24 Mayıs 2016 Salı

BAŞARDIM - Çekilişi Ben Kazandım

blog çekilişi

Evvvetttt!! Şans sonunda benimde yüzüme güldü diyorum. Blogumu açtığımdan beri nerede çekiliş var ben oraya koştum da durdum. Kimisinin sonucunu ne yalan diyim dört gözle bekledim. Zaman gelipte sonuçlar açıkladığın da 'Yine ben değilim nideeeen niden' şeklinde haykırdım bile.

Bu haykırışlarımı ev sakinlerinin dinlemesinden sonra yavaş yavaş sitemkar sözlerimle çekiliş yapan blogger arkadaşlarımın yorum kısmında da yer verdim. Nasıl mı? dediğinizi duyar gibiyim.

Tam tamına şu şekilde oldu. Nerede çekiliş görsem 'Gözde tut kendini kızım evren seni teğet geçiyor görmez' dedim. Ama yok içim adeta kan ağladı, olmaz katılmalısın hepsine dedim. Bilgisayar tuşları bana zalimce baktı. Çekiliş bilgilerimi yazmadan önce sitem dolu cümleler ettim.

'Hiç umudum yok ama belkim çıkar', 'Bana çıkmaz işte belki', 'Hani olurda bir umut katılayım'.. derken ben böyle sitem ederken şans bana da güldü.
Çekiliş
Birbirinden Güzel Hediyelerim
İnanabiliyor musunuz aa dostalar ben beeen :) Seda'nın blogu olan 'Oje Canavarı'nın blogunda çekilişe katılmıştım. Blogger kontrol panelinde turlarken oda ne adımı gördüm. Ekrana 10 saniye kitlendim. 

Sonra evde bir odadan diğerine koşuyorum tabi. Annemi az biraz sarstım o ara 'ben kazandım ben' diye. Sonuç olarak ümidinizi asla yitirmeyin blogger arkadaşlarım, ben başardıysam hepiniz başarabilirsiniz.

Özenle hazırlanmış bu güzel hediye bir gün sonra elimdeydi. Bu sabah paket elime ulaştığında sevinçten nasıl açacağımı şaşırdım. Oje Canavarı o kadar güzel paketlemiş ki ürünlerin hiç birine bir şey olmamıştı. Birde güzel bir not bırakmış :) Nivea BB kremin kokusuna bayıldım. 

Aynı şekilde hassas ciltler için olan maske ve peelinge çok sevindim. Neredeyse bu ürünlerin hepsi bana uygun. Kullandıkça detaylı incelemelerini de sizlere aktaracağım. Tekrardan Oje Canavarına bu güzel paket için teşekkür ediyorum. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

90 yorum:

  1. Hayırlı olsun çok sevindim gozdem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdican :)) çok teşekkür ederim, şans sana da gelsin diyorum ^.^

      Sil
  2. Şansın daim olsun.Güle güle kullan hepsini ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim 😊hepimize çıksın inşallah ;))

      Sil
  3. Ne güzel. Güle güle kullan. Memnun kal. Bu kadar seviniyorsan yine başına gelsin bari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekilişlere çok katılınca artık bende kazanayım istedim :)) ben kazandım artık çıkmayanlar kazansın ;) çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
  4. Çok sevindim Gözdecim güle güle kullan :) Şnsın bol olsun hep ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın çok teşekkür ederim :)) hepimizin şansı açık olsun :)

      Sil
  5. Güle güle kullan canım, harika ürünlermiş hepsi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünleri bende çok sevdim :) daha güzellerini sen kazanarsın inşallah :))

      Sil
  6. Gözdeeeeeeeeeee :)))))))) evren seni 12 den mi vurmuş bu kezz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah öyle olmuş dimi birdefnemasali bende çok şaşırdım beklemezdim kendimden :) Kore Fenomeni ile takılınca şansı bana bulaştı kesin ;) inşallah sende kazanırsın ^.^

      Sil
  7. iyi günlerde kullanın :) ay bende bikaç kere katıldım banada hiç çıkmadı bu yüzden küstüm çekilişlere bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapma yapma işte bende hep olmuyor bu son dedim ıma çıktı :)) küsme sen arada istediklerine katıl kısmet belki bir bakmışsın sana da çıkmış bende inan tahmin etmezdim ;)

      Sil
  8. Hayırlı olsun.. hediyeleriniz çok hoş. Güle güle kullanın.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) daha güzelleri size de çıksın :*

      Sil
  9. Hayırlı olsun Gözde <3 <3 <3 Bitiremezsen söylersin :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Blana'm hoop sen yardım edersin bana ^.^

      Sil
  10. Şansın daim olsun Gözdecim....Güle güle güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güliz 😊şans bir daha kazanır mıyım çok bilemiyorum ama benden daha çok isteyenlere çıksın inşallah :) teşekkür ederim kullanmaya başladım bile :))

      Sil
  11. tebrikler canım güle güle kullan şansın bol olsun artık :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimizin inşallah İrem Hanım :) bana bu yeter bir kere denk geldi ya çok mutlu oldum :)))

      Sil
  12. Şansın hep böyle devam etsiiiiin :) Tebrik ederim :*** Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın :) daha güzelleri sana çıksın inşallah ^.^

      Sil
  13. Güle güle kullan sansin hep acik olsun bundan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sizlere de çıksın :) hepimiz mutlu olalım :))

      Sil
  14. Tebrik ederim, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  15. tebriklerrr, güzel günlerde kullanın.
    şansınız hep daim olsun inşallahhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimizin şansı açık olsun :)) isteyen herkese çıksın diyorum teşekkür ederim :*

      Sil
  16. Çok şanslısınız, tebriklerr :)) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar şanssızımdır ki normalde inanmakta zorluk bile çektim :)) teşekkür ederim ;)

      Sil
  17. Tebrik ederim Gözdee :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslii :)) çok teşekkür ederim sana da çıksın isteyen herkes çekilişleri kazansın ^^

      Sil
  18. Tebrikler o zaman :) Sonunda olmuş ve olmuşken de tam olmuş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh dimi Naz :)) o kadar sitem ettim ama sonunda en güzellerinden birini kazandım :) sana da çıkar inşallah ^.^

      Sil
  19. Hadi açılışı da yaptı benim komşum. .. kim tutar bizi.😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşum hep senden ötürü 😊normalde listenin beni kabul bilem etmemesi lazımdı bak çok şanssızımdır valla nereye gitsem bi uğursuzluk olur 😂ne zaman senle konuştuk tak bana çıktı 💕ayy bana şans bulaştır komşum :))

      Sil
  20. Nice pics.

    www.chicporadnik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Aslan komşum benim helal sana :D Ne güzel paketler de!
    Bakalım yorumların da akmaya başlar artık ;)
    Teşekkürler Oje canavarı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşuların en birtanesi sana kalpler saçmak isterdim lakin feno havada kapar sonra beni pıçaklar 😂😂
      kullanmaya başladım bile bakalım deneyimlerimi anlatcam, sınavlar geçsinde ;) rahat rahat yazarım artıkın :)

      Sil
  22. Tebrikler, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  23. yazınızı keyifle okudum tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) daha güzelleri size çıksın o zaman diyorum ;))

      Sil
  24. Cikmamis cikmamis ama sonunda harika bir baslangic olmus :) Kismetin acik olsun Gozde, iyi gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi renkli mutfak :)) demek ki sonunda daha güzeli denk gelicekmiş ama ben bilemedim tıbi çok sabırsızım çook :)) daha güzelleri de sana çıksın ;)

      Sil
  25. Yazını okurken kendimi gördüm resmen bende her cekilise atlıyorum ve sonuç hüsran.. Alıştım artık insallah bi gün banada çıkarr. Güle güle kullan canım hediyelerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha Çağla o zaman sana ümidini kaybetme sakın diyorum :D bak bana pes etmedim yenilmedin elbet şans sana da gülecektir ;) teşekkür ederim :)

      Sil
  26. Yanıtlar
    1. teşekkürler, dayanamadım kullanmaya başladım :)) daha güzelleri sende olsun :)

      Sil
  27. Hayırlı olsun. Güle güle kullan. Bu şans seni bırakmasın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) ben bir kere de olsa kazandım artık başkalarına çıksın diyorum ;)

      Sil
  28. Hayirli olsun canim cok sevindim senin adina. Gule gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyimli Anne çok teşekkür ederim ^^ bende çok mutlu oldum, daha güzelleri sana çıksın :))

      Sil
  29. güzellikkkk :)) sen benim nısıl sevindiğimi tahmin etmişsindir :) inşallah sana da çıkar diyorum ^.^

    YanıtlaSil
  30. tebrikler canım.nice nice kazanmalara inşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) bundan sonrakiler sizlere çıksın inşallah ^.^

      Sil
  31. Tebriklerr güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  32. Yanıtlar
    1. senin sayende seda :)) çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
  33. Gözdeciğim kırdın şeytanın bacağını yani yuppiiiii
    Güzel günlerde kullan canım benim ...
    Aynı şey bana Handan blog çekilişinde kitap çıkınca oldu ....
    Yaşasın ....
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. didemika dimii :)) bir kere çıktı ya daha gözüm arkada kalmaz benim :) çok mutlu oluyorsun dimi sende çok şanslıymışsın ^^

      Sil
  34. Yaa çok şanslısın gerçekten :) Güzel günlerde, gülerek kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım :) daha güzellerini sen kazanırsın inşallah ;) teşekkür ederim

      Sil
  35. Ben niye bu postu bu kadar geç gördüm peki? Ah sinirlendim -_-
    Bir daha şanssızım deme ama tamam mı ? Artık şanssızlık bana özel :D
    Güle güle kullan kuzum, güzel günlere :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah yavru bilemedim aslında düştü kontrol panellerine baktım kontrol ettim :)) bak feno ile takıl sana da şans bulaşsın normalde uğursuz ben çıkmaz yani :D ama fenoya dert yandım çıktı 😊şans duası okusun sana ^.^

      Sil
  36. Tebrikler canim güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, daha güzelleri sende olsun ;))

      Sil
  37. Tebrikler güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  38. Tebrikler canım Şans kapıları açıldığına göre devamı da gelsin inş:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) başka güzel hediyelerde sizlerin olsun ^.^

      Sil
  39. Şeytanın bacağını kırmışsın, tebrik ederim. güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) bende şaşırdım beklemiyordum hiç :)

      Sil
  40. Hiiiii çok güzel!
    Güzel günlerde kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim ceyda ;) daha güzelleri sana çıksın ^.^

      Sil
  41. Bende kendim içim öyle diyordum ama oldu bak ;)) denemedim daha bakalım nasıl olacak kuzum :)

    YanıtlaSil
  42. tebrikler, hediyeler de çok güzelmiş güle güle kullanın. :) Ben de hediyelere bayılırım ama hediyeden çok reklam alan bloglara çok özeniyorum sizinki gibi :D bir alsam, benim için çok büyük bir başarı olacak ama zormuş be yaw...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 Size daha güzel hediyeler çıksın 💝 Düzenli yazı yazmak ve blogla ilgilenmek gerekiyor zamanla olur 😉

      Sil