22 Mart 2016 Salı

Alışveriş - İndirimden Aldıklarım

Watsons Alışveriş
Alışverişi yapalı ve fotoğrafları çekeli her ne kadar uzun zaman geçmiş olsa da ben yeni yazma fırsatı buldum. Şu sıralar bahardan sanırım uyuşukluğum üzerimde..

İndirimden bir şeyler almaya çalıştım gerçi biraz parça parça oldu ama ben toplamaya çalıştım arada atladıklarım da oldu, onları yakın zaman da detaylı yazacağım. Watsons'tan aldıklarımla başlamak istiyorum yazıya.

İlk önce ben Watsons mendillerini çok başarılı buluyorum. Her zaman büyük boy çanta takmıyoruz haliyle küçük mendiller çanta da daha rahat taşınıyor. Watsons mendilleri de tam bunun için tasarlanmış gibi.
Watsons Mendilleri
Selpakta 10'lu pakette bir alana bir bedava durumu vardı. Bende bu şekilde aldım fiyatı da 3.99 tl idi. 20 tane tane kuru mendil için bu fiyat oldukça cazipti. 

Ben önceden narlı olan 3'lü ıslak mendillerini kullanıyordum. Bu sefer bir değişiklik yapayım dedim ve 4'lü gördüğünüz renkli pakettekileri aldım. Fiyatı 4.99 tl idi. Kokularını ve yapısını çok beğeniyorum. Narlı olanı özellikle tavsiye ederim.

Makyaj temizlemek için genel de İpek markasının bu organik makyaj pedlerini kullanıyorum. Oje çıkarmak için de iyi oluyor. İçerisin de 80 adet var. Fiyatı 3.25 tl idi yine watsons mağazaların da.
Beauty Formulas ağız spreyi
Lıonesse takma kirpik
Sizlere daha önce de blogum da Beauty Formulas ağız spreyinden bahsetmiştim. Sadece Watsons'ta satılıyor. Diğeri bittiği için yenisini aldım. Fiyatı da 6.50 tl. Kesinlikle önerdiğim bir ürün çok memnunum.

Gelelim Note ojelere bu iki rengi de çok beğenerek aldım. Detaylı incelemesini tırnakta ki duruşlarıyla beraber daha sonra ele alacağım. Fiyatı 2.90 tl

Alışverişim içerisin de neden aldığımı inanın bilmiyorum. Daha önce takma kirpik kullandım mı hayır, etrafım da kullanan var mı hayır :) ama heves ettim ve aldım. Gratis'ten aldım birkaç hafta oldu alalı indirimden almıştım fiyatı çok fazla değildi. Detaylı incelemesini daha sonra yapacağım.
Superdrug krem duş jelleri
Superdrug krem duş jelleri
Daha önce Watsons alışverişim de Superdrug krem duş jellerinden bahsetmiştim. Gelen olumlu yorumlarla beraber yapısını beğendiğim için bu defa sütlü ballısını aldım. Fiyatı 2 tl.
Neutrogena el ve ayak kremi
Neutrogena indirim paketi
Son olarakta yine Watsons'tan aldığım Neutrogena markasının ayak ve el kremi paket halinde 9.99 tl idi. Fotoğrafı çektikten sonra aklıma geldi ilk kadraja ekleyemedim :) Yakında detaylı incelemesini yapacağım. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

66 yorum:

  1. Note öjeleri merak ettim bakcam :) watsons mendil ve ıslak mendillerini de tavsiyenle denemek istiyorum. Takma kirpik arayışlarına girdim bende nişan için kendim almak istiyorum kuaförde abartı oluyor genelde :))
    Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel renkleri sonra onları da sürüp göstercem :)) kesinlikle denemelisin çünkü çantaya direk sığıyor küçücükler :) doğal kirpiklere bak derim güzellik çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
    2. Sabırsızlıkla bekliyorum o zaman :))

      Sil
    3. ınam gir gir araya sözü olmaz da ben daha önce kullandım öyle olmamıştı dur bunları sürüp bakıcam öyle yapıcak mı derim yazım da zaten öle olursa ^.^

      Sil
    4. Giren sen ol araya seni mi taşlayacağız :))

      Sil
    5. ahahah dimi dimii :)) haftasonu ojelere bir bakayım nasılmış inceleme altına alıcam dedektif misali :)

      Sil
  2. Woah.. Takma kirpik mi? Mutlaka kullandıktan sonra görmek istiyorum. O gözlere bin kere Maşallah'lık olacaktır eminim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa dur deme demee niye aldım bende çok anlamadım ama beceremeyebilirim :D bu arada senin gözlere asıl maşallah ;)

      Sil
    2. Yaparsın seen :)) Ne kaçmış hatunumun elinden? :D Deme öyle deme.. (Şuraya bir utanan maymuncuk koyalım)

      Sil
    3. 🙊 bu olur mu :)) inşallah bakıcam haftasonu yamukta olsa takıcam taktım kafaya :D bari içimde kalmasın 1 kere de olsa kullanayım :)

      Sil
  3. Bende hiç takma kirpik almadım ama almak istiyorum ya bulunsun ama takabilir miyim :))) Kafamda deli sorular ahahah

    Güle güle kullan kuzum :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla billa aynı sorular benim kafamdaydı sonra dedim, al gitsin kafam da kalıcağına çantam da kalsın ^.^

      Sil
  4. yazarken aklıma senle Blana geldi zaten :)) güzellik mutlaka bak ikisine de duş jeli 10 tl alışverişe 2 liraydı normal fiyatı da ucuz ama ;)

    ınam nıptın sen deme demee öle ya hep heves biliyon mu nıpım gözüm kaldı çok kararsızdım bunalımdaydım kullanır mıyım bende bilmiyorum hayatım da denemişliğim de yok :/ Fok balığı gibi dolan mıyım ya ben ortalıkta :D

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan :) ben de takma kirpik sadece mezuniyetimde kullanmıştım arada özenmiyo değilim yabancı youtuberlardan filan indirimde alıp denemek iyi fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sence rahat kullanabilir miyim :)) her zaman kullanabileceğimi sanmıyorum ama en azından 1 kere deneyeceğim :) çok teşekkür ederim güzellik <3

      Sil
  6. Güle güle kullan ojelerden bende aldım çok güzel çıktı :)

    YanıtlaSil
  7. Bir gün bende takacağım şu takmalardan merak ediyorum güle güle kullan ürünlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de ilk deneyişim olucak bakalım becerebilecek miyim :)))

      Sil
  8. Gzel şeyler almışsın tatlım.Ben de takma kirpiğin nasıl durucağını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim <3 inşallah takabilirsem :) yakın da yazısını yazacağım ;)

      Sil
  9. Neutrogena çok severim :))
    Ben de takma kirpik deyince durdum biraz anlatmışsın altta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogena el kremini ilk kez kullandım bende :) takma kirpik sorma bir heves aldım ama bakalım nasıl olucak :))

      Sil
  10. ojelerin rengini çok sevdim güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ^.^ yakında numaralarını ve duruşlarını yazıcam

      Sil
  11. Dış jelinin kokusu çok güzel fakat hiç kalıcı değil :( güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu markayı geçtiğim alışverişimde ilk kez denemiştim ve beğendim bu sefer ballı olanını aldım :)) teşekkür ederim güzellik <3

      Sil
  12. hepsi çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  13. arada bende de yorum paneli takılıyo çekemiyo galiba bizi :)) asıl senin örümcek bacağı benzetmen :D güldürdün beni :)) bakalım sevebilecek miyim :/

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullan canım öpüyorum ♥

    YanıtlaSil
  15. güle güle kullan canım :-)

    YanıtlaSil
  16. Kutu da çok hoş. Ürünler de..
    Güle güle kullanın.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutu aslın da 3'lü şekilde satılıyor tedi'de bakmanı öneririm çok şık duruyor :)) teşekkür ederim <3

      Sil
  17. Güle güle kullan canım aldıklarını :) Takma Kirpik merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) bende meraktan aldım ama yakın zaman da yazacağım :)

      Sil
  18. Başka markanın takma kirpiğini kullandım bir kere alışınca sürekli takmak isteği oluşuyor :) Note ojeleri çok kullanamıyorum soyulma yapıyor 1 günde.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mii eyvah o zaman ben bi kullanınca artık 10 saat ona uğraşırım :D ojeler bende hep sıkıntı golden rose güzel ama tavsiye ederim :))

      Sil
  19. Note ojelerle ilgili yorumunu merak ediyorum, şahsen bendekiler pek hoş değil. İpek pamukları ben de kullanıyorum, Benrilerden çok daha iyiler bence. Bir de, yine mi el kremi aldın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloguma güzel bir bayan geldi bir saniye ^.^ note ojeleri sanırım kimse sevmiyor yorumlardan bunu anladım bunlar da benim ilk alışımdı kötü denk geldi :/

      ipek organik pamuk uzun zamandır vazgeçilmezim kirpikleri koparmıyo temizlerken :)) aslın da ayak bakımı yazım da çok fazla el kremiyle ilgili övgü görünce bende dıyanamadım ıldım biliyorum tamam tamam :((

      Sil
    2. Fushia gibi adı olan bir rengi var, fuşyayla alakasız ama renk şahane. Fakat, yarım gün durmuyor tırnaklarımda, üstelik sürümü zor ve çizgi çizgi oluyor.
      Ne zaman yazacaksın "bitenler-el kremleri" serisini :) Evdekileri konu komşuya dağıttın dimi bak :p

      Sil
    3. hahah ya güldürdün :D yok ne bitmesi ben bunlarla 1 sene idare ederim hatta ekilebilse yetiştirirdim :P ojeleri dediğin iyi oldu bende denedikten sonra eleştiri mi objektif bir şekilde yapacağım :)))

      Sil
    4. Belki rekten renge değişiyordur yapıları, merakla beklemedeyim :)

      Sil
    5. Pazar günü çok uyumazsam birdaha ki hafta yazabilirim demektir :* Seninle buluştuğumuz da bir adet el kremi hediye edeceğim stoklardan :))

      Sil
  20. O ağız spreyini daha önce kullandım ve memnun kalmıştım. Sanırım tekrar almalıyım. Watsons ıslak mendillerini seviyorum. Bir de çeşitli desenli selpakları var onları kullanıyordum bir aralar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu sprey çok işe yarıyor günlük hayatta :)) desenli olanları ben farketmedim onlara da bakarım ki ;)

      Sil
  21. Takma kirpik merak ettim hiç denemedim. Watsons mendillerini bende kullanıyorum yapısı çok iyi.. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım bende deneyince yazıcam :)) çok güzel mendilleri var, çok teşekkür ederim <3

      Sil
  22. hepsini iyi günlerde kullan .. sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. güle güle kullan gözdecim. takma kirpiklerinle bi poz ver bakalım nasıl olacaklar. ben bir kere kullanmıştım başarabildim takmayı:) inanılmaz değiştiriyor insanı ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :* haha valla takabilirsem inşallah pozlar filan da vereceğim bana da öğretsen nasıl taktığını :)) tek seferde bende yok o yetenek :D

      Sil
  24. Aldıklarınızın hepsini güzel günlerde kullanın :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha güzelleri sizinle olsun :)) teşekkür ederim <3

      Sil
  25. watsons mendil ve ıslak mendillerini ben de kullandım ; memnunum gerçekten de... Narlı tavsiyeni deneyeceğim . Neutrogena el kreminden de çok memnunum...
    Hepsini keyifle kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay dimi dimiii :D vallahi çok tatlı paketleri ambalajlarını gördükçe hepsini alasım geliyor :)) nar kokusu bende artık aldı başını gidiyor :) Neutrogena el kremini ilk kez deneyeceğim <3

      Sil
  26. merhabalarr,blogunuzu çok sevdim. izlemeye aldım sık sık misafiriniz olacam artık, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman hoşgeldiniz sefalar getirdiniz :)) her zaman beklerim misafirlerim değerlidir benim için görüşmek üzere <3

      Sil
  27. ayyyyy bu senin uyuşuk halin miiii :) benceee sen en birincisin aramızdaaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şii du duur çaktırma fotoğrafları çekeli olmuş 1 hafta ben hayla yazamadım :D bende bir uyku var bi gözümü dinlerdirsem 3 saat filan gerisini bi hayal et ama :)))

      Sil
  28. beautiful care products ;))

    YanıtlaSil