıyorum seni. Ablam bambaşka benim için sizde en kısa zaman da buluşursunuz inşallah ^.^

      Sil
  16. Aksiyon ve fantastik film izlemeyi çok severim, eminim anlattiğiniz kadar keyifli olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman sende bizdensin diyorum :)) keyifliydi sıkılmadan izledim :)

      Sil
  17. ziyaretin ,çin çok tesekkür ederim canım.her zaman beklerim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Ben de pek severim bu tarz filmleri ... ilk filmi seyretmiştim ....
    Merak ettim
    keyifli akşamlar olsun tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. didemika :))) bende inşallah ilkini izleyeceğim :) sende izlemek istersen şans ver derim ;) öpüyorum kocaman seni, musmutlu akşamlar :*

      Sil
  19. ausemm, güzellikkk :)) ay bak film seni çağırıyor demek ki sıkıldığın zaman bizim gibi koşmadan git erkenden git :D

    YanıtlaSil
  20. ahahahah ya severim seni :D izle öyle git tahminimce çok bir şey kaybetmedim heralde ya sonuçta öncekini izlemeden de gayet anladım :))

    YanıtlaSil
  21. Canım çok keyifli anlatmışsın, merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim 😊vakit bulursanız izleyin derim :))

      Sil
  22. bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. İlk filmini izlememiştim ben bunun yahu :/ O zaman vakit bulabildiğimde önce ilk filmine bir bakayım sonra da buna uçarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınam aynen ya bende ilkini izlemedim ahahah bak beni tek bırakmadın yavru :D bırakma bini tığam mı sende önce 2.cisini izle sonra diğerini ^.^

      Sil
    2. Peki ben seni bırakırmıyım? Söz, önce 2. filmi izleyeceğim sonra 1.sini :D Hatta öyle yazacağım bittikten sonra da^^

      Sil
    3. ahaha bırakma beni yavru bince de öyle yapalım bende ilkini izlerim yakında ^.^

      Sil
  24. Ortalama bir filmdi binceee :)

    YanıtlaSil
  25. Bu filmi ben de izlemek istiyorum :(( Ama sinemaya gidecek vakti bir türlü yaratamıyorum, final haftam da geldi çattı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salıncakkk :)) o zaman sende internetten izlersin önden bir önceki filmini izle zaten ^.^

      Sil
  26. Pamuk Prenses ve Avcı'yı izlemiştim ben ama 2. film için fırsat bulamadım bir türlü. Konu bakımından ilk filmin devamı değil, değil mi canım? Oyuncular değişmiş gibi geldi fragrama bakınca. İlk fırsatta izlemek üzere ekleyeyim listeme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncular değişmiş ama devamı diye okumuştum. İlkini bende izlemedim yine de çok sıkıntı yaşamadım :)) Keyifliydi izlemek ;))

      Sil