6 Mayıs 2016 Cuma

Ev Dekorasyonununda Kilim Kullanımı

dekorasyonda kilim

Benim en sevdiğim kategorilerden birisi olan 'Hobi Köşem' alanını ne kadar sevsem de oldukça seyrek yazdığımı farkettim. Gerçi ben bu aralar yoğunluktan yazı yazmaya dahi zor zaman buluyorum. Tam yoğunluğu azalttım diyorum ya bir işim çıkıyor ya da yazmak içimden gelmiyor. 

İçimden gelmeyince de bilgisayarın başına çok geçmek istemiyorum. Şu sıra Çanakkale'de havalar yağmurlu olunca bende kendimi yarım kalan kitaplarıma ve filmlerime verdim. Aslında iyi oldu diyorum, yarım bıraktıklarımı tamamla fırsatı buluyorum bu sayede. 

Biraz sohbet gibi oldu gelelim asıl konuya. Ben kilim çok seviyorum özellikle evde böyle büyük her yeri kaplayan halıları sevmediğim için kilimler gözüme daha güzel geliyor.
kilim yastık
Dekorasyonda Kilim
İlerde kendi evim olduğun da ilk işim kilimlerle bir şeyler yapmak olacak. İnternetteki bu fotoğrafları gördükçe gözlerimden kalpçikler taşıyor. Çok güzel değiller mi sizcede??

Evde küçük küçük objeler yerine daha sade daha geniş alan yaratacak dizaynlar oluşturmalı. Mesela ağaçtan yapılan yemek masalarına bayılıyorum. Hatta sizin için bir tane görselini ekliyim. Mudo Concept de gördüğüm zaman beğenmiştim ama çok pahalı hatta bazıları uçuk fiyatlara sahip..
Mudo Concept
Mudo Concept Yemek Masası
Şu sıralar yastıklarla kafayı bozduğum için bu modeller çok hoşuma gitti. Sadece oturma odaların da değil yatak odası içinde çok şık durmuş. Gözde bunların hepsini beğendi şuan yazarken hepsi benim olmalı diyorum :)
Kilim Desenleri
Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

66 yorum:

  1. Gözde'ciğim kilim çok pratik ve estetik, halıdan kolay yıkanır, balkonun varsa balkonda yıkarsın mis gibi, halı toz yuvası oluyor:( ama kışın soğuk iklimde yaşayınca mecbur halı seriyoruz:( ahşap masalar da çok güzel, sıcak ve insanın doğasına yakın bir malzeme olduğundan ben de ahşabı hep tercih ediyorum. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında doğru diyosun kışın ısıtmaz her türlü sıkıntı yaratır ama bende halı çok sevemiyorum yeri küçültünce sevemiyorum nedense :( ahşap masalar çok güzel dimi böyle daha güzel geliyorlar gözüme :))

      Sil
  2. İnşallah tez zamanda dilediğin gibi evin olsun ve istediğin gibi kilimlerle dekorasyon yap canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :)) çok mutlu oldum yoruma inşallah hepimizin istediği gibi olur :)

      Sil
  3. Bütün kareler harika. Hepsine ayrı ayrı bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah birde foroğrafları eklerken sen beni düşün :)) istiyorum nolur benim olsunlar diyorum :)

      Sil
  4. Kilim desenini çok seviyorum ama yerde kilim sevmiyorum Gözde :-/ Bence süpürmesi dert, silkmesi dert, toz oluyor :)) Dağınık bunu okursa yorum yapmadan gider, söyleyeyim :P Öpüyorum galp galp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah Blanam ya sen kullanma zaten günde kaç kere silersin eyvahlar olsun derim :D Dağınık bence hiç bu yorumu görmesin yoksa beni izleyicisinden çıkarıcak :))) bende halı yıkamaya veririm ileride sürekli :))

      Sil
  5. çok hoş kilim deseni sevmem ama kilimin kendisini seviyorum nasıl oluyorsa :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimcik düşününce bende bilemedim İrem Hanım :)) her kilim deseni güzel olmuyor ama bazıları mükemmel :)

      Sil
  6. Kilimi farklı şekillerde değerlendirmek iyi fikir gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yatak odasın da yastık olarak yapıldığını görünce çok hoşuma gitti :)

      Sil
  7. Bende seviyorum bu deseni ama sadece uzaktan:) bu huyuma gicik oluyorum ne guzel diyorum al evine farkli farkli guzelde duruyor sonra vazgeciyorum cunku onlar pembe degill cunku evimin konseptine gitmiyor:)) balkona insllah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah süslü ya :)) gülümsettin yorumunla keşke pembesi olsa bende isterdim ki mesela turkuaz rengi de olsa ohh ne güzel olurdu :) ama balkona deneyebilirsin orada da güzel duracağına eminim ;))

      Sil
  8. Hello dear,
    nice post! Everything looks so amazing! I would love to make my home look like that!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much for the nice comments :)) I'm following you ;)

      Sil
    2. Hello sweetie, I'm following back! Have a nice weekend!

      Sil
  9. Fotoğrafların hepsi birbirinden güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  10. Mutfak ve balkonum da kilim kullanıyorum temizliği biraz zorluyor canım. Özellikle çektirirken sıkıntı yine de güzel duruşunu bende sevdiğim için kaldırmaya kıyamıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım bende de aynı durum geçerli olacak, temizlemesini bilemiyorum şimdiden ama güzel durduğu için mutlaka alırım :))

      Sil
  11. 2. fotoğraftaki köşeyi çok sevdim ben yalnız.. Al kitabını kahveni, dal başka dünyalara ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavru ya dimi dimiii :)) tam kafa dinlemelik arada pencereden de bak dışarı ohh mis gibi cillop gibi hatta :D

      Sil
  12. Hem çok hafif oluyor kilimler, sıcacık desenleri var hepsinin. Güneş görmeyen evlerde kış mevsiminde kullanımı zor olur ama ferah mekanlar yaratmak için ideal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok aksesuarlı, eşyalı evleri sevemiyorum. daha ferah olmalı o yüzden kilim de bana daha yatkın geliyor :)) birde halılar ağar içimi daraltıyo kilim dediğiniz gibi hafif ve sıcacık desenlere sahip :)

      Sil
  13. Bir zamanlar burun kıvrılan kilimler yine moda anlaşılan. Mutfaklarda ara yerlerde falan iyi olabilir ama çok kayıyorlar ya.Gerçi salla silkele yay modu fena değil.Kararsız kaldım bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar moda olsunlar bence de şuan moda değil sanırım ben çok seviyorum her türlü :)) ah evet altı çok kayıyor ama kaydırmazlıkla engellenebiliyor :) temizliğini bilemedim ama balkon da iki çırp oldu bitti ;))

      Sil
  14. Bende kilim desenlerini çok seviyorum :)
    Her zaman en iyi ve güzelleri bence onlar bende bahçeli balkonlu bi evim olursa orda kullanmak istiyorum :)
    İlk yorum atamadım ama bugün yorum attığım tek insansın blogumda da açıkladım en yakın arkadaşımın kınası vardı yeni girdim eve ve ilk işim yorum yazmak oldu diyebiliriz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy olsun sen yaz bana her türlü :)) senin yorumlarını gördüğüm zaman mutlu oluyorum ki ^.^
      o zaman bugünkü yoğunluğun da bana vakit ayırdığın için mısmıtlı oldum :)) ikimiz de aynı tarz seviyoruz demek ki bende bayılıyorum bahçe, balkon her yerde kilim olsun yeter ;)

      Sil
  15. thank you :)) happy weekends ^^

    YanıtlaSil
  16. Kilimlerin farklı şekillerde değerlendirilmesini çok sevdim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimi yaratıcı şeyleri bende seviyorum :)))

      Sil
  17. Kilim kumaşıyla yapılmış minderler ne kadar güzel duruyor öyle :) Eve farklı bi hava katıyor kesinlikle. Alerjim olmasa hiç düşünmeden alırdım. Kaşındırıyor beni bu tür kumaşlar. Evde de halı kullanamıyorum o yüzden. Patchwork halı tercih ediyorum hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif halı bende hiç sevmiyorum :( alerjinin olması kötü olmuş bende temizlerken sorun yaşar mıyım diyorum :)) hem yastık hem de duvar süsü fikri çok orjinal geldi bana :)

      Sil
  18. kilimlerin kattığı o otantik ve sıcak havayı ben de çok seviyorum. bir de kaymasalar süper olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha dimi ya yürürken düşme ihtimali var :D bende çok seviyorum bakalım ileri de nasıl kullanıcam :))

      Sil
  19. Kilimler desen olarak ve haliya göre az toz tutması temizliğinin kolay olması iyi özellik olsada kışlık olarak pek ısıtma özelliğinin olmadığını düşünüyorum ınş ilerde hayalin gerçek olur canım.




























    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim de tek düşündüğüm yanı o ısıtma konusun da yetersiz bende biraz soğuğu seviyorum :)) bakalım sevmezsem halıya dönerim mecburen :)

      Sil
  20. Aslında hoş görüntüler. Ama ben daha çok otantik değil de vintage havası seviyorum ev dekorasyonunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle de güzel oluyor :)) bakalım ileri de nasıl olacak fikrim :)

      Sil
  21. çok güzel hepsi ben de mudonun ürünlerine bayılıyorum ama dediğin gibi çok pahalı yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle fiyatları çok uçuk ama çok da güzeller :))

      Sil
  22. Yastık olanlar çok güzel 😊

    YanıtlaSil
  23. Ben çok fazla sevmezdim ama dekore edilince güzel görünüyorlarmış :D O yazamama, üşengeçlik duygusunu çok iyi anlıyorum, bende de bol miktarda var :D Bir köşede oturup tavana bakmak istiyorum :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha salıncak tavana bakma olayını sevdim bak :D nedense şu aralar canım hiçbir şey yapmak istemiyor :( kilim desenlerinin hepsi güzel değil ondan sevemeyebilirsin :)))

      Sil
  24. denemek istiyorum ama annemin fikrini de buraya yazıyorum: '' evlen, kendi evinde yaparsın. '' :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha yorumun beni çok güldürdü 😂😂benim annem de annesini söylüyor, bende o yüzden yazı da kendi evimde didim :)))

      Sil
  25. Great post inspiration dear, I'm follow back, kisses!
    http://www.lookwhatimwearingtoday.com

    YanıtlaSil
  26. Dekorasyoda kilim kullanımı yeniden trendler arasına girdi, benim gibi kilim sevenlere de gün doğdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende bendee diyorum o zaman çok seviyorum

      Sil
  27. Ben ufak bir kilim çocuk odasında yazın kullanıyorum. Makineye atıyorum sık kökenininsen iyi oluyor böyle. Aslında etnik desenleri seviyorum.ben de senin gibi ama sark köşesi yapacak kadar değil...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah anne güncesi son cümle ile beni çok güldürdün :)) etnik desenler gerçekten çok güzel oluyor bende şark köşesi istemem evimde :D

      Sil
  28. Kilim dendiği zaman benimde ilk aklıma gelen şark köşeleri oluyor biliyormusun :))
    Görseldeki kırlentlerde modası hiç geçmeyen tarzdan ve oldukça asil duruyorlar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah açelyam :)) anne güncesiyle beraber güldürdünüz beni :D ben daha çok kırmızı yoğunlukta olanları sevmiyorum :) daha modern olanlardan bahsetmek istemiştim aslında ;))

      Sil
  29. Kilim desenli yastıkları kırlentleri görünce şark odaları geldi aklıma, hala yapılıyor mu bilmiyorum. Eskiden modaydı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bilmiyorum ki ama benim istediğim kırmızılardan ziyade mavi, turkuaz,turuncu renkler filan :))

      Sil
  30. güzellik ben senin yorumunu severim hatun :)) bendensin ki sende ^.^ ben ilerde kendi evime yapayım boy boy fotoğraflar çekeceğim :))))

    YanıtlaSil
  31. Ben de senin bu tip yazılarını çok seviyorum sevgili Gözde. yazması çok zor farkındayım... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) yazarken seviyorum ama dediğin gibi bazen zorluyor anlatması :)

      Sil
  32. Kilim gerçekten güzel bir dekor... Bir de çok eskilerden, hikayesi olanlardan bulursak çok daha kıymetli... Kıymetini bilmek lazım, şimdilerde böyle el emekleri hızla yok oluyor... Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle 😔 Oysa çok daha güzel duruyor evlerde normal halılardansa her türlü kilim diyorum 😊

      Sil
  33. Kilimlere ve kilim desenlerine bayılıyorum. Etnik çizgiler de hoşuma gidiyor dekorasyonda ancak kullanamıyorum kendi evimde. Nedense iş seçip almaya gelince elim hep daha sade renklere gidiyor.
    Yukarıdaki yastık kılıflarına bayıldım mesela. Harikalar.
    Teşekkürler derleyip sunduğun için. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim 😊 Bende çok seviyorum etnik çizgileri odama kilim almak için çok niyetlendim ama bir türlü nasip olmadı 🙈 Yastıklar favorim inşallah ilerde evlendiğimde yapmayı düşünüyorum 😌

      Sil
  34. Kesinlikle bende çok seviyorum basit bir detay anında odanın havasını değiştiriyor 😊

    YanıtlaSil