20 Mayıs 2016 Cuma

Yeni Pastel Ojelerim - 100 ve 762 Numara

pastel oje renkleri

Geçtiğimiz 'Anneler Günü' indiriminden yararlanmayan kaç kişi kaldık ki diyorum şunun şurasında. O indirimlerde kendimi deli gibi kaybetmişken üzerine gelen indirim mesajları ile gözlerim de 'indirim indiriiiimmm' aşağıya doğru inen ok simgelerini görmenizi çok isterdim. 

Alışverişime Gratis ile başladım, denemek istediğim ürünlerin bir çoğunu alabildiğim için çok mutluyum. Hepsini birlikte yazmak yerine denedikçe sizlere yazmaya karar verdim. Bugün sizlere indirimden aldığım Pastel'in 2 yeni ojesinden bahsedeceğim.

2 kutu ojem dolup taşmaya başlamış üzerine de kapaklarını kapatamamaya başlayınca bende kurumaya başlayanları ayıkladım. Onların boşluğunu da indirimden aldıklarım ile doldurmaya başladım bile, bu gidişle bu kutular dolup taşıcak.
Pastel 762 Numaralı Oje
Pastel Nude 762 Numaralı Oje
Bu kadar çok oje alıpta hepsini bitiremeyen bir Gözde varsa bu duruma şaşırmam diyorum. En çok yaz dönemi oje kullanıyorum. Plaja gittiğim de rengarenk ojelerle kumu avuçlarımın arasından kayıp gitmesine bayılıyorum. Hatta denizdeyken suyun altında ellerimi hareket ettirirken, güneşin tırnaklarımı ışıl ışıl yapmasını sevdiğim için denizden çıkınca buruşuk ellere sahip olduğum doğrudur :)

Gelelim benim size tanıtacağım ojelere. Bu iki ojeyi seçerken Nail Art yapmak için bu tonlarda aldım. İlk rengim Pastel'in Nude serisinden 762 numaralı ojesi. Tam ten rengi, gül kurusunun açık tonu olarak düşünebilirsiniz. Daha öncede Nude serisinden alıp memnun kaldığım için bu serinin renklerine güveniyorum.
pastel 100 numaralı oje
Pastel 100 Numara
Diğer renk ise Pastel'in 100 numaralı ojesi. Doğruyu söylemek gerekirse diğer ojeyi silip yenisini silmeye çok üşendiğim için bende üzerine rastgele çizikler attım. Sadece size rengini göstermek içindi :) Normalde tırnak dekorasyon süngerine bir miktar döküp uçlarına batırıp çekiyorum. 

Bu seferlik vakitsizlikten bu şekilde yaptım. Fotoğraflardan sonra ilk işim ojeleri komple sildikten sonra 762 numarayı 2 kat sürüp kullanmak oldu. Tanesi 2.50 tl idi, ikinci oje %50 indirimli olarak satıştaydılar.

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

72 yorum:

  1. Çok güzel olmuş tam yazlık mavi.. Ben de deneyeceğim bunu çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) but onlar kullanışlı oluyor :)

      Sil
  2. Gözde ojeleri çok severim bak...Özellikle pastel renkler benimde favorim...:)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülizz :)) aldıkça alıyorum tutamıyorum kendimi sevilmez mi ki ya bu renkler ^.^

      Sil
  3. 100 numara tam 10 numaraymiş bayıldım renge..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim İrem, senin seveceğin tonlar :))

      Sil
  4. İki kutu oje mi?! :)) Ben artık çok beğenmediğim sürece yeni oje almıyorum, elimdekileri bitirmem lazım Gözde :)) Neyse ki, Flormar'ın bir kırmızısında zafere ulaşmak üzereyim. :) Pastelin nude serisi favorim, stone rengine de bak :)) <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah blana'm ya sorma aldıkça alıyorum geçen kapatamadım kapaklarını ayıkladım 3-5 attım hep :))) sen farlara hastasın bende ojelere işte :D ay bakmaz mıyım ya bakarım tıbisi :*

      Sil
  5. Güle güle kullan Gözde, mavi oje görünce dayanamıyorum beeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim 😊mavinin bütün tonlarını aldım sanırım buz mavisi, gece mavisi, turkuazı, simlisi, simsizi derken bir baktım mavi cenneti olmuş evde :))

      Sil
  6. Ikisinin renkleri de cok guzel, gule gule kullan Gozde. Bende en cok yazin oje kullanmayi sevenlerdenim :) Yazin civiltisi baska oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kışın nedense üşeniyorum ama yazın sürekli değiştiriyorum bazende uçları soyulmaya başlayınca başka renk ojeyle uçlarına süngeri batırıp çekiyorum desen oluyor :))

      Sil
  7. Nude serisi zaten harika.100 numarayı da çıkar çıkmaz almıştım ve yazları severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ne güzel ikimizde aynılarını almışız ben nude serisini komple alacağım sanırım :)

      Sil
  8. ahahhaaa gözde nude olan vardı bende kullandım bi ara :))) Fena değildi bana göre ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde sürdüm 5 dk rengine baktım sildim, kurumuş bile olabilir... rengi hoşuma gitti heveslendim ruh ikizim 😂😂😂 feno şaşar 😂😂😂

      Sil
    2. ahahahha 😂fenom dur şuan şoktayım kendime gelmem lazım ne diyosun oje mi :))) ooo ben sana alırım yenilerini ;)

      komşum bak feno da var sende yok olmaz bu böyle sana da alalım ;)

      Sil
    3. Evet komşum bende insanım 😂😂😂 bazen çok feminen takılıyor olabilirim 😉 al bana köyü bordo da seviyorum 😂😂😂 nude de 😉

      Sil
    4. ahahaha komşum ya 😂😂tamam ne istersen sen yeterki sür alırız onda sıkıntı yok ^.^

      Sil
    5. tırnaklarına da bakım yap diyorsun taam peki :))

      Sil
    6. bak ya :) en azından evde ruj sür demiyorum dimiii ;))

      Sil
    7. Dimi onu diyen de var ������

      Sil
    8. ahahahha sus suuus vurcak bizi 😂

      Sil
  9. oje renkleri bir harika gule gule kullanın :) sevgiler

    YanıtlaSil
  10. 762 bende de var çok güzel;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nude serisi çok güzel :) hem de tek katla bile güzel duruyor :))

      Sil
  11. ama ben mavinin rengine bayıldımm!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) mavi tonlarının hepsi yazın çok güzel duruyor

      Sil
  12. Nail arta bayıldım ojelerin aynısı bendede var aynısını yapıcaaamm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çağla çok olmadı aslında o an vaktim yoktu sadece göstermek için öyle çektim :)) süngerle daha güzel oluyor :)

      Sil
  13. Oje takıntısı olan biri olarak renkleri gördüğümde ciddi anlamda gözlerim kocaman açıldı! 762 numarayı görmüştüm ama bana yakışmayacağını düşünüp almamıştım. Fikrimi değiştirdim bu kadar hoş duracağını düşünemezdim. 100 numarayı ise daha önce görmediğime inanamıyorum. Hemen koşup alıp evde stok yapmak istiyorum, çünkü bütün yaz kullanabilirim. O renge uygun çok fazla kıyafetim var *-* Bu ojeleri görmeme fırsat sağladığın için ayrıca teşekkür ediyorum *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim ^.^ kesinlikle 762 numaraya bak derim günlük kullanım için çok uygun ;) 100 numara benim mavi tonlarına hasta oluşumdan kaynaklı aynı mavi tonundan olmasına rağmen inatla alıyorum takıntı gibi oldu :)))

      Sil
  14. Her iki renge de bayıldım canım. Sana da çok yakışmışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, daha güzel ojeler sende olsun ;))

      Sil
  15. MAVİİİİ :) harikaymış tonu?
    Kum mıncıklayıp suyla oynamak he :D
    Deli komşum benim yakışır ;)

    Ben kaldım ben alamadım bişi... :.(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha komşummm :))) kumu mıncırırım ben denizdeyken dalıp kum çıkarıyorum böyle saçma sapan huylarım var işte :D ben alırım sana sen yeter ki iste :) sen sür bak kırmızısından tut, mavisi, bordosu ne renk istersen ;)

      Sil
  16. Yine ortak ojelerimiz desem? :D Güle güle kullaan :)) Pastellerin renkleri çok güzel ama kurumuyorlar ya, iz çıkmasından yıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç şaşırmam ki salıncak :)) ahh evet kuruma süresi uzun ben birde yatarken sürüyorum sabah uyandığım da çarşaf desenli oluyorlar 😂

      Sil
  17. iyi günler de kullan canım 2016 renkleri ojelere de yanısımış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim rengarenk olsun her yer :))

      Sil
  18. renklerine bayıldım valla güzel günlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman daha güzelleri sende olsun ;) çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
  19. Mavisine bayıldım hep canlı renk almak istiyorum hatta çoğu ojem öyle uyumsuz olsa bile kullanıyorum bazenn :))
    Güle güle kullan Gözdemm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım :) bak bende bazen tırnak uçlarıma rengarenk sürüyorum herkes çok seviyor değişik oluyor :)) artık can sıkıntısından deniyorum öyle ne olursa :D daha güzelleri sende olsun güzellik ^.^

      Sil
  20. Renkler cok ic acici gercekten tam yazlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbiselerle çok güzel oluyorlar bende çok seviyorum :))

      Sil
  21. güzellikk ay utandım ya öyle deme orda güzel değil daha bakım yapmamıştım kötü duruyor zaten 🙈pastel'in nude serisini komple alacağım sanırım bende :)) kesinlikle hafif pembe olduğu için tırnağı çok güzel gösterir ^.^

    YanıtlaSil
  22. Renkler harika❤ nacizane bir tavsiyem olacak. Zamanla bozulan ojeleri tekrar kullanabilmek için kalyon oje inceltici almanız çöpe atmaktan kurtarabilir Gôzdecim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öğrendiğim çok iyi oldu ;)) ilk kez duydum en azından uzun yılları kullanırım :))

      Sil
  23. Pastelin ojelerini çok seviyorum, onun fırçasıyla oje sürmek daha kolay geliyor bana. Mavinin bu tonu da çok güzelmiş, su yeşilinde bir oje almıştım ben nedense su yeşili çok hoşuma gidiyor ama her zaman sürmüyorum :D bu nasıl bi renk diyenler oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben mavinin ne tonlarını sürdüm yadırgayan oluyor ama aldırmıyorum artık seviyorsam sürüyorum :)) yazın güzel oluyor elbise ve eteklerle her renk oje rahat gidiyor ^.^ kesinlikle fırçası çok iyi :)

      Sil
  24. Renkler şahane güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  25. İşim gereği çok fazla renkli oje kullanamasam da Pastel Nude serisi tam benlik,bayılıyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) Nude serilerini bende seviyorum günlük kullanım için çok uygun oluyorlar :)

      Sil
  26. İki renkte birbirinden güzel ama nude tonlar her zaman favorim:)
    Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle benimde öyle ;)) daha güzelleri sende olsun :)

      Sil
  27. Renklerin ikiside hoş :) Nude serisini kullanışlı buluyorum.

    YanıtlaSil
  28. Ojelerimiz ortakmış 762 numarayı severek kullanıyorum :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nude serisini seven çok kişi var bende tamamlayacağım bu gidişle seriyi :)) teşekkür ederim :)

      Sil
  29. Renkler çok güzelmiş mavi ton bende de var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, yazın çok severek kullanıyorum :))

      Sil
  30. İyi günler de kullan canım. Renklere bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederim daha güzelleri sende olsun :)

      Sil
  31. Pastel'in nude serisine zaten bayılıyorum :) 100 numara da çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 100 numara yazın kullanmak için çok güzel olur :)) nude serisi gerçekten başarılı ;))

      Sil