11 Mayıs 2016 Çarşamba

Vaseline Nemlendirici Vücut Losyonu

Vaseline Vücut Losyon Kremleri

Geçtiğimiz yıldan beri severek kullandığım Vaseline nemlendirici losyondan kısaca bahsetmek istiyorum sizlere. Yazın güneşlendikten sonra hem bronzluğumu uzun süre devam ettirmek için hem de vücudumun kurumasını engellemek için bütün yaz boyunca Vaseline losyonu kullandım. 

Krem yapısı olarak hafif sulu olduğu için tam benim istediğim şekildeydi. Vücuduma sürdükten sonra krem yapısı olarak hiç rahatsız etmedi. İçerisinde bulunan saf yulaf özü sayesinde kokusu müthiş.

Oldukça hafif bir kokuya sahip sizi baymıyor, bu nedenle bütün vücuduma rahatlıkla sürebiliyorum. Benim en sevmediğim şey kremi sürdükten sonra koluma dokunduğumda yapış yapış krem hissiyatı vermesidir. Vaseline de böyle olmadığı için çok mutluyum.
vaseline nemlendirici kullananlar
Vaseline Vücut Losyon Kremleri
Gelelim yazın Vaseline nemlendirici vücut losyonunu nasıl kullandığıma. Kış aylarında çok fazla kullanmadım vücudum kuru ya da yağlı olmadığı için ekstra bir bakım istemiyor. Haftada bir gün bile nemlendirsem yetiyor keşke aynı şey yüzüm için de geçerli olsaydı, nasıl mutlu olurdum anlatamam :)

Yazın güneşlendikten sonra ister istemez derim soyuluyordu, birde fazla güneşe maruz kalınca hafif kuruma oluyor. Kurumayı ve derinin soyulmasını engellemek için yeterli düzeyde bir nemlendiriciydi. Kullandıktan sonra soyulmalar durdu, o hafif kuruluk gitti. Tam istediğim gibiydi. 

Geçtiğimiz yaz Gratis'te bir büyük ve küçük boy olmak üzere 2'li olarak indirimdeydi bende bu şekilde aldım. Normal satış fiyatı da pahalı değil. Küçük boy olanı 200 ml onu bitirmeyi başardım. Büyük boy olanı 400 ml daha hiç açılmadı. Bu yaz ayında kullanmaya devam edeceğim ürün oldu. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

72 yorum:

  1. Vazelinin su bazlı o klasik olanlarından bulunduruyorum hep evde topuklarım için özellikle ama bu daha çok ilgimi çekti sürüm kolaylığı var. teşekkürler deneyimini paylaştığın için sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ondan da kullanıyorum arada ama çok yoğun olduğu için rahatsız ediyor bu daha güzel bir bakın derim ;) Şuan da Gratis'te indirimli olması lazım çeşitleri de var :))

      Sil
  2. Vaseline deyince akla hemen diğeri geliyor. Bu ürünü sen beğendiysen şans vermek gerekir tabii;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdicann ben onu güneşlenirken sürüyorum çok hızlı karartıyor :)) bu nemlendirici losyon olduğu için kıvamı çok güzel :)

      Sil
  3. Aslında sevdiğim bir marka ama içeriği konusunda biraz terddütlerim oluştu duyduklarımla. Araştırmadım hala emin değilim. Sadece el için olan ürünlerini kullanıyorum arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan bende merak ettim, olumsuz bir yorum duymadım daha önce :/ el kremleri de çok güzel oluyor :)

      Sil
  4. Çikolatalısını severek kullanıyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet muhteşem kokuyor dimi :))) ben yememek için kendimi zor tuttuğum için onu almıyorum :)

      Sil
  5. vaseline marka olarak sanırım çok olumlu hissettirmiyor eski kremlerinden dolayı, ama annemden ara ara kullanıyorum o topuklarında çok büyük etki görüyor vaseline ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. topuklarıma hiç sürmedim ama diğer kremleri kıvam olarak yoğun ya iyi gelebilir bende denerim aklım da bulunsun ^.^ bunun küçük boyundan deneyebilirsin ama ;))

      Sil
  6. Vaseline bu kremleri ilk çıkarttığında merak etmiştim ama içeriğini okuyunca geri bırakmıştım. Belki şimdilerde düzelmiştir. Biliyosun, 400 ml bir Neutrogena aldım ama küçük bir vazelin deneyebilirim aslında :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha Blanam seni kesmez bu ben diyim sana :D sen bildiğinden şaşma :))

      Sil
  7. Bende kullanabilirim yüzüm çok kuru çünkü görünüşte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzellik :) bunu sakın yüzüne kullanma vücudunu nemlendirmek için kullan vücut losyonu bu ^.^

      Sil
    2. Bana fark etmiyor valla el kremini yüzüme kullanmış insanım ben (kötü örnek )
      Vücudumda yüzüm kadar hassas diye düşünüp kullanıyorum yanii :D

      Sil
    3. ahahaha bende elimde kaldıysa yanaklarıma hemen pıt pııt sürüveriyorum :*

      Sil
  8. vazelin deyince benimde hemen aklıma normal bildiğimiz vazelin geliyor, üstelik elleri yumuşacık yapıyor :) @sevdicann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sanırım herkesin aklına o gelmiş küçük kavonozda bende de var :) her evin kurtarıcısı ;)

      Sil
  9. Ben de yeni kullanmaya başladım bunun kokusu bana bir tuhaf gelmişti, aloe vera ve kakao kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kakaolu olanı yemek istiyorum resmen o yüzden onu almıyorum bilerek :))) bunun kokusu hafif olduğu için seviyorum :)

      Sil
  10. vaseline markasına güveniyorum

    YanıtlaSil
  11. Nemlendirmek sart gerçekten de. Vazelin çok uzun zaman önce kullanmistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim gibi normal ise haftada bir yetiyor, yazın güneşlenince ister istemez hergün krem sürüyorum :)) bakalım başka markaları da denedikçe yazacağım ^.^

      Sil
  12. Çok beğeniyorum ben bu markayı. Aloe veralısı da çok başarılıydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu markanın diğer çeşitlerini de denedim sihirli mavi ;) en son bunu alınca yazmalıyım dedim :)) gerçi 1 sene oldu bereketli ürünmüş bitmedi :))

      Sil
  13. Gözde bak bu bana lazım...Çünkü yazın denizden sonra resmen kabuk atıyorum:)) Yazdım bir köşeye...Sevgiler can....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülizzz canım benim :))) özlemişim seni ^.^ kesinlikle bak bende güneşlendiğim için kuruma oluyor birde derinin soyulmasını da engelliyor iki açıdan da bak derim ;))

      Sil
  14. O dediğin kuruma ve soyulma problemini şuan yaşıyorum ben :( Vaseline markasının başka bir ürününü kullanıp memnun kalmıştım daha önce, dediğin gibi güzel nemlendiriyorsa sanırım denemekte yarar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman kuru ciltlisin bu daha sulu olduğu için nemlendirme de yetersiz kalabilir. Benim sana nacizane tavsiyem neutrogena nemlendiricileri olacak onlar krem yapısı olarak daha başarılı soyulma problemini de azaltabilir canım ;))

      Sil
  15. Bende bunun kakao ışıltılısı var onun da kokusu güzel ama benim cildime ışıltı vermedi. Bir de buna bakıyım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım arkadaşımmm :)) ay onun kokusuna aşığım resmen yeme hissiyatı veriyor bana :D sırf o yüzden almıyorum biliyor musun bu daha hafif :))

      Sil
  16. Hem Vaseline marka hem de vücut losyonu alınır. gÜZEL KOKULARINA BAYILIYORUM BU vücut losyonlarının:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bendee Nilgün hanım :)) Yaz ayları için yeterli düzeyde bir vücut losyonu :)

      Sil
  17. aaa güzellik şaşırdım bende şimdi :(( bende 1 sene oldu alalı ve hiçbir şey olmadı 400 ml olan üstelik hayla iyi kıvam olarak ;) kokuları gerçekten çok güzel çok beğeniyorum allahtan bu sefer yemiyorum :))

    YanıtlaSil
  18. Vaseline zaman zaman tercih ettiğim bir üründür.. Bu ürünü de denemek isterim. Çok teşekkürler bu açıklayıcı bilgiler için. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :)) bilgilendirebildiysem ne mutlu bana diyorum :) 200 ml olan küçük boylarından deneyebilirsiniz ;)

      Sil
  19. Uzun süre kullandıktan sonra bıraktım, güzel ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ara verip kullanıyorum :)) kışın çok tercih etmesem de yaz aylarında kurtarıcım :)

      Sil
  20. ahahahah güzellik anladın dimi sen beni direk :D geçen yanlışlıkla meyveli duş jeli ağzıma kaçtı beni görmen lazım hımm fena değilmiş diyorum 😂😂artık kendimden şüpheleniyorum o derece bak :))

    kesinlikle o sıcaktan öyle olmuş birde son tüketim tarihine dikkat etmek lazım ben serin yere koyuyorum bilerek nasolsa kullanmayacağım şimdi dediğim için el altında bulunsun istemiyorum ^.^

    YanıtlaSil
  21. Ev arkadaşım kakaolusunu çok fazla kullanmıştı, bende ondan alıp denemiştim :) Beğeniyorum bu markayı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah o kakaolu ya bitirdi hepimizi sanırım :))) o zaman şanslıymışsın ben hep merak edip hım dur bunu da deneyeyim diye alıyorum :D

      Sil
  22. Bu ürüne mutlaka bakmalıyım kuruma olayı bende de var.
    Güzel nemlendiriyorsa bakacağım tavsiye için teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuruma varsa yetersiz kalabilir ama denemekte fayda var diyorum :))

      Sil
  23. Ben de kullanıyorum. Nemlendirmesini çok iyi buluyorum. Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kesinlikle bende memnunum :) musmutlu günler ^.^

      Sil
  24. Bende severek kullanıyorum, her rengi şahane tavsiye ederım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğerlerini de denedim şimdi bundan devam edeyim dedim :)) yazın diğerlerinden de zulalarım ıma :)

      Sil
  25. Eski vazelinler topuklarda dirseklerde çok etkili oluyor ama bu urunleride çok başarıli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onu da kullandım kıvam olarak çok yoğun olduğu için çok tercih edemiyorum bunlar daha başarılı geliyor o konuda :))

      Sil
  26. Yine harika fotoğraflar komşum, bayıldım :)
    Ben de losyon formunda olanları seviyorum, yağlı his hoşuma gitmiyor. Güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşum ay bende işte ama yazın brozlasmak için o yağlı olan çok iyi 😊 ama losyon can ya ınam sen sevdiysen fotografları afferim bana 😚

      Sil
  27. Canım selam ;
    Eskiden çok sık kullandığım bir ürüdü ... Uzun süredir hiç aklıma bile gelmiyordu ... İyi ki hatırlattın ; teşekkürler
    Yapısı gerçekten de yapış yapış olmadı hiç bir zaman güzelliği bundandı ...
    Sevgiyle kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. didemika dimi bende çok seviyorum öyle olmamasını :)) bende her zaman kullanamıyorum ancak yaz ayların da kışın gözüm çok görmüyor :) öpüyorum seni koskacaman ^.^

      Sil
  28. içeriği kötü olsa da etkisini seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlar da karşılaştım bende mutlaka bakıcam içeriğine öğrendiğim iyi oldu :)) krem yapısı olarak çok güzel :)

      Sil
  29. Süper! Gözde yapış yapış hissine gıcık oluyordum ki güzel alternatif oldu ;) teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşumm :)) gerçekten çok güzel o yapıda olması böyle yapış yapış yapıyor ya kremler kullanmıyorum ben illet oluyorum 😂😂

      Sil
    2. Sen olursun da ben olmam mi? 😂

      Sil
    3. ahahah o zaman birlikte tiksinelim 😂😂

      Sil
  30. Güzel bir paylaşım olmuş bloğuma beklerim bir gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) mutlaka uğrayacağım :)

      Sil
  31. Gözde ismini görünce adaşımın bloguna uğramak istedim. Bloguna göz gezdirdim de paylaşımların çok güzel benim gibi her telden sevenlerdensin :) Memnun oldum, bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok sevindim adaşımı gördüğüme, ordan burdan yazmayı seviyorum :)) youtube kanalınıza baktım :) maşallah kızınız çok şekermiş <3

      Sil
  32. çok sevdiğim bittikçe aldığım, çeşitleri arasında en çok tercih ettiğim nemlendiricim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde şuan 2 çeşidini kullandım bunun kokusu hafif olduğu için çok seviyorum :))

      Sil
  33. En beğendiğim losyon ;)

    YanıtlaSil
  34. yazın çok kullandığım bir ürün bitmişti almam lazım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan Migros'ta indirimdeymiş bakabilirsiniz ;))

      Sil