4 Mayıs 2016 Çarşamba

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada

Bir süredir kullandığım Garnier 3'ü bir arada olan temizleme jelinden bahsetmek istiyorum sizlere. O kadar çok seveni ve kullananı var ki açıkçası ben çok alma taraftarı değildim.

Normalde Garnier markasının yağlanmayı kontrol altına alan arındırıcı temizleme jelini severek kullanıyordum. Aslında kullanmaya devam ediyorum sanki bırakmışım gibi konuştum :) Birde Gratis'ten can ata ata aldığım 1 liralık saf ve temiz arındırıcı temizleme jelini çok seviyorum.

Hazır bu kadar memnunken bende bir fırsat vermek istedim ve Gratis'ten 10 tl gibi bir fiyat ödeyerek satın aldım. Normal de Migros ya da Şok gibi marketlerde de daha uygun fiyata satılabiliyor, almak isterseniz oralara da bakabilirsiniz.
Garnier Saf Temiz 3 ü 1arada Yorumları
Garnier saf ve temiz 3ü 1 arada kullananlar
Gelelim benim kullanım deneyimime sadece alın bölgemde ki yağlanmadan dolayı şans vermek istedim. T bölgesinde ki yağlanma problemi canımı sıktığı için Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 arada temizleme jeli yağlanmayı kontrol altına almakta başarılı oldu. 

Keşke bu kadar yok almayacağım gözüyle bakmasaymışım ürüne diyorum. Temizleme jelinin diğer özelliklerinden birisinde siyah noktalara karşı iyi geldiği yönündeymiş. Bu konuda bir şey söylemem imkansız çünkü yüzümde siyah nokta sorunu yok. 

Bu tarz etkisini haliyle gözlemleyemedim. Ben sadece yağlanmayı kontrol altına alsın istemiştim onu da başardı. Yanaklarım kuru olduğu için daha fazla kurutmasın diye kullanmadım. Bu yaz kullanmaya devam edeceğim gibi görünüyor.

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

73 yorum:

  1. Hedefine başarı ile ulaşmışsın ya daha ne olsun komşum!
    Ben garnierin güneş koruyucusunu kullanıyordum bi, temizle için farmasiden aldım... Tarihi geçmeden bitirsem iyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah fenom ya hakket tarihini geçirmeden kullan bak yazık etme :)) ivvet afferim bana dimi gerçi yaz gelince yine çilem artacak :)

      Sil
    2. İnş gözde! dikkat ediyorum tarihlere :)))
      Çıkma evden en güzel çözüm bu :)))

      Sil
    3. napiyim hapis hayatı mı yapayım kendime :))) et ett bari 8 yıl geçmesin üstünden kullan :D

      Sil
  2. 20Li yaşlardayken ben de lorealin 3 lu setini kullanmıştım ve çok menünündüm. Garnier de öyle yaylanma ya iyi geliyor. Simdiler de artık başka dertler var lekeler. Kırışıklıklar v.s :))) bu kadınların isi zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nedense Loreal çok denemedim sanırım saç bakım ürünlerini seviyorum ama cilt bakımın da çok denemedim :)) garnierin bu ürünü allahtan iyi geldi :) ya deme öyle demee ilerisini düşünemiyorum ben ^.^

      Sil
  3. Aynı ürünü severek kullandım ve cildimde gerçekten ferahlık hissini aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yıkadıktan sonra ferah bir his veriyor cilt hava aldığı için sanırım bende seviyorum öyle olmasını :))

      Sil
  4. Aslında kuru bir cildim olduğundan uzak durduğum bir üründü ama son zamanlarda alnımda benim de bir yağlanma ortaya çıktı. Ben de bir deneyeyim bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanakların kuruysa benim gibi kullanma ben sadece alnımda ki yağlı bölgeye uyguluyorum iyi geldi :)) Çok sıkda kullanma bu defa da kurutma yapmasın işimiz çok zorrr :(

      Sil
  5. Benim de çok severek kullandığım bir ürün canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seveni çok fazla ben daha yeni tanıştım ama geç kaldım :))

      Sil
  6. Bende kullanıyorum hatta yazısını çoktan tazmam gerekiyodu :) 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınam sende benim gibisin ben çektim görselleri filan ama yazmam oo ooo :)) yaz bence de hemencik yoksa gelmiyor o günler :)

      Sil
    2. Yazamıyommm çok doluyum şu aralar 😂

      Sil
    3. Sorma bende de aynı durum bahar bizi çarptı :)))

      Sil
  7. Ben denediğimde kızarıklık yaptı cnm nedense o yüzden bıraktım kullanmayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hassassa belki ondan yapmıştır iyi yapmışsınız bırakmakla her ürün iyi gelmiyor :( keşke tek seferde çözebilecek bir ürün olsa ne güzel olur :))

      Sil
  8. Gözde, sadece alnına maske olarak denesen nasıl olur acaba?? Yanaklarına hiç değdirmeden... Şimdi aklıma geldi. :)) Öpeyim de küsme <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinle KırmızıRujlublogu! kaç tezi var oh ooooo :)))
      mucx mucx

      Sil
    2. bende öyle yapıyorum Blana yanaklarıma değdirirsem pul pul dökülür hiç sürmüyorum sadece alnıma kullanıyorum :)) ayy küsmem artık şiir yazmışsın bana sonuçta :*

      ahaha feno ya öpücükler banaydı ama sen benden önce kaptın ^.^

      Sil
  9. Ause! senden nasıl kaçtı o yeşil yahu :)))

    YanıtlaSil
  10. Ben de bir ara kullanıyordum ama sonra vazgeçtim, aşırı yağlı bir cildim var ve ne yapsam fayda etmiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman yeşil olan yağlanmayı kontrol altına alanı deneseniz birde her ürün olmuyor ne yazık ki gerçekten çok zor :((

      Sil
  11. Gözde bende kullanmıştım ama yüzümü kuruttu bırakmak zorunda kalmıştım. Siyah noktalarımı iyi temizlemişti uzun süreli kullanım da faydalı olmuştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ahhh diyorum ya hepimiz de farklı farklı sorunlar ne yapsak olmuyor çıldıracağimm bende :((

      Sil
  12. ben çok sevemedim bunu normalde garnier ürünlerle anlaşırım aslında ama :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki her ürün iyi gelmiyor İrem hanım bende aynı şeyden şikayetçiyim :(

      Sil
  13. E o zaman güle güle kullan şekerim .
    Cildin tamamı yağlı olmayınca daha da zor seçimler gerekiyor ki sanırım sen bulmuşsun ürününü ;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkür ederim vallahi nedir benim bu çektiğim işte t bölgesi yağlı olunca ne kadar karma ciltli ürünler için olanları alsam da iyi gelmiyor mecburen ayrı ayrı kullanmaya gittim :)) evde her yer krem oldu :D

      Sil
  14. Bu ürününü hiç denemedim açıkçası merak da ettim. Nivea ürünlerini çok tercih ettiğim için canım bu markanınkini çok kullanmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende nedense Nivea ürünlerini yüzümde çok kullanmıyorum. Güneş bakım ürünlerini ve el kremini çok seviyorum ama cildim için daha hiç denemedim :))

      Sil
  15. Yaşasın favori ürünüm❤
    Kurutma olayı doğru ama beni çok rahatsız etmemişti. Kendisini tükettiğim için ara verdim, başka bir ürün kullanıyorum şimdi.. Bitince bakacağım artık hangisine döneceğime :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah kalp atmışsın bana dur ❤ benden de sana copy paste sağolsun :D
      yavru sorma yanaklara kullansam şuan kupkuru olurdu sanırım yağlı cilt daha şanslı bu konuda komple uygula yüzüne gitsin :)) ama sorsan onun da sıkıntısı vardır nerden bakarsan bak olmuyor :/

      Sil
  16. Bende de var ama ara ara yağlılık hissedince kullanıyorum, cildimi kurutur diye korkuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle en doğrusunu yapıyorsun sadece yağlanmanın olduğu bölgeye kullanmak çok daha mantıklı yoksa yüzü çok kurutur bende hafta da bir uyguluyorum böyle daha sağlıklı geliyor ;))

      Sil
  17. güzellik yağlanmayı kontrol altına alan yeşil olan mikeemmmell bence denemelisin ben yarısına geldim bile bak düşün :))) ahaha feno görmemiştir bir sürü şey alıyor ondandır ;))

    YanıtlaSil
  18. Cilt yağlanmasını gerçekten kontrol altına alıyor mu Gözde? <3 Etkisini ortalama kaç günde gösterdi? Benim cildim çok yağlı, özellikle yaz aylarında çok sıkıntı çekiyorum bu konuda. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim sadece alnım yağlı ama sana şöyle diyim kurutmasın diye haftada 1 kez yaptım 1 aydan fazla oldu kullanalı daha az yağlanıyor :)) sen komple kullanıcaksan 2 günde bir yıkasan bile olur. Hatta bak tavsiyem foroğraftaki yeşil renkli olan varya ilk onu dene derim kime denettiysem çok sevdi ;)) Karma ve yağlı ciltler için uygun oda ^.^

      Sil
  19. Jeli hiç kullanmadım ama üçü bir aradayı ben de kullanıyorum. Makyaj yaptıktan sonra özellikle, ferahlatıyor sanki :D Jel aklımda bulunsun, yağlı cildimden nefret ediyoruuum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende bendensin salıncak :)) makyajdan sonra yıkamak için bende direk garnieri alıyorum elime :)) ne kadar makyaj temizleme ile çıkarsam da içim rahat etmiyor.

      Sil
  20. siyah noktaya iyi gelmiyor gibi geldi bana :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim siyah nokta yok ki binde :)) ama sen dediysen doğrudur güvenirim :)

      Sil
  21. Konu dışı ama o atlı karınca ne tatlı öyle. Dönüyor mu Gözde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcuu :)) atlı karıncaları çok severim ablam doğum günüm de almıştı, evet dönüyor çok güzel müzik de çalıyor :)

      Sil
  22. Ben bu temizleme jelini hiç kullanmamıştı m. Bir dahaki sefere ben de deniycem. Alınacaklar listesine yazdım bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratiste bugün ile başlayan indirimle herkes çıldırmışçasına alışverişe vurmuştu kendisini :)) garnier indirimdeydi :)

      Sil
  23. Atlıkarınca çok güzelmiş :) ürünü denemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah kim aldı ıcaba :) deneme zaten bu ürün sana olmaz :))

      Sil
  24. Aksesuarlar kremi görmemize engel oluyor galiba:)))
    sağlıkla kullanın canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yorumu okuyunca direk gülümsedim, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  25. Açıkçası ben pek memnun kalmamıştım ama bir şans daha versem mi ki diye de düşünmüyor değilim :)) Atlı karıncaya bayıldığımı da belirtmek isterim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun kalmadıysan tekrar bakma mervecim ;) ama garnierin diğer ürünlerini deneyebilirsiniz :)) ablamın hediyesi çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
  26. Bende indirimde kaptım hemen T bölgem icin almıstım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikimiz de aynı şeyi yapmışız o zaman :)))

      Sil
  27. ben kullanmıyordum ama kızıma deneyebilirim cildi biraz yağlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'te şuanda indirimli satılıyor bakabilirsiniz :))

      Sil
  28. Benim de severek kullandığım ürünler arasında kendisi ve başarılı buluyorum. Sevgiler tatlım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveni de sevmeyen de çok kişi var bende memnun kaldım 😊

      Sil
  29. Yanıtlar
    1. Garnizon bakım ürünlerini bende çok seviyorum :))

      Sil
  30. Benimde severek kullandığım bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu sıra bende çok seviyorum inşallah yazın da iyi gelir :))

      Sil
  31. Kokusu mis gibi,temizlemesi de gayet başarılı.Bende çok seviyorum bu temizleyiciyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yüzümü yıkadıktan sonra ferahlama hissini verdiği için bayılıyorum :))

      Sil
  32. Ohh ne güzel benimde aksine siyah nokta sorunum var ama bu ürünü kullandım hiç etkili olmadı siyah nokta da :)
    Özendim sana. Eğer özel bir formülün varsa isterim Gözdecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşımmm :)) bende siyah nokta olmadığı için o açıdan çok bir şey diyemiyorum :(( ay ben ergenliğimde de siyah nokta filan çıkarmadım kii hatta üzülürdüm biliyor musun neden sivilcem yok diye :D annem de kızardı bana niye sivilcem yok diyorum diye :) internette doğal siyah noktaya iyi gelen tarifler diye bak çok güzel şeyler çıkıyor ;))

      Sil
  33. Bende kullanan hatta yorumlayanlardan biriyim blogumda beğendiğim ürünlerden.Düzenli kullanmaya çalışıyorum ama bazen unutuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o unutkanlık bende de oluyor :)) bazende üşeniyorum :)

      Sil
  34. Karma yağlı cildim için denemeyi düşünüyorum:)

    YanıtlaSil