24 Mayıs 2016 Salı

Garnier Nem Dengesi Hafif Krem

Garnier Nem Dengesi Hafif Krem

Bu ayın başında Anneler Günü indirimden faydalanmak için Migrosa uğradım. Çoğunuzun da bildiği gibi kozmetik ürünlerinde %50 indirim olunca bende bu fırsatı kaçıramazdım. Aslında niyetim çok fazla bir şey almak değildi, tabi ki de benim tahmin ettiğim gibi olmadı.

Kremle başladıktan sonra, maske, bakım kremi, oje derken baktım hızımı alamadan mutfak ürünlerine de bakıyorum. Ablamın daha önce hediye olarak aldığı çin alfabesinin olduğu kaselerinde indirim de olduğunu görünce onları da alıverdim.

En son elim kolum dolunca mecburen kasanın yolunu tutmak zorun da kaldım. İnanın zor vedalaştım reyonlarla. Bir ara kozmetik bölümü o kadar çok doluydu ki bi o tarafa gidiyorum, kızlar hemen yanımda kolları uzanıyor sağdan soldan o yana gidiyorum aynı şekilde. Onlar çekilince ben koşup bakıyorum filan böyle saçma sapan kovalamaca yaptım.
Garnier'in Nem Dengesi - Normal ve Karma Ciltler
Garnier Nem Dengesi Hafif Krem
Uzun zamandır gördüğüm ve denemek istediğim Garnier'in Nem Dengesi - Normal ve Karma Ciltler için olanını almak istedim. İndirimli olarak ya 6 ya da 6.5 tl civarında ödedim. Şuan keşke 2 tane alsaymışım diyorum pişman oldum 1 tane almakla.

Aldığım ilk günden beri, geceleri uyumadan önce sürüyorum. 24 saat nemlendiricili bu hafif krem yoğun bitki özlerinden oluşuyor. İçerisinde bulunan mavi nilüfer özleri sayesinde cildi hem nemlendiriyor hem de paraben içermiyor.
Garnier Nem Dengesi Hafif Krem
Garnier Nemlendirici Krem
Kremsi yapısı oldukça hafif bir kokuya sahip. Karma ciltli olduğum için T bölgeme, yanaklarıma sürdüğümden daha az miktarda kullanıyorum. Ertesi gün alnımda yağlanmayı çok az yaptığını farkettim. Normalde diğer kremler T bölgesinde sıkıntı çıkarırdı. Yanaklarım için nemlendirmesi yeterliydi. Açıkçası günlük nemlendirme için yeterli bir krem. 

Yüzde emilimi oldukça hızlı ve yapış yapış bir hissiyat vermiyor, yumuşacık oluyor sürdükten sonra. Ürün 50 ml ilk defa bir ürün gözüme az geldi desem yeridir. Keşke daha büyük olsaydı ben bunu 2 ay geçmeden bitiririm :) Ambajını da beğendim. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

69 yorum:

  1. bu seri hakkında çok değişik yorumlar okudum ben de kararsız kaldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep beğenenleri okudum beğenmeyen görmedim İrem Hanım :)) fiyat açısından çok yüksek olmadığı için deneyebilirsiniz :)

      Sil
  2. Garnier bana hic iyi gelmez,sizin beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her cilt tipine uygun olmayabilir :)) bende makyaj sularını sevemiyorum ama peelingleri hoşuma gidiyor :))

      Sil
  3. Güle güle kullan Gözde'ciğim, cildi nemlendirmek önemli...güzel dileğine aminnnn diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) kozmetik ürünleri olmasa da olur ama nemlendiricisiz yapamam :))

      Sil
  4. garnier ürünleri genelde cildimde kaşıntı yapıyor ama bu kremin çok methini duydum şans verilebilir gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas ciltliyseniz çok karar veremedim. Dikkat edin alerji yapmasın :(

      Sil
  5. Karma-yagli ciltli biri olarak bu yazi süper oldu benim icin ! Yaglanmami tam da cay agaci özlü The Body Shop serisi ile azaltmisken tekrar artmasini istemem, firsatim oldugunda sans verebilirim, tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığınız ürün bittikten sonra denemek için şans verebilirsin :)) Yalnız yağlanmamasına dikkat et derim ben T bölgesine yanaklarıma sürdüğümden daha az miktarda sürüyorum ;)

      Sil
  6. Bunun turuncu renklisini kullanıp hiç memnun kalmamıştım.Cildimi sivilce ile doldurmuştu sağolsun :(
    Bu yeşil renkli olanı bilmiyorum ama turuncu olanını hiç tavsiye etmiyorum :) Buraya yazayım da belki bir iki kişinin cildini kurtarmış olurum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncusu mat ve cansız ciltler için olanı enerji ve ışıltı veriyormuş ben kullanmadığım için bilemiyorum :) Kendi cilt tipime uyanı seçtim, eğer o rengi almak isteyen varsa iyi seçmeli bence de ;)

      Sil
  7. Garnier ürünlerini genelde seviyorum ancak nemlendiricilerini hiç denemedim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende denememiştim indirimle beraber şans verdim kötü değil :) nivea ürünlerini de çok kullanmıyorum ileri de bakalım onları da deneyeceğim :))

      Sil
  8. İyi günlerde kullan tatlım <3 bende kullanmıştım bir ara nemlendirmesi güzel gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelyaaamm ^.^ teşekkür ederim güzellik :) benim için yeterli düzeydeydi ama diğer cilt tiplerini bilemiyorum sevende var sevmeyende ben memnunum şuanda :))

      Sil
  9. Anneler günü indiriminde bende migrosta ordan oraya atlıyodum inan söylediğin gibi kendimi gördüm birden :)) Yazı içinse kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah 😂işte tam da ben :))
      Nereye gidiyorlar ben boş kalan yere zıplıyorum sonra arkamı dönüyorum herkes sağımda, solumda kıstırıyor çıldırcaktım :D

      Sil
  10. Yaa migrostan kozmetik almak hiç aklıma gelmiyor benim aaa neden kiii, bundan sonra bende migrosun sadece şarküterisini değil kozmetiğini de takipteyim Gözde teşekkürler :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birdefnemasali mutlaka bakmalısın Gratis, Watsons'a göre çok güzel indirimler yaptıkları dönemler oluyor ;))

      Sil
  11. İyi günlerde kullan Canim. Ben krem kullanamıyorum ya. Ne olacak benim bu halim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( bende bilemedim sevdican hassas mı cildin yoksa benim gibi üşengeçlikten mi :))

      Sil
  12. Yağlı cilt için olanını kullanıyorum cildimi matlaştırdı nemlendirmesi başarılı açıkçası :) Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) onun rengi yeşildi sanırım farklı cilt tipi olunca çok bilemiyorum memnun kalmanıza sevindim :)

      Sil
  13. Bende karma cilde sahibim ve T bölgem yağlı, nemlendirici kullansam yağlandırıyor daha farklı doğal bir şeyler sürsem sivilce yapıyor. Şuan içime bir umut doğdu, en yakın zamanda alıp deneyeceğim. Yalnız geçenlerde Loreal Paris Skin Perfection'ın da karma ciltlere iyi geldiğini okumuştum bir yerlerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilcelenme yapıyorsa açıkçası çok bilemedim dikkat etmen lazım çünkü arttırabilirde ;) Bende sivilce sıkıntısı olmadığı için o konuda bilemedim tereddüt ettim :( Loreal saç ürünlerini çok kullanıyorum ve oldukça başarılı ama nemlendiricisini yine denemedim :) Sen yine internetten yorumlara bak derim ;))

      Sil
  14. Komşum üzülme madem çok sevdin, memnunsun alırım ben sana, ne ki yani senden kıymetli mi 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah komşum dimi yani nedir ki bi krem 💕

      Sil
    2. Aynen dizerim boy boy 😉
      Fotolar çok iyi komşum dememisim 😉

      Sil
    3. ahahah yakında senle krem komasına giriyomuşuz komşum 😊seninkiler kadar güzel diğil ıma 💓sen gifleri yapıp sollluyorsun bizi :)

      Sil
    4. Gif seviyorum ya gözde, kore dizilerinden geliyor o ��

      Sil
    5. biliyorum sevdiğini :)) yakışır sana komşum beğeniyorum ben ;)

      Sil
  15. Güzeelllik ya yerim seni :)) yorumunu görünce musmutlu oldum ki ben :) bak her yerden karşına çıkıyorum :D ay benim de yazın t bölgesi yağlanıyor işte karma cildimden çekmedim kimseden çektiğim kadar belki alnım için bende karmadan yağlıya olanından alabilirim. İki farklı ürünle anca toparlayacağım ^^

    YanıtlaSil
  16. Beni az çok bildiğinden şimdi ne diyeceğimi bilemedim ama.. Çok anlaşamıyorum ben ya kozmetik ile.. Ne yapacauk ? :D Birde çok çabuk yüzüm doluşuyor sivilceler ile, o yüzden atlayamıyorum direk ürünlere.. :/
    Ama ellerine sağlık kuzucum, bilgilendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavruu ben bilmez miyim seni :D sen boşver devam bir kalem bir maskara tamamdır sana :)) Yine de bir tane nemlendirici al sen kurumasın yüzün ^.^

      Sil
  17. Bu seriden başka rengini kullanmıştım ben de :D Aslında bir konferansa sponsor olmuşlardı ve bedava edinmiştim :D Böylece baldan tatlı olmuştu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ooo salıncak ne güzel olmuş boşver kullan gitsin miss gibi ^.^

      Sil
  18. Garnier ürünlerine güveniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsini sevemesem de benimde beğendiğim ürünleri fazla :))

      Sil
  19. Garnier'ın nemlendiricisini hiç kullanmadım. Fiyatı gayet uyguna almışsın canım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) Migros şahane bir indirim yapmıştı bende kaçırmak istemedim :)

      Sil
  20. Anneler günü indiriminden bende faydalandım :) Garnier peeling kullandım nemlendirici denemedim fiyatı çok uygunmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peelinglerini bende severek kullanıyorum :)) bu ürünü de bakabilirsin diğerlerini seviyorsan ;)

      Sil
  21. Canım güle güle kullan. Sunumun güzelliğini de farketmedim değil. ..

    YanıtlaSil
  22. garnier in bu tombalak kremlerinden birini kullanmıştım sanırım yeşil olandı, aslında beğenmiştim kokusunu yapısını ama sivilce yapmıştı ne zaman sürsem, o yüzden garnierden uzak durur oldum. siz sağlıklai güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşil olan yağlı ciltler için olanı galiba tam bilmiyorum :)) sivilce yaptıysa bırakman iyi olmuş ;) sanırım karma ve normal ciltler memnun bir tek :D

      Sil
  23. Ben bu ürünün yesil ambalajlı olanını kullandım ve cok memnun kalmıstım kokusu verdiği nem yeterliydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusu çok hafif rahatsız etmediği için bende seviyorum :)) nemlendirmesi benim içinde yeterli düzeyde :)

      Sil
  24. Tam alacaktım ki almaktan vazgeçip başka bir ürün bulmuştum fakat sanırım bundan almalıyım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarı yarıya indirime girdiği zaman bak derim Merve'cim ;))

      Sil
  25. garnier'dan soğudum ya😐 bi süre sonra etkisini göstermeyerek daha da bozuyor sankim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mermeee :)) acaba sivilce problemi yaşayanlarda mı ters tepiyor bende çok çözemedim ama bana iyi geldi şuan sevdim 3 haftadır iyi gidiyor :)

      Sil
  26. güle güle kullan. garnier kremi hiç kullanmadım tereddütteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) indirime girdiği zaman denemek isterseniz şans verebilirsiniz derim :))

      Sil
  27. Hiç denemedim normal cilt tipim merak ettim canım.. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) indirime girdiği zaman bakmanı tavsiye ederim :)

      Sil
  28. Gözde'm bu krem hakkında konuşmuştuk, sana olmaz demiştin. Ben bu ara zaten kremleri bıraktım, yağ sürüyorum komple :-/ Deri değiştiriyorum kuruluktan Gözde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piling yapın bi de dökülmeye ihtimali var mı? 😂

      Sil
    2. Blana'm kötü krem değil yanaklarıma iyi geldi az zaten biter 1 aya bu :)) sana dayanmaz ama bunlar 1 hafta anca gider :D ayy daha şimdi böyleyse sen yazın napıcaksın ki benim yazın güneşlenmekten kuruyor ama senin çok zor ya :((

      Sil
    3. Fenoo 😂peeling, maske blana neler yapıyorduk ama onun cildi zor hakketten ben yine şükredeyim halime :) kuru cilt sıkıntı bide yara oluyor :( blana bebek yağı filan sür

      Sil
  29. Anneler günü indirimi bir bana uğramadı herhal 😂
    Güle güle kullan canım benim uzaktan baktığım şeyler bunlar genelde ki bana da uygun değil 😂😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yakında gene indirimler olur onlara bakarsın mutlaka güzellik ;) teşekkür ederim :) her ürün uymuyor :( diyorum keşke 1 tane olsa tüm yüzümüze iyi gelse ni kadar güzel olur :)))

      Sil
  30. Ben de bu kremlerin yeşil çaylısını kullanıyorum şu an, bunu da kullanabilirim ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu bilemedim ama memnun kalmışsın anladığım kadarıyla :)) eğer cilt tipine uyarsa bak derim ;))

      Sil
  31. Bende bu ürünü bugün aldım kullanıp görecem bakalım. Cildim karma t bölgem yağlı ama nemsiz. İnşallah memnun kalırım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba umarım memnun kalmışsınızdır. Bana yaz dönemi için fazla geldiğinden Bionike markasını kullanıyorum 1 yıldır ve 2. paketime geçtim :)

      Sil