17 Mayıs 2016 Salı

Fotofonik ile Anılarınızı Ölümsüzleştirin


Fotofonik

Birkaç gün önce Fotofonik sitesinden çok güzel bir paket evime ulaştı. Sizlerde benim gibi nostaljik dekorasyon ürünlerini sever misiniz? Blogumda elimden geldiğince sizlere bu yanımı göstermeye çalışıyorum. 

Fotofonik sitesini gördüğüm zaman açıkçası çok şaşırdım. Türkiye'de daha önce bu şekilde baskı yapan bir site ile karşılaşmadım. Düşünsenize sevdiğimiz fotoğrafları retrofonik kartlara basarak sıradan fotoğraf baskısından uzaklaştırıyorlar.

Telefonda veya bilgisayarda sakladığımız bizim için güzel anıları hatırlatacak olan fotoğrafları duvarda, masada veya pano haline dönüştürerek yansıtma şansına sahip olabiliyoruz. Üstelik retrofonik fotoğrafları 3 farklı boyut seçeneği ile karşımızda. 
fotofonik baskı
Fotofonik Fotoğraf Baskısı
Ben Small, Medium ve Large boyutlarından orta boy olan Medium boyutunu seçtim. 11x13 cm boyutlarında 16 adet retrofonik karttan oluşuyor. Retrofonik kartın özelliği ise 350 gr kuşe kağıdına basıldığı için normal fotoğraflara göre daha kalın yapıda olması. Bu şekilde fotoğraflar hemen yıpranmadığı için uzun yıllar korunabiliyor :) Benim çocukluk fotoğrafları genelde yıpranmış durumda. 

Fotoğrafta gördüğünüz sol alt köşedeki ahşap ise Woodie. El yapımı olarak yontulmuş, bu ahşap stand sayesinde bastırdığınız fotoğraflarınızdan seçtiklerinizi ruh halinize göre istediğiniz gibi değiştirerek koyabilirsiniz. Tek sıkıntısı 1 tane fotoğraf koyduğunuz da çok geriye yaslandığı için arkasına 3-4 tane daha fotoğrafı ekleyerek bu duruma benim gibi çözüm bulabilirsiniz :)
kişiye özel hediye
Fotofonik
Sitede sadece fotoğraf baskısı yok rozet, yastık ve magnet baskıları da yapılıyor. Magnetler yuvarlak olarak tasarlanmış oldukça şirinler. Benim aklım nerde kaldı onu size söyleyeyim fotoğrafların birleşiminden oluşan posterde. Odamda yatağımın başında duvar olsa kesinlikle böyle bir şey yapardım. 

Onun dışında sistem şu şekilde işliyor. Bilgisayardan ya da instagramızdan fotoğraflarınızı seçiyorsunuz siteye yüklüyor, ardından altına dilediğiniz gibi not ekleyebiliyorsunuz. Sipariş tamalandıktan sonra durumunu siteden bakabilirsiniz, kargo 3 gün sonra elime ulaştı. Üstelik kargo ücreti aldıklarınıza dahil değil. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

67 yorum:

  1. ne güzeller magnet yaptırmak süper fikirmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) buzdolabını fotoğraflarla süslemek için magnetler çok şirin durur :)

      Sil
  2. harikalar! kendimi bildim bileli şu polaroid fotoğrafları çok severim, nostaljik bulurum :) yastık da harika fikirmiş, hele ki sevdiğniz bir yerin manzarası basılırsa ne yakışır salona.. bilgilendirme için çok teşekkürler canım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bende çok seviyorum fotoğraf çıktıları ile duvarları süslesem komple doymam o derece :)) yastık dediğin gibi çok güzel olurmuş güzel fikir oldu :)

      Sil
  3. Ben yastıkları sevdim Gözde :)) Minnoş yastıklara bayılıyorum <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yastık hastalığı da var Blana'm :)) 3 tane yastıkla yatıyorum bunlardan bana en az 2 tane lazım :D

      Sil
    2. Fotoğrafımızı bastıralım kol kola <3

      Sil
    3. ahahah neden olmasın ki Blanam :)))

      Sil
  4. En değerli bulduğum fotoğraflar için tercih ediyorum retrofonik kartları^
    Çok güzeller, magnetler de çok renkli neşeli:) keyifle kullanın❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çocukluk fotoğraflarında çok seviyorum ben, eskiye götürüyor ya ondan :) magnetler buzdolabını süslemek için birebir :) daha güzelleri seninle olsun ;))

      Sil
  5. Nasıl güzel oldu bu yazı anlatamam. Düğünümde süsleme için fotoğraf baskısı yaptıracaktım. Bunlar daha kaliteli ve güzel duruyor. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman ne mutlu bana diyorum, yardımcı olabildiysem 😊düğün süslemesi için de çok güzel olur ben doğum günü için olanını görmüştüm harika duruyor :))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) daha güzelleri seninle olsun :))

      Sil
  7. Fotoğrafların duvarda bir pano haline getirilmiş hali mükemmel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh dimi ya :) yatak baş ucum cam olmasaydı duvar olsaydı kesinlikle bundan yaptırırdım :)) kenarlarından da led ışıkları geçtik mi akşam harika durur :)

      Sil
  8. Çok güzel hepsi.. Ben bayılırım böyle şeylere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) o zaman sitesine bakmalısın fiyat olarak da oldukça uygunlar :)

      Sil
  9. Çok güzelmiş canım ben bu fotoğrafları duvara ipe minik mandalla tutturulmasını çok seviyorum çok güzel duruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitesinde o şekilde de mevcut süslü :)) ip ve mandal satıyorlar :) ona benzer duvarıma yaptığım için bu seferde böyle olsun dedim ^.^

      Sil
  10. Çok güzell komşum!!!! güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşumm :) teşekkür ederim daha güzelleri sende olsun 💕

      Sil
  11. Çok güzelmiş ya iyi bir hediye olabilir bence teşekkürler gözde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) hem hediye hem de kendimiz için :))

      Sil
  12. Ay Gözdeee, bayıldım ya ❤
    Ama benimde aklım fotoğraflardan oluşan posterde kaldı, düşüneyim bir bunu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavruu :)) dimi dimiii bende çok sevdim, o şekilde yatak baş ucuna çok isterim artık ilerde diyorum :*

      Sil
  13. retro kartlar güzelmiş gözdecim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın :) teşekkür ederim daha güzelleri sende olsun ^.^

      Sil
  14. güzellikkk :)) sıradan hediyelere göre oldukça güzel bir hediye fikri ;) teşekkür ederim bal surat ^.^

    YanıtlaSil
  15. Hediye fikri olarak çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  16. Kart fikri çok güzelmiiş :D Kartlarla tüm duvarı doldurmak isterdim ben de, hatta merdiven duvarı daha güzel olur, yukarı çıktıkça fotoğrafları görürsün :D Tabii şimdilik hepsi hayalden ibaret :D Bir gün gerçek olacaklarını umuyorum :D
    Güle güle kullaaan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salıncakkk :)) ilerde öyle evim olursa hep hayalim, çocuklarımın doğdukları andan itibaren böyle basamakları çıktıkça düşünsene büyümelerini gösterebilirsin 😊😊 inşallah ikimizin hayali de gerçek olsun ^.^ daha güzelleri sende olsun ;)

      Sil
  17. Hediye olarak güzel fikirler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende hediye olarak verebilirim sevdiklerime :))

      Sil
  18. blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım, çok tatlı dolu dolu bir blogunuz var çok sevdim:)
    bu sıcakkanlılığınızla nice yazılar yazmanız dileğiyle, hoşçakalın :')
    http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim 😊bu güzel yorumunuzu okuduktan sonra günüm çok güzel geçecek :)) sizinde daha güzel yerlere gelmenizi dilerim, gününüz musmutlu geçsin :)

      Sil
  19. çok güzeller yaa.uğramak lazım gercekten.paylaşım için tesekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, çok seviyorum böyle dekorasyon fikirlerini :))

      Sil
  20. Ne güzel bir çalışma yapılmış hepsi ayrı güzel.

    YanıtlaSil
  21. Küçükken babamın polaroid makinesi vardı. Ne çok çekerdi bizi, o anlara gittim. Tabii o zaman "Güzel çıkmamış yeniden çek." kaprisi yapamazdık. Her anın bir fotoğrafı olmalıydı sadece. Onun için 'Çekiyorum', geri sayımlar vardı Şimdi çat çut çek gitsin, olmadı zibilyon kere tekrar edersin. Retrofonik kart güzel bir seçim. İki pıtık kız ve saklanacak güzel bir an.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu :)) bende instax mini 8 almayı istiyorum. Hemen fotoğrafı basması çok güzel çok seviyorum polaroid fotoğrafları :) kesinlikle olmadı baştan çek yok o yok bu demiyorsan tamamen doğal o an ne yakalarsan :))) ablamla çocukluğa dair en güzel fotoğraflardan bir tanesi çok değerli benim için ;))

      Sil
  22. Ne kadar güzel bir düşünce. Magnetlerde , fotoğraflar da çok güzel. Ayrıca fotoğrafların kutusu çok hoşuma gitti. Evinizi güzelce süsleyecekler. Ne mutlu size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemeye almak istedim fakat olmadı. Sanırım sistemde bir sorun var.

      Sil
    2. çok teşekkür ederim :)) fotoğraflara karşı biraz tutkum var evin her yerini fotoğraflarla döşesem anca yeter bana :))) arada hata var diyor bir süre sonra tekrar denediğiniz de düzelebiliyor ;)

      Sil
  23. Çook güzel ya ben özellikle yastıklara bayıldım zaten böyle şeylere aşırı ilgim var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesli :) yastıklar çok şirin bana yetmiyor ama en az 2-3 tane lazım onların üstüne atıcaksın kendini kitap okuyacaksın nısıl ama ^.^

      Sil
  24. Selam Gözde'ciğim.Fotoğraf çekmeye çok meraklıyım.Uygulamayı dikkatli bir şekilde okudum ve biraz unutkan oldum artık canım.Yazının fotosunu çektim o nedenle, bilgine kızım.Çalışma ve sonuç çok güzeldi. Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece ablam :)) ah unutkanlık bende de var başa bela her şeyi not ediyorum o yüzden :) beğenmene çok sevindim daha güzelleri seninle olsun diyorum :) Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  25. ay hepsi çok güzel bunların bayıldım.

    YanıtlaSil
  26. Komşum harika bunlar! Zevkini konuşturmuşsun yine :)
    Siteyi duymamıştım, hediye için de harika fikir.
    Ben de diyorum ilk fotoğrafı bir yerden çıkaracağım, senmişsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha siz daha önceden gördünüz bu fotoğrafı ;)) teşekkür ederim komşum :) Atakanla sizlerin de çok güzel fotoğrafları olsun böyle ki ^.^

      Sil
  27. Çok iyi fikir. Hepsi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim daha güzelleri seninle olsun :)))

      Sil
  28. Çok güzel bir fikir özellikle magnetler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buzdolabını süslemek için çok güzel oluyor :))

      Sil
  29. Magnetler çok güzel. O polaroid fotoğraflar da bAna 80 li yillarimi hatırlatıyor. Çok şirin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. polaroid fotoğraflarla evi kaplasam gene doymam sanırım Nilgün Hanım çok seviyorum :))

      Sil
  30. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim daha güzelleri sizinle olsun :))

      Sil
  31. Çok güzelmiş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  32. Merhabalar :) Yabancı mektup arkadaşlarıma yollamak için bende bu kartlardan bastırmak istiyorum. Ama benim yapmak istediğim kartpostal mantığında olacak, arkasına yollarken kendim bir şeyler yazmak istiyorum.. Öğrenmek istediğim çıkarttığınız bu kartların arkasında herhangi bir yazı var mı? Ona göre bende sipariş vereceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yorumunuza geç dönebildim :( Şimdi fotoğrafları siteye yüklediğinizde zaten altında beyaz kocaman boş bir bölge kalıyor oraya istediğiniz yazıyı da yazdırabiliyorsunuz bu şekilde yazı uçup gitmemiş oluyor ;) Ben bi kısmının altına yazılar yazdırttım :) Bunun dışında fotoğrafın arkasına yazabilirsiniz ^^

      Sil